Skocz do zawartości

adi0583

Zarejestrowani
  • Postów

    340
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Konin
  • Zawód
    Uczeń

Osiągnięcia adi0583

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. adi0583

    Zawieszenie 750i

    Koledzy mam pytanie. Czy jest róznica miedzy seryjnym zwykłym zawieszeniem a tym NIVO edc. Oczywiscie wiem ze Nivo to hydraulika a edc to dodatkowa mozliwosc zmiany nastawów. Ale mnie interesuje tylko komfort. Czy nivo jest bardziej komfortowe? tzn lepiej płynie po naszych nierównych drogach? W swojej 7 mam to nivo i edc wymieniłem gruszki ale i tak jest cholernie twardo. Czuje wszystko na dupie. Podejzewam ze nadal cos jest zwalone i przymiezam sie załozyc zwykłe zawieszenie no i troche zglebic przód. Nie chce wydawac kilku tysiecy na zawieszenie które reguluje wysokosc albo ma mozliwosc zmiany na sport. Ja poprostu z tego nie kozystam a najczesciej jezdze sam. A jezeli zwykłe amory są bardziej komfortowe to zakładam zwykłe. Jakie są wasze odczucia? a jak wyglada charakterystyka amorów Bilstein B6? Duzo bardziej twarde?
  2. adi0583

    740 czy 750

    To Cię arturo zmartwie. Ja srednio swoją wychodze 15,5 -16l i latam tak jak kazdym innym autem. Na trasie wynik od 11,5 do 13l. Ale zaloze sie ze to twoje 740 po miescie spali ok 19- 20l moja 20,5- 21 I to są wyniki liczonena kilometrach a nie BC. Wielka mi rozbieznosc. :lol:
  3. adi0583

    740 czy 750

    Chyba na 50KM. :duh: Co za róznica czy 4l czy 5l to i tak są potezne pojemnosci. I według mnie one palą praktycznie to samo. Moze 4l mniej za sprawa innej skrzyni ale gdyby 5l miało tą skrzynie role by się zamieniły gdyz 750 ma wiekszą moment obrotowy.
  4. adi0583

    Regeneracja NIVO

    nie zwróciłem tylko uwagi czy się podniosła. Moze ten zawór się zablokował i nie upuszcza cisnienia? A jak dziewczyny wysiadły to znowu taczka. Jakbym jechał calibrą na sztywnym zawiasie
  5. adi0583

    Regeneracja NIVO

    Blaster no własnie pomiezyłem wszystko i jest zgodne z ksiązką. Co moze byc nie tak. Dodam jeszcze ze w poniedziałek miałem na pokładzie 4 panienki i wtedy zawieszenie zrobiło się komfortowe. Tak jakby trzeba dociązyc całą zawieche ze 150kg. Co to moze oznaczac
  6. adi0583

    Regeneracja NIVO

    A jak zmiezyc ile wynosi ta fabryczna pozycja od gleby? gazu dzieki bogu nikt nie zakładał. Jak prawidłowo powinno byc ustawione to ciegno? Mozesz blaster zmiezyc długosc ciegna do elementu trzymającego? albo jak masz to jakies foto zapodac? Jak nic to nie da to zakładam zwykłe amory. Na lato Blaster swoją chyba tez tak rozbiore i wyremintuje.
  7. adi0583

    Regeneracja NIVO

    No własnie, mam ten samo problem z twardoscia zawieszenia. Wymienilem te akumulatory cisnien i jest bardzo twardy. A mozeto wina tego regulatora który polączony jest z tym cięgnem. Wyglada to tak jakby na maks były amory napompowane. Praktycznie nie daja sie ugiac. A mysle ze na taką klase jak jest 750 to powinien byc sam komfort. A powiem ze C klasa jest bardziej komfortowa. Jak to naprawde jest z 7? czy ona ma seryjnie sztywne zawieszenie z tyłu?
  8. adi0583

