Skocz do zawartości

grodt88

Zarejestrowani
  • Postów

    178
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było: E46 318Ci 2000r.
    jest: Volvo s40 2004r. 2.4

Osiągnięcia grodt88

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. grodt88

    Bmw e46 1.9 105 km

    zapewne chodzi o 105 KW a nie koni, jeśli np. falują obroty to może być dużo rzeczy, mi ostatnio padła cewka zapłonowa na jednym z cylindrów i silnik pracował tylko na 4 cylindry, ale to może być jeszcze świeca, przepływomierz, lewe powietrze i masa innych rzeczy, musisz podpiąć pod komputer
  2. to i tak te uszczelki do coupe mocno potaniały, jak 5 lat temu szukałem to najtańsze były za 2100 zł
  3. pewnie akumulator Ci się rozładował, startuj z kabli
  4. nie można porównywać e46 do s60 bo to różne klasy volvo s40 = bmw serii 3 volvo s60 = bmw serii 5 volvo s80 = bmw serii 7 *wyciszenie w e46 vs s40/v50 to volvo bije na głowę bmw także w jakości audio *prowadzenie tu wygrywa bez konkurencji bmw przez jakość i pewność prowadzenia, volvo mimo FWD także jest nadsterowne i dobrze trzyma się drogi *komfort i nierówności hmmm raczej podobnie, e46 = s40 i e60 = s60 będą się podobnie zachowywać
  5. grodt88

    Kradzież Felg

    to się stało w garażu podziemnym na prywatnym zamkniętym osiedlu? btw dobrze że chociaż na cegły dali, znajomemu po prostu położyli na glebie...
  6. u mnie wężyk odmy miał dziurę wielkości kciuka i auto normalnie jeździło
  7. po co Ci auto którym jeździsz 2 razy w tygodniu tylko po 20km? ubezpieczenie OC wyjdzie Ci więcej niż paliwo za cały rok... może lepiej kupić rower i zero problemów? auto więcej stoi niż jeździ, za te 10km nawet nie zagrzeje silnika prawdopodobnie masz walnięty termostat, zobacz czy puszcza Ci wodę przez chłodnicę, powinna się nagrzewać
  8. nikt Ci nie powie skąd jest oring jak nie podasz konkretniejszych danych, a najlepiej poświęć 10 minut i zajrzyj na "real OEM" i szukaj, bo najlepiej wiesz skąd to wyciągnąłeś
  9. prawdopodobnie pęknął Ci plastikowy króciec wody z tyłu silnika, u mnie po wykręceniu gwint został w bloku musiałem go wydłubywać ale dałem rady, dostęp miałem normalny tylko musisz odkręcić cały ten plastik który zawiera filtr kabinowy pod szybą i obie ręce włożysz mosz znalazlem ci http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=244149&start=15
  10. Kolego daj foto tego popychacza, tak się składa że pracuje w fabryce zaworów i popychaczy co prawda dopiero w 2016/17r będziemy znowu robić BMW ale może spasuje popychacz z czegoś innego, wszak Toyota i całe PSA mają to samo
  11. już zmieniłem, pozdrawiam
  12. grodt88

    318i SWAP 1.8 na 2.8

    nie sprzedasz sedana z silnikiem 1.6 za 10-12 tys... nawet nie wiesz jak ludzie są wybredni, najlepiej to by wzieli za darmo... ja ostatnio sprzedawałem swoje coupe i wiem jak jest, poza tym rynek aut jest przesycony
  13. wiejski tuning to chyba nie na tym forum kolego
  14. miałem te tarcze przez półtorej roku (potem sprzedałem auto) , te nacięcia to pic na wodę, nie dają niczego z właściwości jezdnych, u mnie się nie pogięły, ale przy hamowaniu z powiedzmy 180km/h słychać jak pracują, fajnie wyglądają przez co są przynętą dla gówniarzy (sam sie złapałem) , zauważ że gdyby takie tarcze były lepsze od zwykłych to były by montowane w nowych autach klasy premium, a tam są zwykłe http://zapodaj.net/24ad58970664a.jpg.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.