Skocz do zawartości

k_w_

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia k_w_

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. bo po uspieniu uruchomiło od nowa cic ;D
  2. w mulf wystarczy vin short (7 ostatnich znaków)
  3. k_w_

    BMW e46 compact SWAP

    ogarnałeś to?
  4. nie do końca jest tak jak piszesz.. kolor linii odpowiada za rodzaj szyny po jakich komunikują się sterowniki, ponizej w lewym dolnym rogu masz legende, i za bardzo Cię to nie interesuje, w tym przypadku jak pewnie w wielu innych nie jest Ci to potrzebne, ogólnie to ze jest na zolto znaczy ze masz bledy w danym sterowniku. jesli bylby na czerwono znaczy ze nia ma z nim komunikacji.. odezwij się na pw to postaram się Ci pomóc
  5. k_w_

    BMW ICOM NEXT

    gratuluje życiowych poglądów, kolejny co nie zna a ocenia. pomyślałes chwile nad tym co napisałes? twierdzisz ze nie mam prawa krytykować/oceniać skoro nie znam gościa dokładnie to robiąc w stosunku do mnie? czy może ściągniesz kolejnych trzydziestu sobie podobnych krzykaczy, bo Din76 nie potrafi przyjąć konstruktywnej (podkreślam- podpartej argumentami) krytyki. czy moze podnosisz poziom swojej wiedzy bo kolejny post masz na liczniku? Nie chce mi się z Tobą dyskutować , nic nie reprezentujesz, jak na razie to piszesz o niczym ... pisze o Twojej niewiedzy/ignorancji w zakresie podstaw dzisiejszej diagnostyki jaką jest teleinformatyka. tym postem dokładnie to udowodniłeś. nie potrafisz odpowiedzieć na zarzuty podparte merytorycznymi argumentami. nie zarzucam nic Twojej wiedzy pod katem diagnostyki bo szczerze mówiąc nie mam nawet zamiaru jej poznawać, konto na tym forum mam od dawna, nie przebywam tu często, ale znajdą się i na tym forum osoby którym pomogłem, ale do sedna, post jest wysoko pozycjonowany w wyszukiwaniu googli, i jako fan marki, osoba zainteresowana diagnostyką/kodowaniem/programowaniem bmw, a szczególnie jako osoba od kilkunastu lat zawodowo zajmująca się IT, w wielu jego dziedzinach nie bardzo jest mi na rękę promowanie bzdur które w niektórych zdaniach idzie w tym temacie przeczytać. No chyba że ilość postów jest proporcjonalna do posiadanej wiedzy.
  6. k_w_

    BMW ICOM NEXT

    Możesz nie tolerować, i wcale mnie to jakoś nie rusza, ale kolejny raz wykazałeś się swoją ignorancją. BRAWO TY. Chyba nie bardzo masz pojecie o założeniach protokołu TCP/IP. ale sądząc po poziomie postu powyżej, i stylu retoryki jaką prowadzisz, wychodzisz na zarozumiałego pieniacza, ale tak dla przypomnienia: niezawodny transfer danych, dużą przepustowość, krótki czas reakcji. czyli zapisujesz do macierzy blokowej czy jak? kolejny przykład ignorancji. mówisz o adresie auto-konfiguracji czy o adresie z dhcp router? wiesz powiem Ci taki sekret, dhcp możesz uruchomić też na dowolnym komputerze.. ale cii.. idealne określenie jakim się opisałeś. uwierz da się bez. nie zajmuje się zawodowo autami, ale też czasem takie fury robię, i to że doradzasz nie znaczy ze masz pojęcie do końca o czym mówisz. mozesz się obrażać tupać nóżką, ale nawet ogarnąć mi tu bana, ale im bardziej będziesz próbował mnie obrazić jak w poście powyzej, tym bardziej udowodnisz swój brak wiedzy. zacznij od podstaw, pierwszy lepszy link z googli: http://www.au.poznan.pl/~jankar/SK-TCP_IP-ramki.pdf niby jak ją uszkodzisz? kable przegryziesz? a powiedz, tak z ciekawości skoro taki szpenio jestes, próbowałeś chociaż połączyć się z nbt po OABR? a może kable od can są w samochodzie ekranowane? i wcale nie jestem przeciwnikiem zachowania jak najwyższych środków ostrożności, ale ta niewiedza która w tym momencie przekazujesz jeśli chodzi o sieci, a o nie oparte są nowe samochody jest porażająca, i wcale nie jestem superspecjalistą. ps. jeśli nawet masz większe doświadczenie niż ja, czy ktokolwiek inny z tego czy innego forum, nie znaczy że jesteś mądrzejszy. i w mojej opinii tylko kretyn może uważać się za najmądrzejszego. tyle w temacie.
  7. k_w_

