Skocz do zawartości

danielxc717

Zarejestrowani
  • Postów

    11 727
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

10 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 520i E39 2.0 150KM 1998r

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia danielxc717

Wielki Mistrz marki

Wielki Mistrz marki (14/14)

0

Reputacja

  1. Poszukaj nieszczelnisci w dolocie. Dopiero co gaz założyłeś?
  2. Jak dobrze wyczyszczone i waz masz cały i skręciłeś dobrze to masz króciec uszkodzony. Innej opcji nie ma
  3. danielxc717

    Linka pokrywy silnika

    To jak jest jak opisujesz to w okrągłym zamku masz bolce (na pasie przednim) one zapewne są zapieczone spróbuj je lekko wkrętakiem plaskim wyciągnąć i pewnie maską zamknie się od trzaśnięcia lekkiego. Jak to pomoże to musisz je rozruszać i nasmarować a najpierw kilka dni psikac WD żeby się wymyły potem czymś nasmarować
  4. danielxc717

    Linka pokrywy silnika

    Musisz wyjąć nerkę od strony kierowcy i wymacać. Raczej urwała się w kabinie. One się nei zacierają jak klamka chodzi luźno tylko zrywa się. Rozbierz i sprawdź czy wystaje jakiś kikut
  5. Z lewej nerki od strony kierowcy czymś zakrzywionym pociągniesz zamek co otwiera maskę.
  6. Ja w sklepie elektronicznym kupiłem przewód w miękkiej izolacji coś jak sylikon i przeciągałem przewody i łączyłem na wysokości prawego tylnego błotnika. W sedanie. Do gumowej osłony dałem trochę sylikonu żeby one tam pracowały i tyle. Koszt to groszowe sprawy
  7. Odpowietrz na początek układ. Przy 105 wisko powinno już się spiąć. Sprawne wisko rozgrzewa sei od temp a, chłodnicy i nie koniecznie się zapnie. Jeśli jest zapowietrzony układ lub przycięty termostat to się nei zasprzegli bądź zrobi to za późno. Korek też może być do wymiany skoro nie reguluje ciśnienia i zasysa węża. Ale i tak zaczął bym od odpowietrzenia
  8. Wisko działa tylko w korkach i przy małych prędkościach. Odpowietrz na początek układ i sprawdź wisko czy się za sprzęgła i przy jakiej temp co do stopnia, testem nr 7. Jak włączyć masz na forum i YouTube
  9. danielxc717

    Fotel za wysoko

    Miałem 520i z szyberdachem na sportach co prawda szmacianych ale to raczej nic nie zmienia i przy 191cm nic nie ocierał em a nie dawałem fotela na sam dół
  10. danielxc717

    SWAP silnika

    2.0 ma mniejsza, średnicę półosi niż 2.5 i 2.8. Swap można zrobić chwilowo na tym co masz ale we, że pdo uwagę że mogą szybko skończyć żywot i przełożenia będą inne krótkie
  11. Tam jest tyle zamienników w, czujnikach że współczuję szukać przyczyny różnych problemów
  12. Typowe dla słabego aku. Zamiast pisać na forum chyba szybciej zmierzyc napięcie na aku i jak jest w miarę ok powyżej 12.3 to sprawdzić spadek napięcia przy rozruchu. Jak jest ok dopiero szukać dalej
  13. Bo poduszka powietrza ma być w zbiorniczku nie tam gdzie odpowietrznik. Masz/miałeś powietrze w układzie i bzdura jest ze zawsze po odkreceniu odpowietrznika zleci powietrze. Tam ma go nigdy nie być koniec kropka. Z odkrexeniem odpowietrznika czekać nie musisz bo jak jest ciśnienie to układu nie zapowietrzysz a usuniesz resztki baniek. Ew śruba może się uszkodzić bo robi się bardziej plastyczna.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.