Skocz do zawartości

dani3011

Zarejestrowani
  • Postów

    1 089
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

8 obserwujących

O dani3011

  • Urodziny 30.11.1981

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 525d 02r BUNIA
  • Lokalizacja
    TJE/TPI
  • Zawód
    kierowca C+E

Osiągnięcia dani3011

Mentor marki

Mentor marki (12/14)

0

Reputacja

  1. Danielex ma racje, ewidentnie wyje wiskoza a nie wentylator wspomagający. On pracuje na stałych obrotach zależnie od stopnia rozgrzania układu chłodzenia i układu klimatyzacji.Natomiast wiskoza zwiększa i zmniejsza sobie obroty zależnie od temperatury silnika.
  2. Popraw tytuł zanim zamknę temat i nagrodze.Regulamin obowiązuje,nie róbmy śmietnika viewtopic.php?f=72&t=117890 POzdr :norty: .
  3. To znaczy że wbił ją żeby miał kabel czerwony styk z klemą zakładaną na słupek akumulatora.Metoda tylko dorażna,choć można i tak jeżdzić.w tym przypadku tylko na próbe.Prąd do rozrusznika dochodził,ALE--takie duże ale jest dalej,chce żeby to dotarło do większego grona. Jak się w końcu okazało,zero kontrolek,brak komunikacji z modułami,począwszy od CAS.Po sekundowym namyśle zadzwoniłem do kolegi dziqsek bliżej znany jako Artur,oczywiście z naszego forum jak i klubu.Krótka rozmowa,oczywiście zero tematu lawety itp. Poprosiłem o pomoc,tak więc przez TeamV...zdalnie Artek zajął się padliną.W CAS okazało się że nie ma nawet numeru VIN,a to podstawa,pytanie jak można takie coś reanimować tak żeby móc ogarnąć dalej te zwłoki.Wyjścia są dwa ,kupić pewny CAS,kluczyki itd,zaadoptować to w bawarce i oczywiście zapłacić za to słono na allegro.Drugie wyjście wyjąc CAS zawieżć do magików od cofek licznika żeby chociaż VIN wdrutować do dalszej zabawy,też ładne koszty,a ja wpadłem że można zrobić jak proponował kolega Capaz wyżej,ładować na lawete,jechać gdzieś i tam magikować--to dopiero koszt--fakt nie mój,bo to nie mój wóz.Setno całej sprawy,dziqsek swoją wiedzą ogarnął to zdalnie,reanimował CAS po jakimś partaczu który prawdopodobnie zrobił cofke licznika uszkadzając moduł i wtedy się poddał.Tak czy siak Artur ma jednak ogromną wiedze,doświadczenie,a co mnie zaskoczyło na końcu CENA usługi jaka objęta jest gwarancją-facet bierze odpowiedzialność za to co robi.Żeby nie wstawiać tu cen to przelicze na 25l benzyny Pb98. :mrgreen: Śmiesznie podałem,ale tak łądnie wygląda i jest nie wyssane z palca. Oby wszyscy którzy się próbują tym zajmować postępowali w ten sposób i w tak realnych pieniądzach. Nie reklamuje kolegi Artura,poprostu jako moder powinienem wcześniej wiedzieć że ktoś z taką pacynką do tego siedzi u nas. POzdr PS> możecie wrzucić cośod siebie w tej kwestii. :cool2:
  4. I tu się rodzi problem z lawetą,a drugie czas bo jeżdzimy obaj zawodowo,dwa dni luzu i w trase. POzdr
  5. W świętokrzyskim TPI dokładniej. Zobacze dzisiaj co da się zrobić.POzdr
  6. Mi się wydaje że może być rozładowany,ale już póżno było i podpiął pod prostownik na 15 min.Może to właśnie wyjedzony aku do cna i dostaje sygnał że rozładowany. :?: . Nic więcej nie ma w nim co może blokować,prócz pirotecnicznej?.Jeżeli nie to podłącze mu rano,albo podmienie i próba.Dzwon dosyć mały :?: prawy przód w podłużnice --lepiej brzmi do niej :mrgreen: . Dziwne też że z Francji a wersja językowa Włoski,żeby tylko kolega nie władował się na jakąś mine,może to kluczyk nie do niej tzn. nie ma immo. :duh: POzdr i dzięki Capaz
  7. Koledzy wiem że pewnie to było,ale zapytam.Samochód jak w tytule 525d ,2005rok,sprowadził kolega z Francji w ciemno.Kleme pirotechniczną wbił,ale nawet kontrolek nie ma,a o odpalaniu trzeba całkiem zapomnieć.Czy E60 ma jeszcze coś tajemniczego dla mnie :shock: . Jakieś dodatkowe zabezpieczenie odcinające prąd po dzwonie czy coś podobnego. Z góry dziękuje i POzdr.Dani
  8. Kolego nie można było obu twoich tematów umieścić w jednym poście.Dwa tytułuj troche czytelniej według tego--- viewtopic.php?f=72&t=117890 . PS> łącze te tematy,nie będzie śmietnika. POzdr
  9. Jeżeli masz oszukiwane spalanie jak i pokonywane kilometry tzn że zmieniły się felgi w twoim wozie,wystarczy jeden cal.Ktoś tu pisął o tym na forum.Wiem że ukrytych funkcjach OBC --test nr 20 można skalibrować to przekłamanie.Standardowa wartość w tym teście to 1000,ja osobiście nic nie kombinowałem,bo miałem zawsze dobrze,ale wielu kolegów maiło problem z tym. Poczytaj sobie te tematy dokładnie,a dowiesz się sporo jak poradzić sobie.Możesz także spróbować zrobić reset testem nr 21,zobaczysz czy lepiej czy jeszcze gorzej. POzdr viewtopic.php?f=97&t=141110 http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0CEUQrAIwAQ&url=http%3A%2F%2Fw.bmw-klub.pl%2Fforum%2Fviewtopic.php%3Ff%3D72%26t%3D119996%26start%3D0&ei=oiU3U8r1IsbOsgb0k4DgCg&usg=AFQjCNGr9n5Jc2Jgc0sAmjCYuINZhyu41g&bvm=bv.63808443,d.Yms viewtopic.php?f=72&t=119996&p=843437&hilit=kalibracja+spalania#p843437
  10. To ci pomoże bo zasada ta sama jest. Poczytaj i obejrzyj zdjęcia. http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=709257 Najważniejsze==wkładka ma taki poziomy bolec który trzyma ja w gnieżdzie,gdyby udało ci się bez demontażu całej klamki wysunąć ten bolczyk to sukces,ale proponuje wyjąć i na wierzchu dokończyć. POzdr
  11. Zgadzam się z tym co napisał shadow,ja miałem zablokowane drzwi kierowcy,rozkręciłem boczek od wewnątrz,odchyliłem go ile się dało i zdemontowałem klamke zewnętrzną.Wydaje mi się że otworzysz mechanicznie zamek.U mnie sprawa była bardziej porąbana bo w zamku coś się urwało i żadne próby ciągania,pociągania nic nie dawały,został na zablokowanym i koniec.Trzeba było rozłupać na kawałki,dopiero wtedy się poddał.Na allegro zamek 40zł i gitara,ale ile nerwów i komplikacji.Dasz rade jeżeli nie masz tego co u mnie było,choć rozwalić sam zamek da się. Wątpie też troche w to że u ciebie spadłu oba cięgła od klamek(jedna linka),to może być to co mi się zrobiło,ale powodzenia. POzdr
  12. dani3011

