Skocz do zawartości

maciekE60

Zarejestrowani
  • Postów

    360
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O maciekE60

  • Urodziny 06.08.1979

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530d 2004

Osiągnięcia maciekE60

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Nie wiem czy wiesz, ale w Audi sa te same automaty ZF co w BMW, wylaczajac multitronic.
  2. maciekE60

    E60 rygielki

    Pewnie po lifcie cos poprawili. Ja mam 145kkm i grzechocza nie od wczoraj.... wiec teoria o zuzyciu/wyrobieniu sie raczej odpada. Znam jeszcze jednego forumowicza z podobnym przebiegiem i rocznikiem i mial to samo.
  3. maciekE60

    E60 rygielki

    U mnie dokladnie to samo.
  4. maciekE60

    E60 rygielki

    Jak juz tak piszecie o tulejkach i rygielkach, to od siebie dodam ze to nie problem w latajacych tulejkach, tylko w latajacych rygielkach w nieruchomych tulejkach. Drzwi rozbierane nigdy nie byly.
  5. maciekE60

    E60 rygielki

    Najlepszy patent to wrocic z powrotem do Audi A6 C6 :wink: . A tak na serio to mam to samo i jak dotad nic nie wymyslilem, oprocz tego zeby sprzedac auto :). Strasznie mnie draznia wszystkie swierszcze w kabinie, a juz szczegolnie w aucie takiej klasy. Ot taka niedoroba od bmw.
  6. No wlasnie... Jakiez to polskie... Miec, pokazac sie... A potem jak sie chocby skoncza hamulce to bedzie szukac uzywanych tarcz na allegro :mrgreen: bo nowe to... drogo jakos :duh: Cena za auto faktycznie wygorowana, warte jest raczej wysokie 2 cyfry niz 3, ale sama oferta i auto wydaja sie byc wiarygodne i warte uwagi.
  7. Ja kontrolke grzania swiec to przez 3 lata widzialem moze dwa razy i to jak bylo chyba ponizej -10. Przy mrozach rzedu -5 u mnie sie nie pojawia, auto po odpaleniu chodzi od razu rowniutko i nie puszcza nawet dymka.
  8. Nigdy nic nie wiadomo ale na poczatek obstawialbym sterownik swiec, a pewnie i swiece tez. Ja tez mialem blad z szesciu swiec, wymienilem sterownik, po wymianie nadal blad z dwoch swiec, po wymianie wszystkich swiec bledow brak. Czy steruje podgrzewaczem paliwa - nie wiem, wydaje mi sie ze nie.
  9. Na poczatek zmien mechanika.
  10. Jak 10k za droga to na otoszroto okazji nie brakuje :cool2: . Ewentualnie niech tesciu fabie kupi za ta kase :mrgreen: .
  11. Masz 2003 rocznik więc jak mniemam bez DPF i tym samym bez klapy gaszącej. Niestety będzie Ci szarpał przy gaszeniu bo ten typ tak ma. W modelach z DPF klapa gasząca już była i tam gaszenie przebiega o wiele spokojniej - miałem okazję porównać. Możesz taką klapę u siebie zamontować - nie jest to jakiś znaczący koszt. Jeśli masz drgania na wolnych obrotach to tak jak koledzy piszą, sprawdź wtryskiwacze, zawieszenie silnika, egr. Ja u siebie odpiąłem i zaślepiłem na próbę wężyk sterowania EGR i na wolnych obrotach gładko jak stół - wcześniej trochę podrygiwał.
  12. Miałem ceramic z przodu i nie pyliły właściwie wcale.
  13. Ja odkrecilem te 3 do których był dostęp a potem pokrecilem lekko całym EGR w prawo i zrobił sie jako taki dostęp do tej czwartej śruby - wykrecilem i po temacie. Specjalnie zawalony nie był wbrew temu czego sie spodziewałem.
  14. Takich jak Ty prawda niestety zaboli. Z resztą się zgadzam. Lepiej wrócić do tematu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.