Skocz do zawartości

hummel

Zarejestrowani
  • Postów

    170
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 520i e60 525i
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia hummel

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Na samochód uciółałeś, ale na podstawowe części eksploatacyjne już szkoda? Przez takich gów..zjadów połowa aut to złomy a kolejny właściciel będzie sobie pluł że mine trafił. Fiata multiple sobie kup
  2. Witam, mam pytanie jakie pasmo idzie na głosniki w drzwiach i jak i gdzie jest filtrowane? Głosniki w podłodze dają bass, tyl średnie i sopran a jak jest z tymi w drzwiach? Czy idzie na nie pełne pasmo? Jeśli nie to na jakim etapie jest odfiltrowywane? Czy sa kondensatory w drzwiach gdzieś na kablu? Mam podstawowy system audio
  3. Nie rób experymentów. Wstaw ori używane katy
  4. Temat rzeka, można pompować mnóstwo kasy i cierpliwości a wiekszość '' mechaników'' i tak naprawi tak że dalej coś postukuje. Przynajmniej Ja mam takie szczęście w ostatnich latach Chyba że usterka błacha i prosta do namierzenia
  5. hummel

    E60/E39 525I ALTERNATOR M54

    Witam , mam e60 525i z poczatku produkcji na silniku m54 znanym jeszcze z e39, 46 itp.. Zamierzam zmienić alternator na jak najmocniejszy gdyż obciążyłem zasilanie sprzetem CA Moje pytanie - czy każdy alternator od silnika m54 będzie pasował niezaleznie czy będzie z demontażu z e39 czy z e60?
  6. Również przeglądam oferty e60 i zasadniczo za 30k nie widziałem jakiegokolwiek egzemplarza wartego uwagi :roll: niezależnie od wyposażenia czy wersji silnikowej Według mnie minimum to 40k za auto z silnikiem 2.5 lub 3.0 z początku produkcji. Tak jak piszesz. Te roczniki mają już po 9-11 lat, więc trzeba się wysilić by znaleźć porządny egzemplarz, jeżeli skusisz się na takie 525i z 2004 roku za 30k to nie dość że na 99% będzie powypadkowe (w wielu przypadkach nawet po kilku zdarzeniach, malowanych elementów się nie czepiam), wiele rzeczy będzie niesprawne, wiele będzie wymagało wymiany itp. Przebieg będzie najprawdopodobniej cofnięty z 400 na 200 byś miał dobre samopoczucie. Minie kilka dni, tygodni i będziesz żalił się jakie te bmw to badziewne auto, że się psuje co tydzień itp. Jeżeli nie masz doświadczenia z marką to zdaj się na kogoś kto je ma, bo zakup egzemplarza w okazyjnej cenie często kończy się naprawami za kilkanaście tysięcy :cool2: W co te twoje kilka tysięcy ma być wpakowane? :duh: Irytują mnie takie wpisy- jak kupowac to tylko powyżej iluś tam , naprawy kilka tys i inne bzdury Masz w ogóle pojęcie z jakich części i ile kosztujących składa się ten samochód? Ja jakoś kupiłem 525i za 30 tys i poza tankowaniem i myciem nic z tym samochodem nie robię Poprzednio miałem e39 i tez każdy na forum pieprzył że za 10 tys to trup i złom można kupić a jakoś szczęśliwie 4 lata przejeździłem i nigdy mnie nie zawiodła , paliła na dotyk aż do końca Nawet jak by mu sie posypał silnik to za 1500zł używany i przekłada a takie mądralińskie wpisy robicie chyba po to aby popisać się kwotami wydanymi na samochód albo leczycie kompleksy
  7. m54 2.5L benzyna Ale w e39 miałem m52 i też jak się mocno zagrzała to szła dużo słabiej
  8. Witam Mam wrażenie a wręcz jestem pewien że auto ma jakiegoś muła jak jest mocno zagrzane. Gdy silnik jak i reszta podzespołów nie jest jeszcze zagrzana auto sunie pięknie ale po dłuższej jeździe jakoś tych koni brakuje- co może być przyczyną? Dodam że w poprzedniej e39 520i miałem identycznie
  9. Może po prostu kupiłeś zajechanego trupa co już ledwo kompresje trzyma. Miałem 520i i demonem nie była,ale jak sie odpowiednio operowało zakresem obrotów to dało się jeszcze fajnie pojeździć. Ten twój kolego co tez ma 2 litry też ma je w e39?
  10. mam tylko jeden od płyty, nie mam nawigacji zrobić to na zapłonie? Próby resetowania nie przyniosły skutku, co dziwne dziś wyświetlacz znowu załapał Co może być przyczyną? Sam wyświetlacz? Jakiś moduł?
  11. Witam Dziś przygasł i w końcu całkiem zgasł wyświetlacz od komputera / radia Zgaszenie auta , ponowne odpalenie nic nie daje Co sprawdzic i jak ? Radio gra, sterowanie na kierownicy działa
  12. Witam Niedawno przesiadłem sie z e39 do e60 525i 2003r Mam pytanie - jaki w tym roczniku moge miec model silnika? M54?
  13. Nikt nic nie wie? Nikomu nie padła skrzynia?
  14. Witam Jestem na etapie sprzedaży mojej e39 , przymierzam się do e60 Interesuje mnie 530i ale jest tego mega mało i w dodatku ciezko znaleźć w takiej opcji jak bym chciał Znalazłem 2 sztuki jedna 3.0i druga 3.0d obydwie w automacie - mam pytanie jak awaryjne są te skrzynie Obydwa auta w okolicy 30 tys. Chciał bym manuala , czytałem w działach x5 i innych ze te skrzynie w 3.0d padają nie zależnie od ich użytkowania i to w najmniej spodziewanym momencie Które auto wybrać aby mnie się rozczarować w razie ewentualnej awarii ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.