Skocz do zawartości

phsx

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O phsx

  • Urodziny 13.04.1989

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    \m/

Osiągnięcia phsx

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Według kolegi który siedzi w temacie - większa niż powinna być, powiedział że takie kopcenie by uszło ale po programie a nie przed :) Kupie kabel, załatwie softy i zrobię testy pod obciążeniem jak piszesz w takim razie. A co z wydechem/katalizatorem? Może tam poprzedni właściciel coś modyfikował i to jest przyczyna? Bo to tak wygląda właśnie że jak pod dużym obciążeniem go nie przedmuchuję to zbiera się i wyrzuca dopiero po dociśnięciu? Jestem raczej zielony w tym temacie także można powiedzieć że to błądzenie po omacku ale tak sobie właśnie ostatnio pomyślałem.
  2. Panowie potrzebuję rady - chciałem zrobić lekki program do mojego e46 320d @ 150km, 2002 rok ale zaprzyjaźniony, znający się na tym gość powiedział mi że bez sensu jest robienie programu dla tego auta w tym stanie - za dużo kopci na czarno i że po programie będzie totalna zawierucha z tyłu także nie chcę zrobić na daremno wycieczki do Łodzi żeby mi powiedzieli że nie zrobią :D Mechanicy u których byłem - nie wiedzą dlaczego tak kopci także pytam tutaj - co powinienem sprawdzić i wymienić żeby pozbyć się chmury dymu która pojawia się przy deptaniu gazu do końca? Najbardziej widoczne jest to na 2 biegu gdy z 1500 dam gaz do dechy, wali obłok czarnego dymu. Przebieg auta to lekko ponad 200 000. Jak trochę go podociskam to prawie wcale nie kopci ale wystarczy, że pozamulam w mieście i potem znów ten sam problem. Korekty na wtryskach sprawdzane - jest okej, intercooler zdjęty i wyczyszczony - bo kolega sugerował właśnie pęknięty intercooler albo nieszczelność gdzieś w układzie ale mechanik który to zdejmował i czyścił mówił że jest okej. Nowa chłodnica choć to chyba nie ma nic do rzeczy.
  3. bylbym chętny w okolicach maj/czerwiec? jest ktoś zinteresowany zorganizowaiem jakiejs grupówki? Może i ja? Od dłuższego czasu nosze się z zamiarem tuningu u was tylko musze przewertować temat i przede wszystkim muszę wymienić czujnik ciśnienia paliwa bo ostatnio jak temperatura jest minusowa to po odpaleniu jeśli od razu ruszę wywala błąd i auto nie chce jechać - jedzie ale nie ma mocy, musi sie pogrzać z 3 minuty i wtedy błąd nie wyskakuje i auto targa normalnie. Także najpierw czujnik potem może wszystkie tarczki i klocki a potem dopiero do was. Jechałbym potencjalnie ze śląska także spory kawałek, nie krzyczcie że pytam (bo pewnie gdzieś wstecz takie info było ale nie mam czasu teraz na wertowanie 80 stron) - ile trwa cały proces? Bo wyjazd do was połączyłbym z weekendem w hotelu gdzieś w Łodzi i chciałbym sobie to jakoś zaplanować. Auto mi trochę kopci na czorno jak go docisnę do podłogi ale może to wina tego że za rzadko to robię, jeżdżę tak do około 3 tysięcy obrotów, biegi koło 2,5 zmieniam (kiedyś koło 2k ale wydaje mi się że teraz jak go troszkę ciągnę dłużej to mniej połyka paliwa) pewnie wszystko wyjdzie jak do was dotrę czy w ogóle się samochodzik nadaje do zmiany programu
  4. Cieszyłem się nie całe 2 tygodnie od kupna bezproblemową beemką aż tu wczoraj wsiadam do auta, odpalam, patrzę a tu mniej więcej takie pęknięcie jak zaznaczyłem - od strony kierowcy; http://imageshack.us/m/585/7263/bmwe46compactfront20080.jpg wiem, że ojciec jeździł trochę wcześniej ale mówił, że nic mu nie uderzyło w szybę, nie widać też żadneego śladu uderzenia czy odprysku od kamyczka. Co może być przyczyną tego i cóż z tym zrobić? Pęknięcie czuć ręką tylko od zewnętrznej strony, od środka jest gładko. w sumie to chyba zły dział, więc jeśli to konieczne to niech jakiś mod przeniesie do "Blacharstwo i lakiernictwo, szyby, wygląd"
  5. phsx

    320d kolektor ssący

    Zamówiłem u kolegi z kotem w avatarze :D zaślepki, demontaż kolektora jego czyszczenie i usunięcie klapek zaplanowane na za tydzień, bo jadę w przyszły weekend na wycieczkę do rodziny pod Sandomierz - jakieś 300km, wracam w poniedziałek i we wtorek działamy z ojcem w sprawie rozkręcenia kolektora. No chyba, że zaślepki od przyjaciela z forum dojdą do środy czwartku tego tygodnia.
  6. phsx

    320d kolektor ssący

    Dzisiaj porozkręcałem z ojcem trochę silnik, poczyściłem EGRa który był już dosyć mocno zasyfiony lepką smołą a wszystko to robiliśmy w celu sprawdzenia czy są klapki i ewentualnie jak wygląda sprawa dojścia do nich - oto pierwsza z nich; http://img823.imageshack.us/img823/3441/mhjmj.jpg no więc jeśli dobrze rozumiem to ta cholerna klapka tak? Bo to na zdjęciu jednoznacznie wygląda jak klapki które pokazywali koledzy wcześniej czy w innych tematach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.