Skocz do zawartości

Bluecrush

Zarejestrowani
  • Postów

    75
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 535d było
    E61 LCI 530i 2007 M-Pakiet N53
    było E61 530d 2004 M-Pakiet
  • Lokalizacja
    Lubelskie

Osiągnięcia Bluecrush

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Panowie pytanie za 100 punktów. Orientuje się ktoś czy bez stresu uda sie upchać styling 214 do F11 czy wymagane są jakieś przeróbki? F11 bez xdrive. Felgi 10x20 et40 oraz 11x20 et37. Z góry dzięki za pomoc i sugestie. Pozdrawiam
  2. Podłącze się bo okazuje się że u mnie jest tak samo jak u założyciela tematu. Czy przypadkiem nie było tak że za tą opcje trzeba było dodatkowo dopłacić?
  3. Witam od jakiegoś czasu borykałem się z stukaniem podczas powolnego przejazdu przez nierówności i nikt albo nie chciał albo nie potrafił namierzyć winowajcy. Po dość długiej batalii wkońcu stanęło że to gumy stabilizatora przód. Według schematu w moim aucie występują one razem z całym stabilizatorem za coś około 1tys pln. Czy ktoś z kolegów przerabiał temat i coś można z tym fantem zrobić czy tylko wymiana na nowy. Dodam jeszcze że auto jest bez dynamic drive. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam
  4. Problemem według mnie jest ewidentnie dysk. Kilka dni jeździłem z wyciągniętym dyskiem i zero restartów. Udało mi się dorwać inny dysk zrobiłem klona i przez kilka dni było ok później w ciągu krótkiej podróży do sklepu kilka restartów a teraz znowu jest ok. Nic z tego nie rozumiem.
  5. Częściowo zlokalizowałem usterkę. Problemem okazuje się dysk który jest w jednostce. Pytanie teraz jest następujące do osób które robiły operację wymiany dysku. Jaki dysk podejdzie żeby to wszystko hulało bez problemu?
  6. Koledzy pojawił się u mnie dość nietypowy problem, może już ktoś przerabiał temat i jest w stanie szybko podpowiedzieć w czym problem. Pacjent F11 535d. Wsiadam do środka odpalam i działa wszystko normalnie ale po chwili zaczynają się restarty całej jednostki centralnej tj. Idrive,radio , navi, ekran gaśnie. Później jest spokój i można jechać 500 km i nic się nie dzieje.
  7. Udało się :dance: :dance: :dance: operacja zakończona sukcesem. Podziękowania dla kolegów Venom90 , guzior2 , yaz za pomoc. Przy okazji porobiłem kilka fotek i zrobiłem mały poradnik jakby ktoś miał taki sam problem. https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=385985
  8. Mały poradnik jak wymienić linkę awaryjnego otwierania wlewu paliwa. Będziemy potrzebowali zestaw torx-ów oraz łyżki do podważania różnych elementów i spinek aby niczego niepołamań czy pourywać. Ja użyłem takiej łyżki z zestawu do ściągania tapicerki. Zaczynamy od tego że w pierwszej kolejności otwieramy szybę tylnej klapy roleta musi być normalnie zamontowana. Następnie otwieramy już samą klapę, chodzi o to aby element który podciąga naszą roletę do góry pozostał w pozycji u góry. Kolejny krok to wyjęcie rolety i położenie foteli tylnej kanapy (będzie zdecydowanie wygodniej). Wyciągamy drzwiczki prawego schowka bagażnika. Naszym oczom powinien ukazać się taki widok jak na fotce. Odkręcamy po kolei śrubki. Po odkręceniu wszystkich śrubek powinno się udać zdemontować plastik w którym jest zamontowane oświetlenie bagażnika. Oświetlenie odpinamy i plastik ze