Skocz do zawartości

Dieeiervonsatan

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30

Osiągnięcia Dieeiervonsatan

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Zatem rozumiem ze lepszy jest Sachs. Tylko jest to poparte jego dłuższa żywotnością czy po prostu tym ze Sachs wydaje sie lepsza firma niz Luk. I ładnie brzmi.
  2. Z tego co widzę to chcesz połączyć dwie przeciwne kwestie w jedno, a youngtimer, którym staje sie e30 jest juz co raz większym rarytasem. Dorwanie dobrego egzemplarza w wąskiej lampie z sensownym silnikiem to koszta niesamowite. Najprzyjemniejsza ponoć jest ETA tak mi mówili jak jeździłem swoją. I żadna z nich nie bedzie oszczędna niczym vw polo.
  3. Moim zdaniem całkiem niezłe sie komponują. A poza tym to bardzo popularny wzór u nas, który widziałem juz chyba na każdej Bawarce do 2005 roku i pasowały.
  4. Trochę mnie pocieszyłeś. Zatem jakiej dwumasy szukać, oczywistym jest dla mnie wymiana całego kompletu i tylko nowa. Ale wiele osób twierdzi, że nowe się szybko wysypują. Zatem jaką kupić, żeby jeździć spokojnie i gdzie najtaniej.
  5. Tak ale chodzi mi o to, czy można jeździć tym samochodem z tym silnikiem czy lepiej to sprzedać. Obawiam się bo koledzy na forum trochę rozdmuchali temat pękniętego wału. I zastanawiam się czy to realne zagrożenie, które może dotknąć i mnie.
  6. Pozwolę sobie odgrzać tego nieprzyjemnego kotleta. Otóż kupiłem swoją E46 w poniedziałek, wszystko było ładnie pięknie aż do wczorajszego wieczora kiedy podjechałem na stację benzynową i usłyszałem drżenie jakby wydechu. Więc pochylam się i patrzę pod spód, nie zlokalizowałem co drży o co ale wydech wpada w silne drgania. Otwieram machę i no i motor też jakby mocniej drży. To już bardzo mnie zmartwiło. Dziś rano odpalam i odpaliła normalnie jak diesel, lekko się zatrzęsła. Ale wibracje są nadal ustają kiedy ma powyżej 1500 obrotów. W trakcie jazdy nie jest to odczuwalne. Mocy nie ubyło szarpanie przy zmianie biegów nie występuje. Występuje za to stukanie przy gaszeniu. Wibracje nie zmieniają się kiedy wciskam lub puszczam sprzęgło. Jedynie kładąc stopę na pedale czuje wibracje. Dodam jeszcze, że z tymi objawami pojawiło się jeszcze falowanie wiatraka nawiewu zaraz po odpaleniu niezależnie od jego prędkości obrotowej, ustaje po pewnym czasie i do następnego odpalania już jest ok. To samochód z końcówki 2002 roku już po liftingu oczywiście 150KM. I teraz przeczytałem cały wątek od początku i szczęka mi opadła. Czy faktycznie usterka dotyczy bardziej silnika 136KM? Czy jednakowo. Mój egzemplarz wydaje się wyjątkowo zadbany ale po tym co tu trochę się przestraszyłem.
  7. Tak dokładnie tak. Hmm. Mam u siebie 2 sondy Boscha i obie mają kolory kabli 2x biały, szary i czarny. Daj znać jaka to sonda i jaka jest cena ew. jeśli się orientujesz. Pozdrawiam!