    Regeneracja NIVO

    No własnie, mam ten samo problem z twardoscia zawieszenia. Wymienilem te akumulatory cisnien i jest bardzo twardy. A mozeto wina tego regulatora który polączony jest z tym cięgnem. Wyglada to tak jakby na maks były amory napompowane. Praktycznie nie daja sie ugiac. A mysle ze na taką klase jak jest 750 to powinien byc sam komfort. A powiem ze C klasa jest bardziej komfortowa. Jak to naprawde jest z 7? czy ona ma seryjnie sztywne zawieszenie z tyłu?
  9. adi0583

    amortyzatory do e32

    do tych 400zł musisz dodac jeszcze jedno zero. Z regulacją kosztują za pare 9tys. sztuka w granicach 4500zł
  10. No ja tez o tym myslałem. Załozyc dobrej marki amory i w koncu cieszyc sie z jazdy. Jeszcze troche sie wstrzymam, postaram się dorwac gdzies schemat tego edc i posprawdzam wszystkie czujniki. i kable. Moze gdzies jest jakis duperel i tak miesza
  11. Witam, problem dotyczy 750i. A moze ja jestem przewrazliwiony. Mam w domu dwie 750 jedna to zwykłe 750i w prawie pełnym wypasie a dróga to 750 higliner. Obie mają takie samo zawieszenie czyli nivo + edc. Tyle ze Higliner płynie po drodze jak statek po cichym morzu a 750i czasemi jest miekkie a po chwili robi się jak taczka. I tak się robi bardzo czesto. Czy macie jakis pomysł co nawala. Jak zapale auto zimne to jest sztywne i komfort robi sie jak w 3 a jak sie nagrzeje to jest miekko. Natomiast jak odpale ciepły to najpierw jest komfort a po chwili jak by mu podłozyc kołki pod wahacze. Czy macie jakis pomysł? Nivo ma wymienione gruszki tzn akumulatory cisnien. Moim zdaniem to dotyczy tylnego zawieszenia bo przednie przez progi przechodzi wysmienicie a tył jest sporo sztywniejszy. Mało tego to samo dzieje się ze wspomaganiem kierownicy.
  12. adi0583

    Renowacja 750il

    "TC" uruchomiłesc juz tempomat? Ja nadal mam to do zrobienia. Zauwazyłem tez ze czasem auto robi sie bardzo sztywne tak jakby nivo za bardzo sie napompowalo/ Ale wystarczy zgasze, nacisne kilka razy hamulec, odpale i znowu jest cacy. Nie wiem o czym to moze swiadczyc. Gruszki od nivo mam nowe tyle ze mechanik ich nie odpowietrzal bo ponoc to układ sam sie odpowietrzy
  13. adi0583

    e32 740 zerknijcie!

    Ta też jest bardzo ładna http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=28708557&__lp=9&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=40&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=1992-01-01&maxFirstRegistrationDate=1999-12-31&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&categories=Limousine&lang=de&pageNumber=5 Natomiast ten link dla rozluznienia :D http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=28898428&__lp=9&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=40&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=1992-01-01&maxFirstRegistrationDate=1999-12-31&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&categories=Limousine&lang=de&pageNumber=5
  14. adi0583

    e32 740 zerknijcie!

    Może niezbyt zwiazane z tematem ale to mozna tylko podziwiac. To wyglada jakby nikt tym nigdy nie jezdził. Poprostu poezja!! http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=25570342&__lp=9&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=40&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=1992-01-01&maxFirstRegistrationDate=1999-12-31&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&categories=Limousine&lang=de&pageNumber=8 Arval ja polecam tą : http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=9965803&__lp=9&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=40&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=1992-01-01&maxFirstRegistrationDate=1999-12-31&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&categories=Limousine&lang=de&pageNumber=1 Zobacz na tunel srodkowy :modlitwa: w tym aucie podrózowac tylko z tyłu!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.