Skocz do zawartości

PatrykK

Zarejestrowani
  • Postów

    82
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G20 320xd

Osiągnięcia PatrykK

  1. U mnie bez problemu została wymieniona przednia lewa lampa pod koniec 2021 roku na standardowej gwarancji. Tylko nie parowała, a dzienne światło wypadło, ze swojego miejsca i opierało się o klosz. (serwis w Gorzowie). Więc taki poziom zaparowania też powinien być uznany... jednak mimo wszystko dużo zależy od doradcy.
  2. Świetna jest. Jak mieć e91 to tylko takie 😄
  3. Hamulce są dużo bardziej skuteczne niż standardowe. Miałem na myśli, ze po zrobieniu aktualizacji która wykasowala chipa nie zauważyłem różnicy w pracy hamulców, które tez są dołożone i były kodowane
  4. Ja nie zauważyłem różnicy w działaniu hamulców po aktualizacji, ale też się zastanawiałem czy mogło skasowało kodowanie.
  5. Pro kit jest ok, te 3 cm naprawdę zmieniają charakterystykę prowadzenia i wizualnie też jest kolosalna różnica.
  6. Niestety aktualizacja kasuje wszystko. U mnie też poleciał chip tuning. Czy u Was po tej aktualizacji działa czujnik poziomu płynu do spryskiwaczy? Bo u mnie kolejny raz się nie zapalił komunikat, a płynu zero. I mam wrażenie, że przed aktualizacją to wszystko działało.
  7. Cena kosmos za 318d, moje g20 według konfiguratora 3 lata temu kosztowało niecałe 260. Później sprawdzę ile teraz
  8. Tak, za tydzień miną 3 lata od odbioru z salonu :D Robiłem w Szczecinie w Carro. Polecam robiliśmy tam 3,5,7 i boxa s klasie w223. Jednak z Warszawy kawałek masz.
  9. Chciałbym czasami g21 :D Jak z dynamiką w 318d? U mnie spalanie, ze 160 tys.km 7.4 l/100 km w tym jakieś 40 tys. km po programie, ale spalanie bez zmian.
  10. Trochę wam zazdroszczę tych przebiegów po 2-3 latach dalej macie nowe auto. U mnie w 3 lata pęknie 160 tys km :D
  11. U mnie po zainstalowaniu skasowało kodowania i chip tuning. A wydaje mi się, że już była jedna aktualizacja od zrobienia chipa i wtedy nic nie usunęło...
  12. Pięknie, mocy 2x tyle, co u mnie po programie u Rafała :D
  13. Hej, dokładałem w niezależnym warsztacie. Nigdy nikt nie zwrócił na to uwagi ani nie robił problemów. Tak samo ze sprężynami eibach pro kit. Na ostatnim serwisie nawet zmienili na gwarancji wahacze poprzeczne. a jak wrażenia z pro kit ? Nie jest za nisko czy za twardo ? Wysokość jest ok. Mam standardowe zawieszenie wiec była straszna koza. Jeśli chodzi o komfort to jest trochę sztywniej, ale bez tragedii. Od montażu przejechałem ponad 70 tys km i nie miałem jeszcze problemu z za niskim autem. A zdarza mi się jeździć po bardzo złych drogach. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  14. A zmieniałeś w ASO czy w niezależnym warsztacie? Pytam, bo nie do końca jestem zadowolony z tych standardowych (na jazdach testowych działały lepiej) i zastanawiam się czy robić teraz, czy poczekać do zakończenia gwarancji, żeby nie znaleźli powodu do przyczepienia się w razie czego ;) Niedawno odebrałem auto po wymianie silnika, wolałbym kolejne 2 lata mieć jeszcze tą podkładkę. Hej, dokładałem w niezależnym warsztacie. Nigdy nikt nie zwrócił na to uwagi ani nie robił problemów. Tak samo ze sprężynami eibach pro kit. Na ostatnim serwisie nawet zmienili na gwarancji wahacze poprzeczne.
  15. Przecież chodziło o koszty eksploatacji. Z zaciskami napisałeś tak jak jest. :cool2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.