Skocz do zawartości

mcharcinski

Zarejestrowani
  • Postów

    133
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mcharcinski

  • Urodziny 10.11.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e36 Compot m50b20
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zawód
    Student + Przedsiębiorca

Osiągnięcia mcharcinski

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Witajcie. Miałem swoją niedzielną zabawką (typowo do upalania) przygodę ze słupem podczas lecenia bokiem. Na szczęście szkoda powstała na torze a przed słupem były opony które zamortyzowały uderzenie. E36 jest typowo do zabawy ale chcę wyciągnąć mocno wgnieciony tylny błotnik. Czy macie jakiś pomysł jak w warunkach domowy to zrobić. Walenie gumowym młotkiem od środka nic nie daję. Próbowałem jeszcze jednej bardzo prymitywnej metody (pewnie większość z Was stwierdzi, że jestem walnięty ale naprawa ma być prowizoryczna ponieważ jest to samochód do zabawy i upalania, a chcę go naprawić żeby ewentualnie policja podczas przejazdu na tor od razu się nie przyczepiła) tzn wyciągnięcie błotnika używając 2 samochodu i linki holowniczej ale na zewnątrz było -10 stopni C i nic nie ruszyło. Czy np nagrzewając blachę coś to da?
  2. Koledzy juz sie pogubilem czyli ktora jest 2015 i ktora najlepiej pobrac??
  3. Witajcie. Szukam navi 2015 do MK4 (BMW E83). Czy wyszła już może, a ja jej nie mogę znaleźć czy jej po prostu jeszcze nie ma??
  4. Witajcie. Czy do Navi Professional bez modułu TV da się jakoś podłączyć taką kamerę cofania?? http://allegro.pl/kamera-cofania-bmw-seria-3-e90-e91-e92-e93-m3-i4778042927.html
  5. Paliwo na małych stacjach jest przeważnie importowane z niemiec lub litwy. Takie paliwo nie ma biododatków i mniej szkodzi silnikowi niż paliwo kupowane przez zrzeszone stacje (oprócz mniejszych sieci takich jak moya, tesco, huzar itp). Chyba, że właściciel małej stacji kupuje opał i "przerabia" go na ON wtedy jest już gorzej.
  6. Mój kolega do nowego AVENSISA D4D co zima leje coś a'la mixol bo tak mu zalecili w ASO więc myślę, że nie zaszkodzi, a może i pomoże :)
  7. Czyszczenie DPF w bmw bez podpięcia pod kompa i ustawienia programu czyszczenia DPF'u nic nie da. Ja czyściłem swój u tunera i mimo przebiegu prawie 260tkm mam go "zatkanego" tylko w 15%.
  8. arturl1 też tak myślę. Miałem wymieniany silnik i po 5tk zaczęło pukać. Samochód woziłem przez 2 miesiące po różnych serwisach i każdy się poddawał. Sam też szperałem ale nic nie znalazłem :/
  9. U mnie też tak było ale zaczęło się od tego, że przy równej jeździe obrotu falowały do góry i po pewnym czasie bieg wchodził na wyższy. Jak zaczęło telepać u mnie budą konwerter był już do wymiany i skończyło się to wymianą silnika więc lepiej szybko to zweryfikujcie.
  10. Najlepiej by było kupić poniżej 100tkm ale bardzo ciężko przy e90, a raczej nawet niemożliwe. Ja kupiłem swoję e90 330xd w automacie od 1 właściciela z pl salonu z przebiegiem 198tkm w 2012. Teraz mam prawie 260tkm i jestem po wymianie silnika. Musisz mieć dobrego mechanika. Moi nie zdiagnozowali, że kończy się konwerter skrzyni biegów i zoorientowali się o tym dopiero wtedy jak konwerter wykrzywił wał i uwalił 3 panewki. Ogólnie moje e90 jest w dobrym stanie ale trzeba o samochód dbać. Wrzuć go na porządny przegląd wymień to co trzeba (olej w skrzyni + miska, kolektor dolotowy, najlepiej konwerter itp) i powinno być dobrze. U mnie ostatnio wnioskuje, że przez przebieg pojawił się dziwne stuki z przodu (takie klikanie) i nikt nie potrafi dojść do tego co to :/
  11. Ja kiedyś do diesela tylko że nie bmw silnik crdi nalałem 15l 95PB, resztę zalałem ON czyli ok 40l i samochód jeździ normalnie a od tego momentu przejechał już z 80tkm. Mechanik do którego dzwoniłem powiedział mi, że raz na jakiś czas powinno się do diesela nalać trochę PB. Jak w tym prawda nie wiem, po za tym jednym razem nigdy mi się to nie przytrafiło.
  12. Panowie mam podobny problem. Sprawdzane w xx serwisach w tym ASO. Samochód razem stał ok 2 miesięcy i nic. Wszystko sztywne. Wahacz nowe, końcówki i inne gówna. Poduszki amorków sprawdzane a wymieniane były razem z amorkami ok 10.000 km temu. Łączniki stabilizatorów też. Słychać jak samochód się "nagrzeje" czyli po przejechaniu np 20 km od 1 odpalenia. Stukanie z przodu raz jak by było w lewej strony, raz po środku ale najczęściej po prawej stronie. Słychać jak najadę na łączenia jezdni, delikatne dołki, łączenia płyt drogowych oraz wolny najazd oraz zjazd z progów zwalniających. Już wariuje od tego stukania. Zacząłem głośniej słuchać radia żeby tego nie słyszeć ale to nie jest lekarstwo.
  13. Wymień też poduszki amortyzatora. I oczywiście komplet bo mi pewien "magik" z którym już się pożegnałem wymienił tylko z jednej strony (bo 2 była bardzo dobra), a po 3 dniach poducha nie wymieniona strzeliła i demontaż amortków od nowa.
  14. Co do dodatkowej pompy wody tez tak miałem. Myślałem, że odpowiada tylko i wyłącznie za funkcję rest, ale jak mi przekazano (wierzyć w to lub nie wierzyć) nie powinno się jeździć z pompą wywalającą błąd ponieważ pompa jest odpowiedzialna za szybsze nagrzewanie się silnika oraz za lepsze chłodzenie po szybkiej jeździe (wspomaga pompę wody i szybciej pompuje płyn do chłodnicy przez co jest lepsze chłodzenie). Ja kupiłem używkę na allegro za 180 zł i była w stanie idealnym. Co do turbo. Lekko musi puszczać. Oryginalne nowe turbiny w nowych samochodach też lekko puszczają olej do dolotu więc to standard.
  15. Czy on musi byc dedykowane konkretnie do BMW czy moze byc jakis uniwersalny?? Masz moze jakies linki do takich ktore beda padowaly?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.