słupka odkładamy na bok. Kolejny etap to odpięcie z zaczepów elementu kanapy tylnej który kryje się pod pasem. Łapiemy możliwie u góry ale po bokach i pociągamy w kierunku przodu samochodu stanowczo ale też z wyczuciem. Nie trzeba całkiem tego elementu demontować wystarczy że uda się go trochę odchylić aby był dostęp do śrub i spinek. Trzyma się on na takim zatrzasku. Po odchyleniu elementu oparcia odkręcamy oczywiście te 2 śrubki widoczne na poprzednim foto oraz demontujemy 2 spinki widoczne na poniższych fotkach. Delikatnie z wyczuciem próbujemy unieść do góry ten plastik który jest przy szybie bagażnika (ja go nie demontowałem wystarczyło go unosić delikatnie w górę w razie potrzeby) powinna tam być jeszcze jedna śrubka. Następnie odchylamy boczek bagażnika (proponuję odpiąć wtyczkę od gniazdka zapalniczki żeby nieurwań kabla). Powinno to wyglądać mniej więcej tak. Jeśli do tej pory przebiegło wszystko ok to pod czarnym plastikiem tym przy szybie są 2 spinki które trzymają wyciszenie bagażnika. Pierwsza widoczna na tym foto w tle. Druga tutaj Odchylamy wyciszenie aby był dostęp. W głębi powinno być widać coś takiego. Przenosimy się na zewnątrz otwieramy wlew paliwa i po lewej stronie powinna być taka jakby śrubka. Przekręcamy ją w prawą stronę (przeciwną do ruchu wskazówek zegara). Do odkręcenia użyłem dość dużej pęsety. Następnie powinniśmy zobaczyć coś takiego. W otworze widoczne cięgno mechanizmu otwierania wlewu paliwa. Teraz pozostało nam jedynie wypięcie tego cięgna z silniczka. Wracamy do środka i z wyczuciem wypychamy to cięgno z białego zaczepu silniczka (widoczne na tej fotce) i wyciągamy na zewnątrz. Stara i nowa linka. Doszliśmy do półmetka. Teraz pozostało poskładać wszystko w odwrotnej kolejności i gotowe.
  9. Ok tak myślałem że to jest to teraz tylko jakieś szczypce muszę zorganizować :cool2:
  10. Odświeżę kotleta niestety przez brak czasu nie miałem kiedy przy tym przysiąść. Rozebrałem boczek jeszcze raz i okazało się że szukałem w złym miejscu :duh: :mad2: namierzyłem ten silniczek od klapki pod taka matą materiałową u góry przy bocznej szybie. A powiedz mi kolego jak go odkręcić od zewnątrz? I czym? Gdzie on dokładnie się znajduje?
  11. Urwałem dokładnie ten element ze schematu z nr.7 który zamieścił kolega Venom90. Jeszcze raz będę musiał to rozebrać i cyknę fotkę.
  12. No właśnie o to chodzi że nic tam niewidać. Jak masz dostęp do tis to możesz podesłać jakiś schemat? Może za mało coś rozkręciłem. Tego silniczka też nie widzę.
  13. Panowie potrzebna pomoc. Pacjent F11. Ofiara cięgno awaryjnego otwierania baku. Czy ktoś mógłby poratować schematem jak się do tego dostać? Chyba za mocno pociągnąłem i niestety urwało się. Rozebrałem boczek w bagażniku ale niestety tam tylko blacha i brak dostępu. Może trzeba dostać się od strony wlewu z zewnątrz? Jeśli tak to jak to ustrojstwo wyciągnąć?
  14. Panowie co to za wersja mapy ? Mam u siebie Road Map Europę West Premium 2020-2. Czy to do mnie podejdzie czy nie bo już zdurniałem w tym nazewnictwie.
  15. Dzięki za poradę. Rozmawiałem z tym Panem i odrazu powiedział że poleca Dunlopa, za Arnotta dopłacasz w tej chwili za markę. Powiedział też że sprzedaje trochę tego do ASO. Ja biorę Dunlopa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.