Skocz do zawartości

BZQ

Zarejestrowani
  • Postów

    636
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520i ; E60 545 ;F10 530d
  • Lokalizacja
    WARSZAWA

Osiągnięcia BZQ

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

0

Reputacja

  1. BZQ

    F10 Hi-Fi Proffesional

    No tak, idąc tym tropem po co wydać 20 na banga jak można założyć w garażu zestaw głośników pójdźmy dalej, po co wydać 400 na F10 jak można kupić za 80 lancera i nie widać różnicy w miarę podobne auto a w kieszeni zostaje 320 na zrobienie skory audio podniesienie mocy itd. I po całej operacji będzie o wiele lepsze niż oryginalne f10.
  2. BZQ

    F10 Hi-Fi Proffesional

    Standard to porażka, pro jest bardzo dobre. Banga praktycznie nikt nie bierze bo to głupota zapłacić 20k za audio do auta. BZQ zapytaj gościa nickiem " A " on miał wszystkie modele bmw i najwyższe audio ;-) Ja nie uważam ze głupotą jest zapłacić za banga 20 kola, chcesz miec high end to tyle to kosztuje. Ale masz komfort ze masz high end.
  3. BZQ

    F10 Hi-Fi Proffesional

    W e60 posiadałem nagłośnienie Logic 7 w f10 mam HiFi Pro, subiektywnie powiem ze nowy Pro w F10 gra dużo lepiej niż w e60 i to duży plus. Jednocześnie mogę z ręką na sercu powiedzieć ze gra wystarczająco dobrze. Dla tych co narzekają jest opcja Bang and Olufsen i żeby być zadowolonym z car audio wystarczy ją sobie zamówić przy kupnie auta i problem rozwiązany. Wydaje mi się ze mam całkiem dobre ucho i Hifi Pro wystarcza w zupełności, choć jestem bardzo ciekawy jak gra Bang. Może ktoś zamówił Banga ?
  4. Witam, Proszę o opinie użytkowników w/w jednostki. Czy wystąpiły już pierwsze problemy? Jakie spalanie osiągacie średnio w mieście i poza? Jak zachowuje się w okresie zimowym, czy czas nagrzewania się jest bardzo długi ?
  5. A ile lat jezdziles z active steering ?
  6. Tora w przyszłym miesiącu sprawdzimy jak działa nowy system AS i opiszemy ze szczegółami :) Bynajmniej w e60 było to bardzo przydatne przy parkowaniu a obecnie rozszerzyli go o skręt tylnych kol co ma poprawiać prowadzenie auta.
  7. tak da rade, to pierwszy krok do zabezpieczenia auta pozbyc sie wkladki zamka drzwi kierowcy, potem przerzucic zlacze obd gdzie indziej. nie odjada :)
  8. No moja ze zwykla stacyjka ukradli w 4 minuty, jedynym sposobem jest przelozenie gniazda obd tak aby wydluzyc czas i zniechecic typa lub dolozyc dodatkowy alarm, wyjac bebenek z drzwi i zalozyc zaslepke aby w ogole nie mogl wejsc do srodka. U mnie zniszczenia takie ze nie mam bebenka w drzwiach i zlamana stacyjka. generalnie jak na ta klase samochodu zadziwiajaco latwo go ukrasc :) blokada kierownicy nie byla zlamana wiec po zerwaniu stacyjki idzie normalnie.
  9. Tak mam alarm i otwieralem kluczykiem i sie dezaktywowal sprawdz jeszcze razu u ciebie moze masz cos juz zmienione przez poprzedniego wlasciciela u mnie wszystko fabryka. Wyrwany zamek , srubokręt wchodzisz jak do swojego, wpinasz immo baypass w ODB łamiesz stacyjke i jedziesz już jak swoim. Wlasnie w modelach na karte ciezej jest wejsc do srodka a potem to samo wszytsko. Pozmieniało, sie nagle nie wiadomo czemu zwiekszylo sie zapotrzebowanie na E60 u zlodziei podobno od poczatku roku. Zreszta widac po forum, jest zbyt np na uzywaki drzwi w kolorze itd :) Allegro to najlepszy diler czesci do BMW a popyt jest spory :)
  10. a u mnie wkladasz srubokret i jedziesz, to nie wiem czemu tak jest . Sprawdz sobie dokladnie . a ktory masz rok auta moze cos w rocznikach pozmieniali .
  11. Ciekawa ta historia, 4 min?? A można prosić o film?? Jakoś w te 4 min nie wierze :norty: Wierzyc sobie możesz lub niewierzyć, ukradną ci to będziesz robił dochodzenie i wtedy sie dowiesz.
  12. ty masz pewnie model po lifcie zgadza sie ? e60 bez dodatkowych zabezpieczen idze jak kiedys polonez.
  13. Dane z Policji, poza tym ja moją znalazłem, w okoł mojego miejsca zamieszkania zwineli jeszcze 3 . W Warszawie w ciagu tygodnia w styczniu 9 sztuk.
  14. No to mam dla Was hit sezonu od poczatku roku gina Bmw e60 na potege, kradziez tego modelu to dokładnie 3-4 minuty alarm fabryczny poddaje sie po wyrwaniu zamka i wlozeniu srubokreta, reszta to juz formalnosc. Mam aktualne dane gdyz w styczniu ukradli mi moją, i na kamerze czas odjazdu typa moim samochodem to dokladnie 4 min. Powodzenia Panowie :)
  15. Witam, Mam problem z e60 545 ale pisze w tym dziale gdyż ten silnik jest tu bardziej popularny. Może spotkał się ktoś z problemem falowania obrotów na rozgrzanym silniku, do tego przy lekkim dodawaniu gazu podczas jazdy w korku do 2 tys obr czuć jak by podcięcie w pracy silnika. Po weekendzie podłącze się kompem ale może nie być żadnych błędów, gdyż niedawno się wpinałem i miałem jakiś nieaktywny błąd przepływki, który to z kolei w wyjaśnieniu nie musi być spowodowany tym że jest ona zepsuta, wcześniej pojawiały mi się też jakieś błędy nie permamentnie : wentylatora i termostatu. Ale po skasowaniu nie pojawiły się więcej. Czy padająca przepływka może dawać takie efekty, dodam że auto po rozgrzaniu czasem dziwnie odpala. Zwykle robi to od pstryknięcia ale czasem trwa to 2 sek dłużej tzn. Tak jak by odpalił ale nie na wszystkie gary i dokręca aż zaskoczą wszystkie. Odpala zawsze! Byc może ktoś przerabiał coś takiego i posłuży jakąś podpowiedzią. Mam jeszcze pytanie, jak powinno zachowywać się auto po wypięciu przepływki? Powinno odpalać i jeździć czy może gasnąć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.