  8. Witam! Oddałem samochód do zrobienia swapa i teraz gorzko żałuje, że nie zrobiłem go sam. Ogólnie zrobiona rzeź ale powoli dochodzę końca. Silnik oczywiście M50TUB20 Mam teraz problem z sondą. Nie mam pojęcia z jakiego gówna zamontowali mi wydech ale jest w nim sonda tuż przed miejscem gdzie powinien być tłumik środkowy (teraz go nie ma, nie zamontowali). Problem w tym iż kable w niej są obcięte (2 białe, szary i czarny). Znalazłem u siebie 1 wtyczkę która ma dość długi kabel i ewidentnie wygląda na wtyczkę sondy:http://fotoo.pl//out.php/i77766_p1040033.jpghttp://fotoo.pl//out.php/i77767_p1040034.jpg. Wstawiłem takie duże zdjęcie żeby dobrze było widać kolor kabli. I teraz proszę o jakiś ratunek. Bo jedni mówią ze sonda Boscha nie podejdzie, jedni mówią ze tylko Siemens, a inni znowu ze tu idzie jakaś nietypowa sonda. Szukam informacji ale nigdzie nie mogę znaleźć. Sytuacja mnie już bardzo drażni bo samochód cały czas pali 25l.
  9. Stoi na warsztacie i nie mam teraz jak zrobić foty. Mechanik powiedział ze czasem jeden gar nie działa.
  10. witam! mam problem z silnikiem. Objawia sie stukaniem w trakcie pracy i "kaszleniem" co jakiś czas. Odpala dobrze i na obroty też sie wkreca ale czasem sie dusi i gaśnie no i niestety brak mu mocy. Mechanik wczoraj siedział nad ustawieniem zapłonu i gaznika. Problem jest taki że ten silnik wkładał jakiś polglowek i zapewne dużo jest pokombinowane. Przejzalem prawie wszystkie tematy w tym dziale ale w żadnym nie znalazłem rozwiązania problemu.
  11. Mój błąd komputer to nie jest ale są nowocześniejsze. http://allegro.pl/licznik-zegary-w-milach-e34-e-34-525-24v-manual-i1465678279.html
  12. Tak sprawdzałem te miejsca. Sprawdzałem dodatkowo metodą palców czy zawiecha za przodu nie przestawiona. Szyby są z jednego roku. Tylko ktoś o silnik nie dbał i go zajeździł. A odnośnie zegarów to chodziło mi o to czy ja włożę silnik od e36 lub e34 to czy zegary będą pasowały i czy komputer bedzie hulał bo w nich już jest.
  13. Na początek witam Was wszystkich ponieważ jest to mój pierwszy temat na forum. Przygodę zacząłem wymieniając swoje wysłużone Renault Clio na jeszcze bardziej wysłużone ale jakże piękne i wspaniałe e30. Udało mi się kupić w bardzo dobrym stanie blacharskim i lakierniczym. Podłużnice nietknięte. Aczkolwiek silnik jest w stanie agonalnym. Oczywiście z zamiarem jego wymiany. Moje plany i wymagania są jasno określone potrzebuje tylko odpowiedzi na pytania które mnie nurtują. Wolę zapytać niż kupić coś nie pasującego. Wymieniam na silnik m50b25, a teraz sprawy, które mnie dręczą. Zegary w mojej są w kiepskim stanie. Chciałbym je wymienić na nowsze z wyświetlaczem komputera (bo skoro swap na m50 to i nowy komputer, który mam nadzieje je obsłuży, tak?). Zegary chce wymienić razem z całą deską rozdzielczą i sterowaniem nawiewem na taką która posiada sterowanie klimatyzacją i miejsca na przełączniki el. szyb. A więc: jaka deska spełni moje oczekiwania i będzie pasowała do e30 "wąska" z 86r. Skoro wspomniałem o przełącznikach el szyb to oczywiscie chce takie zamontować i ty kolejne pytanie czy na tył też się da (wiem, że wszystko się da ale chodzi mi o wyeliminowanie przeróbek) Na razie tyle przyszło mi do głowy. Założyłem nowy temat bo mam nadzieje ze jeśli pojawią się tu odpowiedzi to inni na tym też skorzystają. Proszę o nie udzielanie porad typu: "sprzedaj tą i kup z wyposażeniem jakie Ci odpowiada" ponieważ ciężko teraz kupić e30 nie bitą z oryginalnym lakierem i stanem blacharskim. Mi się udało dlatego chce wyposażenie dołozyc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.