Skocz do zawartości

nopi

Zarejestrowani
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    320xdA e90 2009, 335i e93 2008, 740xd 2013

Osiągnięcia nopi

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. nopi

    M4 opinie

    997 zwłaszcza z przebiegiem ca 100kkm to drogi serwis z ograniczonym dostępem do zamienników części, ale radość z jazdy na pewno większa (dzwięk - 4 rury :D , no i ten kształt! Z obu powodów koniecznie wersja "S"). M4 za to dużo bardziej praktyczny. Tyle, że naprawdę praktyczny to był Zuk :D . No i budżet trochę niski, niestety.
  2. Co prawda w 740, ale skusiłem się na 20 calowe felgi. Trochę doświadczenia w dbaniu o koła mam - w historii kilkanaście samochodów i >>1mln km. Efekt - po pierwszym dłuższym wyjeździe z koniecznością korzystania z parkingów podziemnych cztery koła z obtartymi rantami (brak ochrony felgi przez zbyt płaską oponę). 19 cali w zimówkach zapewnia w tym względzie bezpieczeństwo. Druga kwestia: czy aby 320d na 20 calach z czarnym pasem przez środek karoserii nie będzie wyglądała trochę jakby to delikatnie określić - "za bardzo" ? Co z tłumikiem - planujesz wymienić na taki z dwiema końcówkami?
  3. Co prawda, w 740xd, ale też z 2013, wymieniam olej częściej i kasuje inspekcję ręcznie (w sumie podobnie jak w e90), bez udziału komputera.
  4. Sądzę, że rozważasz zupełnie inne samochody. To tak jak porównanie zegarków. Seiko jest ok, ale Omega jakoś bardziej. Osobiście kupowałabym 335i. Podstawowa różnica w stosunku do R - radość z patrzenia :D
  5. Jaki jest koszt takiego box'a z gsctuning? W serwisie nie wyłapią, że był box podłączony? Późniejsze modyfikacje czyli wydech i IC, jaki to rząd zł... Nie za wiele optymizmu? :roll: 4.6s to zdaje się lepiej niż M235i 326 kM czy 335i 306kM ?
  6. Co prawda w 335i, ale zamontowałem (dokładniej warsztat auto crew) takie coś http://allegro.pl/bmw-335i-135i-interco ... 84609.html i samochód jakby lepszy ( nie włącza się redukcja mocy). Podobno trochę trzeba było podciąć plastik i dołożyć kilka złączek, ale "generally no problem". Pojemność rdzenia 12600 vs. 7300 w oryginale.
  7. Dla dwóch osób ok. Moje ma nawet rękaw na narty :D W sumie fajne, ale na zimę wolę coś z X-drivem. Ze względu na ekonomię rozsądnym wyborem mogłoby być kręcone na 210 kM/410Nm 320d, ale oczywiście im większy silnik tym fun większy, zwłaszcza bez dachu :lol: :lol: :lol:
  8. Pewnie mam za mały przebieg (60kkm) , ale na razie oprócz niewytłumaczalnie pękniętej felgi (runflat 19cali) bez problemów. Jak mawiają"fachowcy" - "nic nie puka, nic nie stuka" Ogólnie jestem zadowlony z zakupu - b. komfortowy i ekonomiczny (9,1-9,3l/100km przy pędkościach 130-240 :norty: ) samochód na długie trasy. Na miasto za duży.
  9. Dziś robiłem w 740xd chip w Kreatorze Mocy. Ze zmierzonych wyjściowo ledwie 277,2 M i 591,6Nm (jak zwykle mniej niż deklarowane przez BMW 313! :nienie: ) wyszło 378,5kM i 715,1Nm. W sumie dosyć blisko fabrycznych parametrów 750d, z tym, że biorąc pod uwagę tradycyjne ich zawyżanie przez BMW w praktyce może być nawet nieco więcej. Oczywiście, jeśli pieniądze nie grają roli bierz 750d, po chipie robi 430kM i 840Nm :D :D :D . Seria 7 i tak nie służy do ścigania się, ale komfort w porównaniu z 5-ką, nawet z tym samym silnikiem wyraźnie wyższy (jeździłem ok. 3kkm 535xd 313 kM)
  10. Mam w 740xd Vredestein Ultrac Sessanta, co prawda na 20 calowych felgach, ale po 10 tys.km bez zastrzeżeń.
  11. Jestem świeżo po montażu Bilstein B14 w 335i e93. Jest niżej, ale jazda super :D Oczywiście do wpadnięcia w pierwszą większą dziurę :mad2: Bumpy generalnie do pokonania bez stresu, komfort bez zastrzeżeń. Zdaje się, że B12 poza brakiem regulacji ma taką samą sztywność.
  12. Długo bym nie myślał, jeżeli cena i stan porównywalne :D. E93 to dwa w jednym. Przyjemność jazdy cabrio - bezcenna :D :D :D . Osiągi pewnie porównywalne, ale komfort w automacie dużo wyższy.
  13. Dobry wieczór. Ciekaw jestem opinii forumowiczów nt. takiego gadżetu: http://allegro.pl/bmw-e90-e91-e92-e93-wlot-powietrza-mfd-sport-jafra-i5064655370.html Czy to ma sens? Pzdr
  14. Pewien nie jestem, ale sądzę, że chłodniejsze powietrze zapobiegnie przechodzeniu silnika w stan redukcji mocy przy dawaniu "w palnik". Mnie robi się tak czasami w bardzo ciepłe dni i to jest b. frustrujące (żeby nie określić dosadniej :mad2: ). Po ponownym uruchomieniu problem znika do następnego razu. Przy niższych temperaturach zewnętrznych (<25 stopni) nic się nie dzieje. Jeśli myślę źle, proszę o korektę.
  15. Dzięki za porównanie pojemności. :D Ten z alledrogo wychodzi, że ma rdzeń 12600ccm i podobno pasuje pnp. Mógłbyś napisać jak cenowo wygląda ten Big Tom? I gdzie kupić? Na eBay'u podobno 169USD, ale trzeba dołożyć mocowanie i dodatkowe rury co dokłada 100USD + cło i już tak tanio nie jest (ten z aledrogo <900PLN. Pzdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.