Skocz do zawartości

Piotrek21

Zarejestrowani
  • Postów

    71
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Wałbrzych-Skierniewice

Osiągnięcia Piotrek21

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Piotrek21

    awaria? test zegarów!

    Witam, z tymi zegarami to masz uszkodzony (wbity lub naderwany) ten kołek na zegarach po prawej stronie, ja tak miałem, rozebrałem i posprawdzałem blaszki na płycie i juz od dwóch lat sam decyduje kiedy ma nastąpić test zegarów i w jakim języku auto ma mi się skarżyć.
  2. pewnie przekosił świece oryginalnym kluczem bmw z plastikową wkładką, porcelanka strzeliła i wyciągnął świecę. miałem tak w m20 na 6 garku ale od razu po zgrzycie świecy odkurzacz ze zwężką i syk :)
  3. Piotrek21

    ROZRZĄD

    przyczyną może być nieszczelność w dolocie po montażu lub błąd czujników temperatury płynu chłodzącego/powietrza, czujnik położenia wałka rozrządu (zawieszanie)
  4. tulejka dostępna tylko w salonach bmw, kosztuje 28zł (wrocław) trzeba ściągać gałkę, mieszek, osłone gumową, rozpinać cięgno pod spodem lewarka (kanał/podnośnik) 20min roboty
  5. napisałem na bazie układu logicznego, nie wiem jak bardzo złożonego ale tak tłumaczył mi kolega, niemiecki mechanik bmw, pasjonat, kierowca rajdowy
  6. Do misue i miros: naklejcie sobie kartkę na szybe w aucie gdzie jest odcięcie alarmu, co macie w schowku, w bagażniku. Do tego jesteście tak rozgarnięci że jeszcze zostawilibyście na podszybiu kartę do bankomatu zawiniętą w kartkę z PINem. Gratulacje! Jak wam zaczną wsiąkać bejce to się zastanowicie, takie bajery tylko na priv. Proszę moderatora o usuwanie postów dotyczących łamania zabezpieczeń
  7. Pod śrubami pokrywy zaworów w m50 są podkładki stalowe wraz z gumowymi tulejkami, ja pod każdą dołożyłem podkładkę miedzianą i mocniej teraz przylega ta pokrywa do uszczelek. Wcześniej śruby opierały się o szpilki. Oczywiście uszczelki nowe i uwaga na łuszczącą się farbę na pokrywie
  8. Zawór zwrotny jest razem z pompą paliwa w zbiorniku, można dokupić uniwersalny w sklepie i założyć gdzieś na przewodzie paliwowym
  9. Swiatła mijania lub długie, lub ogrzewanie szyby. Jednak każdy z tych odbiorników osobno. Nie wydaje mi się aby to był normalny objaw, nie mam klimy w tej bejcy akurat ale w drugiej nie jest to tak bardzo odczuwalne nawet przy załączającej się sprężarce. Dodam że lekko migają światła oświetlenia wnętrza
  10. jeżeli dźwięk występuje RÓWNIEŻ na postoju może to być wina sprzęgła tzn tarcza nie traci całkowicie kontaktu z kołem lub dociskiem. Następnie jeżeli chodzi o jazdę może być także koło dwumasowe (przy przenoszeniu małych obciążeń), wybita guma podpory wału lub łożysko podpory wału. Na wszystkie te rzeczy taże wpływa temperatura np. słychać szum po rozgrzaniu
  11. Pojeżdzisz jeszcze parę km i zacznie spadać, na komputerze przy resetowaniu średniego spalania bardzo szybko rośnie a w miarę najechanych km coraz wolniej się zmienia. gdy zreseujesz wskazanie i zaczynasz jazdę na zimnym silniku jest strasznie duże ( u mnie przy -25 przy odpaleniu pokazał mi nawet 640litrów i spadało co 100 z każdą chwilą)
  12. Witam, ekonomizery na podciśnienie to bardzo stary wynalazek. W bmw ekonomizer działa na bazie układu logicznego który pobiera dwie wartości: 1. sygnał z komputera sterującego dotyczącego chwilowej dawki paliwa..... 2. sygnał prędkości z czujnika prędkości zamontowanego w moście Zasada działania: 1. prędkość 0, zużycie(silnik pracuje) >0, to wskazanie = nieskończoność 2.prędkość >0, zużycie >0, to wskazanie >0 (W zależności od ciężkości nogi) 3. prędkość >0, zużycie =0, to wskazanie =0 (hamowanie silnikiem) Co do hamowania silnikiem tzw. "cut off" gdy obroty silnika przekraczają 1200obr/min a przepustnica jest zamknięta (czyli silnik otrzymuje napęd od wału pędnego) to komputer zamyka wtryskiwacze nie podając ani kropli paliwa (chyba że leją ci wtryski). Wówczas ekonomizer pokazuje zero.
  13. za pomącą prostego miernika elektrycznego, mierzysz napięcie przed rozruchem i chwilę po rozruchu, jeżeli szybko nie wzrasta to troszkę przygazuj (alternator może nie wzbudzić się odrazu) i wówczas odczytujesz napięcie może być 13,5V min. jeżeli wolno przyrasta lub wcale to padnięty regulator lub aku
  14. Piotrek21

    Czy to jest czujnik ABS

    Ty przedstawiłeś czujnik zużycia klocków hamulcowych. czujnik ABS masz na pozycji 7 tutaj: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DG71&mospid=47557&btnr=31_0255&hg=31&fg=10
  15. Jeżeli nie masz zamiaru pomóc, spróbować nawet, to nie nabijaj postów i milcz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.