Skocz do zawartości

KACPER

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia KACPER

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. KACPER

    nie odpala - wie ktos cos ?

    Witam, Pomozcie moi drodzy bo juz bylem w 3 warsztatach i zaden nie umie mi pooc. Mam problem z E46 z 2002 roku, 330d. Saochod pewniego dnia przestal zapalac. Rozrusznik sie kreci bardzo slicznie ale silnik nie chce zapalic. Postanowilem wiec zapalic go na pycha - zapalil idealnie prawie, ze od razu. Pojechalem do pierwszego serwisu - niby i wyienili jakis czujnik na pompie wtryskowej czy cos takiego i faktycznie jak do odebralem to odpalal idealnie, nawet lepiej niz wczesniej. Niestety po 2 dniach temat wrocil - najpierw trzeba bylo go dlugo krecic zeby zapalil, a potem w ogole przestal odpalac. Pojechalem z reklamacja - po 2 dnich zadzwonili i powiedzieli, ze juz jest ok - ze ten czujnik sie zabrudzil i ze wyczyscili caly syf ze zbiornika i jest juz ok. Oczywiscie po 2 dniach znowu samochod nie odpala z rozlusznika, za to na pycha idealnie. Czy ktos z Was ma jakies pomysly bo juz nie wiem co robic.. KACPER
  2. No ale czy to normalne, ze w takim przypadku gasnie silnik i potem przez 2,3 minuty nie chce zapalic ?? KACPER
  3. Witam koledzy, Niestety nie mam dostepu do forum "Polecane warsztaty" wiec pisze tutaj. Jestem na "wyjezdzie" w Bialym stoku i kiedy juz mialem wracac do domu cos sie pomiedzalo mojej malej. Co jakis czas zapala sie lampka DSC + ABS + "wykrzyknik" i silnik sie wylacza. Wszystki trwa jakies 2 moze 3 sekundy potem wraca do normy. Czasem to trwa dluzej tak, ze samochod staje i nie moze zapalic. Po 2 minutach wszystko wraca do normy i moge jechac dalej. Czy mozecie mi polecic jakis warsztat w Bialymstoku, gdzie maja kompa i co nieco wiedza o naszych samochodach, zeby mnei poratowali bo do domu mam 400 km wiec troche boje sie tak wracac. Samochod to E46, 330d z 2002 roku. Dzieki za pomoc KACPER +48691444481
  4. Witam, No więc mam problem z DCS i moze będziecie w stanie mi pomóc. Samochód to E46 z 2002 roku 330D. Jakiś czas temu na mokres nawierzchni chciałem sobie poświrowac z wyłączonym DSC no i sie nie udalo ;) Wywinelo mnie o 180 stopnii i uderzylem docys mocno tylnym prawym kołem w wysoki kraweznik. Dosyc mocno pogiela mi sie felka i urwal kabel od czujnika ABS/DSC (bo to chyba ten sam czujnik dla 2 systemow). Dodatkowo pogiął mi się boczny wahacz ( ten taki najcieńszy ). Kabel czujnika polutowałem, koło dałem do prostowania a wahacz wymieniłem. Od tego czasu co jakiś czas na klika dni zapałala mi sie kontrolka DSC i ABS'u i obydwa systemy nie dzialaly. Po kilku dniach naprawialo sie samo. I tak przez pol roku az w koncu zapalilo sie na dobre. Zdjalem kolo i zobaczylem ze kabelek sie przetarl. Kupilem na Allegro czujnik za 100 PLN i chcialem wymienic. Okazalo sie, ze kupilem ze zla wtyczka (mam niebieska a kupilem z szara) wiec przelutowalem wtyczki. Niestety nie pomogalo. Podlaczylem CarSoft'a i i dostalem taki blad: "Right reat weel speed sensor - accidend recognition" ???????????????? Czy ktos moze mi powiedziec w jakis sytuacjach pokazuje sie ten blad ? Czy to nadal sprawa czujnika czy moze pokrzywilo mi sie cos w piascie przy tym "wypadku" i czujnik dziala dobrze tylko nie zawsze "lapie" zabki na piascie i teki tego efekt ? dzieki za wszelkie porady. KACPER
  5. KACPER

    E46 czujnik deszczu

    ja tez mam taki problem. W ASO koles powiedzial mi, ze moja szyba byla wymieniana (zgadza sie) ale pewnie ta wersje bez czujnika i ktos ten czujnik przekleil - a tego sie da sie podobno zrobic dobrze bo po takich "przeklejaniach" nie dziala dobrze. KACPER
  6. No niestety musze rozebrac i zlozyc. Wyje mi jakies lozysko. Co masz na mysli, ze ta operacja moze byc klopotkiwa. Jeszcze jej nie rozbieralem ale jest juz wyjęta i powiem szczerze, ze nie wyglada to na jakis kosmos - zwykle skrzynia, jak to moj kumpel powiedzial "jak od poloneza tylko mniejsza" ;) Bede zatem wdzieczny za jakies sugestie nt trudnosci w wymiania lozysk w tej skrzyni. Szczegolnie nurtuje mnie pytanie czy tam sa lozyska stozkowe i trzeba je dokerecac odpowiednimi silami czy raczej wszystko jest "normalnie" ? KACPER
  7. Witam, Niestety czeka mnie ta operacja - może ktoś z Was ma to za sobą i może podzielić sie swoimi doświadczeniami ? KACPER
  8. KACPER

    gdzie wahacz - help !!!

