Skocz do zawartości

KordekLK

Zarejestrowani
  • Postów

    204
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O KordekLK

  • Urodziny 01.10.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 328i Touring + LPG
  • Lokalizacja
    Lubin

Osiągnięcia KordekLK

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedź. Udało mi się go zainstalować. Problem był taki że w menadżerze urządzeń występuje pod inną nazwą. Pojawił się jako COM4. Odpaliłem INPę i działa. Także ten pakiet co podałem w linkach jest ok. Tylko trzeba pamiętać aby mieć co najwyżej USB 2.0. Pod 3.0 interfejs nie jest widoczny. Prawdopodobnie winny jest VMware. Nowsza wersja powinna rozwiązać ten problem.
  2. Odgrzeję trochę temat. Może ktoś wiem czemu po instalacji interfejsu, nie widać go później w menadżerze urządzeń pod Porty (COM i LPT)? Mam laptopa z jednym portem USB 2.0 i dwa porty USB 3.0. Zainstalowałem pakiet by trandolf znajdujący się pod tymi linkami: http://chomikuj.pl/trandolf/VMWARE/vmware-workstation7.1.0.rar http://chomikuj.pl/trandolf/INPA+pod+WIN7/ http://chomikuj.pl/trandolf/DIS+pod+WIN7/ Wszystko się ładnie zainstalowało. Interfejs został odkryty przez XP ale po instalacji sterowników nie ma go w menadżerze urządzeń. Ktoś wie o co chodzi?
  3. Dzięki wielkie za cenne rady :)
  4. Kupiłem auto w sobotę więc i tak miałem w planach jedno i drugie wymienić. Płyn też będzie zlany, układ przepłukany i odpowietrzony. Jak robić to robić porządnie :mrgreen:
  5. Dzięki za odpowiedź. Wymienię oba elementy.
  6. Witam. Wybrałem się w dłuższą trasę ponad 450 km i w połowie drogi na wężu od chłodnicy pojawił się jakiś nalot (zdjęcie 1). Na drugim zdjęciu zaznaczyłem miejsce gdzie ta maź teź się pojawiła tzn. to był jakby odprysk, jakby coś prysnęło tą mazią. Z ciekawości odkręciłem korek od chłodnicy i płyn zaczął się z niego wylewać. Co to może być? Za duże ciśnienie w układzie chłodzenia? 1. 2.
  7. Pakito dzięki wielkie! Czyli już kaplica totalna? Gra nie warta świeczki?
  8. Pytałem czemu sprzedaje. Powiedział że dorwał taką samą ale z 2004 po lifcie i ta mu już nie potrzebna. I tak się zastanawiam, że jeśli buda zdrowa, silnik zdrowy, wszystko działa to czemu nie? Sam napisałeś, że takie auta chodzą 5-6 tyś euro plus 1 tyś akcyza i koszty transportu. Wychodzi ponad 30 tyś zł. Jak doinwestuję w niego jeszcze z 5 tyś to może by coś z tego było ;) Generalnie, napisałem już do szymon-o. Pojedziemy pooglądamy i jeśli będzie cacy to chyba się zdecyduję. Po głowie chodzi mi jeszcze stacja diagnostyczna. ;)
  9. W tym roku sprowadził go z Niemiec, zrobił swapa, poprawki lakiernicze i już sprzedaje. Ok to odpuszczam. Dzięki
  10. Tylko że to auto jest po swapie z 318. Gościu mówił że silnik chodzi wzorowo, tylko przy wrzucaniu biegów słychać z tyłu jakieś uderzenie, mówi że cały dyfer da za darmo na wymianę jeśli to to. Wszedłbym w ten temat bo auto mi się podoba ale nie wiem czy ryzykować z tym swapem :?:
  11. Proszę o opinię na temat poniższego samochodu: http://otomoto.pl/bmw-328-m-pakiet-C33717010.html VIN: WBABL320X0JP70440
  12. Napisałem do gościa aby podesłał vin. Jak dostanę to napiszę. A nie wiecie czy ktoś ma coś ciekawego do sprzedania? Interesuje mnie nie coupe/sedan.
  13. Witam, Proszę o opinię na temat poniższego samochodu: Samochód jest świeżo sprowadzony do opłat. Czy opłaca się go kupić za taką cenę czy lepiej szukać czegoś tańszego lub samemu sprowadzić? Z góry dzięki. viewtopic.php?f=44&t=72889
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.