    520i Problemy z mocą

    Troche do poczytania: viewtopic.php?f=71&t=154760&p=1118422&hilit=problemy+z+moc%C4%85#p1118422 viewtopic.php?f=71&t=148870&p=1118633&hilit=problemy+z+moc%C4%85#p1118633 viewtopic.php?f=71&t=228486&p=1695609&hilit=problemy+z+moc%C4%85#p1695609 Po co nowy temat. :?:
  13. Cichy do tego proponuje założyć hak ,kupić lawete i drugie e39 tak na wszelki wypadek :norty: . Autorze troche jesteś nie obcykany w swoim wozidle,ja uważam że siada się do samochodu i jedzie do celu,no wiadomo wcześniej wlewam pełen zbiornik i biore z sobą karte bank.,troche gotówki,a asistance jeżeli często opuszczam RP mam obowiązkowo. Jak wspomnieli przedmówcy zrąbać może się wszystko i jeszcze wszystko co założysz jak się zepsuje to pierwsze wszystko. POzdr
  14. Poczytaj też sobie ten temat,też zablokowane miał ktoś,ja też zresztą przednie kierowcy--oj działo się żeby otworzyć i wymienić zamek. viewtopic.php?f=72&t=205619&hilit=zablokowane+drzwi ---ten link.POzdr
  15. ŁADNIE :norty: LEPIEJ :mrgreen: SUPER :twisted: Trzy wpadki w jednym temacie,dla potomnych oznajmiam że autor tego dostał dokładnie 3 nagrody :cry2: .Piszcie spokojnie dalej,nie zwracając uwagi na pana z ostrym chlapaczem. POzdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.