    Witam, Probowalem sie ostatnio bawic w "za szybcy za wsciekli" z wylaczonym DCS'em czego efektem bylo obrocenia samochodu o 180 stopnii i przywalenie tylnym, prawym kolem w wysoki kraweznik. Po wstepnych ogledzinach, najprawdopodobniej, mam skrzywiony wahacz wzdluzny czy jak to sie tam nazywa - jednym slowem czesc nr 01 na tym obrazku: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=ER91&mospid=47642&btnr=33_0840&hg=33&fg=30 Niestety to koszt 2000 PLN albo 1800 w serwisie (dziwne ale tam maja taniej). Czy ktos z Was spotkal sie moze z jakimis tanszymi zamiennikami tego elementu ? KACPER
  9. Witam, Problem, ktory mnie spotkał dotyczy mojej E46 330d z 2002 roku. Od kilku dni na biegach 1,2,3,4 slychac dosyc glosny szum - cos jak kończące się łożysko w kole. Slychac to na każdych obrotach. W momencie wbicia 5-go biegu jak ręką odjął - szum znika. Zdaję sobie sprawę ze tego, że kończy mi się skrzynia biegów tylko mam pytanie czy ktos to przerabiał i jakim sposobem sie z tym uporał. Czy konieczna jest wymiana całej skrzyni czy po porstu trzeba ją rozebrać i wymienić w niej łożyska ? Czy ta skrzynia to taka "zwykła", która można rozkręcić i skręcić bez wiekszych problemów czy jednak to te z serii "wszystkie srubki trzeba z książką dokładnie przykręcać z odpowiednią siłą" - bo jeżeli ta taka bajka to się tego nie chce dotykać. Ogolnie bede wdzieczny za wszelkie rady i sugestie. KACPER
  10. KACPER

    gdzie ten post ?????

    Witam Was, Jakis czas temu byl na tym forum post naszego kolegi, ktory wyjechal za granice (niestety) naprawiac obce BMW i dzieki temu podzielił sie z nami swoja cenna wiedza. Pisal o problemie spadku mocy w diesel;owskich silnikach BMW i naprawa polegala na przeczyszczeniu jakis dolotow powietrza czy czegos takiego. Chodzilo generalnie o to, ze jak samochod traci moc np. od 2 do 3 tysiecy obrotow to dlatego, ze turbina nie dostaje wystarczajacej ilosci powietrza. Ten wlasnie kolega bardzo fajnie opisywal jak rozwiazac ten problem. Czy ktos z Was moze kojarzy ten post, autora albo cokolwiek innego co mogloby mi pomoc odszukac ten post ? KACPER
  11. Witam, Wiem, ze moje pytanie moze byc troche lamerskie ale z gory prosze o wyrozumialosc ;) Jak kupilem moje E46 to przy wlaczaniu zaplonu mialem INSPECTION i odliczalo mi km w gół do przeglądu. Jak było blisko 0 to pojechalem do warsztatu (nie ASO) na przeglada. Wymienili mi tam klocki, tarcze, olej i takie tam podstawowe rzeczy. Po wszystkim przy wlaczeniu zapłonu mialem juz OLISERVICE z odliczaniem w dół (chyba od 22000 km) - INSPECTION juz nie bylo. Dotarlem do 0 z OLISERVICE, wymienilem olej po czym w Internecie znalazlem opis jak skasowac OLISERVICE. Udalo sie i teraz znowu mam INSPECTION z odliczaniem w doł od 22000 km. Moje pytanie - co jest co i kiedy sie pokazuje. Czy czasem wraz z INSPECTION nie powinna isc w parze wymiana oleju ? Dlaczego wczesniej mialem INSPECTION, potem OLISERVCE a teraz znowu INSPECTION ? Dzieki za wyjasnienie KACPER
  12. KACPER

    stuk

    z przodu KACPER
  13. KACPER

    stuk

    Witam, BMW E46 3302, 2002 r. Ja jak zwykle z pytaniem o wirtualna diagzone bo juz chyba bardziej ufam Wam niz temu mechanikowy, ktory mi robil przeglad tydzien temu i powiedzial, ze "teraz to juz jest wszystko igła" Jak stoje w miejscu i skrece kierownice w prawo i energicznie rusze (w prawo) to slychac jedno, gluche stukniecie. Jak robie to samo ze skretem w lewo to nic nie slychac.. Czy macie jakies pomysly ? KACPER
  14. wiec po kolei - oczywiście to diesel - 330d z 2002 roku. Wszystkie filtry wymienilem tydzien temu. Co do wezyka z pompy to niestety nie jestem znawca tej marki - to moje pierwsze BMW i nie wiem za bardzo gdzie on jest - mozecie mnie jakos nakierowac ? KACPER
  15. KACPER

    soft do 330

    Przede wszystkich auto wstawilem do "zwyklego" warsztatu, ktory polecil mi znajomy - czego coraz bardziej zaczynam zalowac. Koles powiedzial, ze komputer pokazywal jakies blady. On wyslal te bledy do BMW Fus i Ci powiedzieli, ze wysla mu nowy soft do wgranie bo ten ma bledy. Tyle wiem.. KACPER
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.