    BMW ICOM NEXT

    Przeczytałem wszystkie Twoje posty i generalnie zastanwiam się czy miałes w reku icom'a.. a jesli miałes czy podłączyłes do samochodu.. ani słowem nie wspomniałes ze podstawą tych interfejsów jest enet, i zawsze ista daje pierwszeństwo enetowi jeśli auto go wspiera.. a programować mozesz i fserie sterownik po sterowniku, wszystko zależy jak soft skonfigurujesz. i za przeproszeniem o k...d.. mozesz sobie potłuc usb 3.0 czy nawet 10.0 jak powstanie jeśli dcan to raptem max 1MB/s a tyle to zdaje sie ze usb1.1 moze pociągnąć jeśli dobrze pamietam a teoria o załamaniach elektromagnetycznych przy metrowym kablu jest całkiem niczego sobie.. załoze się ze większość osób uzywa dokładnie takich, bo mało kto ma szafke na sprzęt serwisowy, gdzie kabel ethernet plącze się chociażby z przwodami od prostownika, czy zasilacza labolatoryjnego. jeśli chodzi o używanie routera, to najzwyczajniej na świecie jest to bezpiczeniejsze jeśli nie ustawisz stałego ip na icom, bo nawet selfconfigowy może ustawić się inny i nie jest w stanie podnieść się komunikacja po wyłaczeniu i właczeniu zapłonu. więc albo konfigurujesz icoma, albo bawisz się routerami. i większość przypadków gdzie coś się dzieje to jest właśnie dynamiczny adres ip.
  8. ma ktoś może na dzień dzisiejszy liste fa?:) fajnie by było gdyby byla uzupelniona o daty wystepowania :)
  9. k_w_

    Mapy 2018

    next macie 2018, Panowie z 2017-4 mają NBT EVO
  10. Wygląda to tak: SHADOW LINE: czarne listwy w połysku (HOCHGLANZ SHADOWLINE) dookoła szyb na słupkach i trójkątach lusterek http://my02.com/images/trim/2003/ltsidegloss.jpg czarne listwy w macie dookoła szyb na słupkach i trójkątach lusterek czarne listwy matowe na drzwiach i zderzakach (z logo ///M w mpakiecie dla beznynowych mpakietów, w dieslu bez logo M) http://forum.bmw5.co.uk/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http%3A%2F%2Fimages.esellerpro.com%2F2493%2FI%2F528%2F5%2F51132695681M%2520DOOR%2520TRIM1.jpg&key=70afd33fc67fc08cb3fb36f937d1d1cfb663eed098c03e44b9da69e02b51f443 CHROM chromowane listwy dookoła szyb, czarne w połysku słupki i trójkąty lusterek dla pakietu Exclusive, listwy czarne matowe i chrom u góry dla przedlifta http://gieldagruzow.pl/_upload/announcements/2016/03/22/1458656717_1353_ab.jpg listwy w kolorze nadwozia i chrom od dołu dla polifta w pakiecie Exclusive listwy w kolorze nadwozia dla polifta bez exclusive http://i2.photobucket.com/albums/y17/bwo1525/IMG_0989.jpg wszystko inne to fantazja :D
  11. M jak M, ale ja musialem na radiu basu zdjac ;p
  12. Haha glupoty gadasz ;D teraz to u mnie gra az milo posluchac ;D
  13. Czyli nie wiesz kiedy powinien dzialac? A ja twierdze ze ma od 3 do 5v z naciskiem na 5v.. I nie slyszalem a sprawdzalem mase watkow na elektrodzie w ktorych pisali ludzie zajmujacy sie naprawa tych wiatrakow jak ostatnio u siebie wymienalem 4pinowy na 3pinowy Wiatrak sie nie bedzie krecil jesli nie masz sprawnej klimy, a juz napisalem ze wychodzi z dme .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.