Skocz do zawartości

maciek3

Zarejestrowani
  • Postów

    57
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O maciek3

  • Urodziny 12.10.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    320d e46 LCI było, X3 E83 LCI było, f11 LCI jest

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia maciek3

  1. maciek3

    Silnik B47 opinie

    Witam, czytam te wypowiedzi i powiem, że największy interes w wymianach rozrządu w B47 mają mechanicy i oni forsują taką opinię: w B47 rozrząd trzeba wymieniać profilaktycznie. Moim zdaniem jak nie ma żadnych niepokojących dźwięków to trzeba jeździć i się nie przejmować. Przeważnie przy zimnym odpaleniu lub po dłuższym postoju łańcuch zadzwoni jak jest luźny. Jest to łatwe do wychwycenia przez wprawne ucho.
  2. Bzdura, można było mieć kierownicę m z łopatkami i zwykły wybierak skrzyni. Sprawdziłem, oczywiście chodzi mi o auta po liftingu.
  3. Reasumując jeśli ma być zgodnie ze sztuką musi być wybierak sport i programowanie skrzyni na sport?
  4. No akurat mi się nie podoba wolę zwykłą, zgrabniejsza z wyglądu. Przy konfiguracji auta w salonie w opcji można było wybrać kierę m z łopatkami i zostawić zwykły wybierak skrzyni?
  5. Nie wiedziałem że dźwignia skrzyni też do wymiany. Jest to konieczne?
  6. Czyli jak będę miał tylną obudowę pod łopatki oraz łopatki to obejdzie się bez wiercenia itp.?
  7. Witam. Jak w temacie mam f11 z 2016 roku z kierowcą mpakiet bez łopatek, chciałbym takie dołożyć. Czy da się i czy temat sprowadza się do zakupu samych łopatek i kodowania?
  8. Dzięki za podpowiedź, u mnie był uszkodzony licznik. Kupiłem używany sprawny i zakodował mi go kolega o linku kiler.b na tym forum. Firma mieści się w miejscowości Brzeziny koło Łodzi, nazywa się BMW-retrofit.
  9. Witam, Dzisiaj podczas wymiany żarówki świateł mijania (zrobiłem chyba zwarcie przez przypadek), pojawiła się choinka na desce rozdzielczej . Auto odpala ale wpadło w tryb awaryjny, chodzi cały czas wentylator chłodnicy nie działa prędkościomierz, obrotomierz, po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon wskazówka od temperatury cieczy przechyla się do czerwonego pola i tak zostaje. Na zegarach palą się kontrolki, nie działa wspomaganie kierownicy podczas jazdy. Bezpieczniki sprawdziłem te w schowku ok i te przy ECU w podszybiu również ok. Ładowanie 15,1 V pokazuje miernik, po zgaszeniu auta 12,5 V, po wyjęciu wtyczki od regulatora napięcia ładowanie spada na 14,3 V. Błędy z Ista poniżej:
  10. Witam, Dzisiaj podczas wymiany żarówki świateł mijania (zrobiłem chyba zwarcie przez przypadek), pojawiła się choinka na desce rozdzielczej . Auto odpala ale wpadło w tryb awaryjny, chodzi cały czas wentylator chłodnicy nie działa prędkościomierz, obrotomierz, po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon wskazówka od temperatury cieczy przechyla się do czerwonego pola i tak zostaje. Na zegarach palą się kontrolki, nie działa wspomaganie kierownicy podczas jazdy. Bezpieczniki sprawdziłem te w schowku ok i te przy ECU w podszybiu również ok. Ładowanie 15,1 V pokazuje miernik, po zgaszeniu auta 12,5 V, po wyjęciu wtyczki od regulatora napięcia ładowanie spada na 14,3 V. Błędy z Ista jak poniżej:
  11. Dla potomnych problem rozwiązałem. Czujnik ciśnienia zwrotnego spalin był uszkodzony podaję link o którą część chodzi. https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/prod ... nia-spalin Pozdrawiam
  12. Dla potomnych problem rozwiązałem. Czujnik ciśnienia zwrotnego spalin był uszkodzony podaję link o którą część chodzi. https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/7805152-czujnik-cisnienia-spalin Pozdrawiam
  13. Turbo sterowane jest elektronicznie tak samo jak zawór EGR.
  14. Ten który masz jest wymontowany z auta czyli używka ale sprawna ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.