Skocz do zawartości

MastaFantasta

Zarejestrowani
  • Postów

    256
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    318i M43 1998
  • Lokalizacja
    Katowice

Osiągnięcia MastaFantasta

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Dla potomnych. Gwint jest prawy. Debil który dał tam torx powinien wisieć za jaja. Po dospawaniu nakrętki 17 trza było pół metrowej rurki żeby to odkręcić. Tak czy owak udało się i wyjąłem alternator. Pozdrawiam.
  2. Bobry. Pany pomóżcie bo mnie zczyści. Zabrałem sie dzisiaj za wyjęcie alternatora ale na drodze górnej śruby mocującej go stanęła rolka prowadząca pasek która jest przykręcona śrubą (torx 50). Klucz objechał całe gniazdo. Przecinakiem ni uja, Wiem że metody bandycke ale co zrobić, nie puściło. Czy TAM JEST LEWY CZY PRAWY GWINT?
  3. To dźwięk przekładni zębatej, w tym przypadku wskaźnika paliwa. U mnie najbardziej słyszalny był ekonomizer. Po nasmarowaniu do dzisiaj mam spokój.
  4. Witam. Mam za sobą identyczna przygodę. Mogę jedynie potwierdzić że na bank głowice są zamienne pomiędzy wersjami 118KM a 105KM (różne są wałki) bo sam robiłem taki mix. Z ciekawości - pękło pomiędzy gniazdami zaworowymi?
  5. viewtopic.php?f=69&t=252769 i dodam że z konsoli działało zamykanie i otwieranie centralnego. 50PLN za moduł i po kłopocie.
  6. Nie wiem czy jeszcze walczysz z tematem - tu moja przeprawa viewtopic.php?f=69&t=210232&start=15#p1826967 Działa i ma się dobrze :)
  7. Witam. Dla potomnych. Winnym okazał się moduł komfortu. Nie mam zielonego pojęcia dlaczego. Płytka modułu w stanie idealnym. Po wymianie i kodowaniu wszystko wróciło do normy.
  8. Miejsce przyłącza jest przygotowane pod lutowanie. Same włókna które potem biegną w fotelu to już zupełnie inny materiał. I nie żebym nie próbował tego lutować :) Miejsce przerwania jest przy czujniku temperatury w siedzisku.
  9. Samo siedzisko skórzane z matą grzewczą w ASO BAVARIA KATOWICE 2200PLN :)
  10. Włókna oporowego się nie da lutować. Po całej operacji musi to jeszcze pozostać elastyczne i tu jest kłopot. Pozdrawiam.
  11. Witam. Mam przerwane włókno oporowe w macie grzewczej - zlokalizowałem miejsce ale nie mam najmniejszego pomysłu czym to złączyć? Macie jakiś pomysł?? Włókno zbudowane jest z bardzo cienkich włosków które z racji pracy siedziska są elastyczne. Nic mi nie przychodzi do głowy a dostać taki fotel grzany w tej skórze z manualnym sterowaniem graniczy z cudem. Pozdrawiam.
  12. Co szkodzi zapytać :) mechanik robił test szczelności głowicy?
  13. Miałem identycznie. Do rozebrania włącznik zespolony. Wyrabia się jedno miejsce - u mnie pomogła teflonowa podkładka na osi przełącznika. Niemniej kiera do ściągnięcia :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.