Skocz do zawartości

mikan

Zarejestrowani
  • Postów

    3 759
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

O mikan

  • Urodziny 1 Stycznia

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 535d+ 2008r & octavia 1U2 2004r 110 km
    było e46 320d+ 2004r

Osiągnięcia mikan

Wielki Mistrz marki

Wielki Mistrz marki (14/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Odpowiedź jest raczej prosta - na tym zarabiają i z tego żyją, najpewniej również oględzin oczekuje klient bez względu na to co wykaże research zza kompuera. Nie wiem dokładnie bo korzystałem z Bimmer Check ale tylko w kwestii info zza komputera i tylko raz. Rzadko zmieniam samochody.
  2. Po co oglądać kilka sztuk tego samego, tracić czas i robić sobie wycieczki ? Dużo widać po zdjęciach, opisie i wiele można wywnioskować po rozmowie ze sprzedającym. Oglądanie to ostateczność. Wycieczki to były za czasów ogłoszeń sprzedaży w anonse etc. X1 to nie gtr czy m5 competition, chociaż w ich przypadku też wiele sztuk można odrzucić bez wychodzenia z domu.
  3. Bez przesady. Mam seryjne kółka i rozmiar opon jak przewiduje fabryka tj. przód 245 40 r18 i tył 275 35 r18 i nie źle. Na zimówkach r17 ( nie pamiętam rozmiaru ale chyba właśnie 225 50 ) na autostradowych prędkościach to już nie to samo. Jak zawias, przekładnia i geometria jest ok to nie ma nawet ja rozmiarze j.w. problemu z koleinami. To nie e46.
  4. To masz wyjątkowego pecha albo ja miałem ostatnie razy szczęście. e60 brałem w 2018 z Gdańska, normalna nie najkrótsza rozmowa, zadawałem konkretne pytania i otrzymywałem rzeczowe odpowiedzi. Wszystko co wskazywał przy oględzinach, że jest albo będzie do wymiany w przyszłości później się potwierdziło. Trochę drążyłem temat pochodzenia, bo z tego co pamiętam to kupiona w salonie w Luksemburgu. Bimmer Check-a też wykupiłem. Nawet potwierdziło się to że 1 element był lakierowany i nawet nie w całości. Co do przebiegu też nie znalazłem niczego co by wskazywało, że nie jest prawdziwy. W zasadzie żadnego kłamstwa. Nawet to że przy sprzedaży mówił że będzie kupował w 2018r g11 750d się potwierdziło, bo w ubiegłym roku widziałem że sprzedawał. Moje aktualne e60 było w jego rękach 3-4 lata. No i na pewno nie było to okazja cenowa.
  5. Jeśli mogę spytać, to dlaczego akurat z salonu PL ? Tzn jaki argument do Ciebie przemawia, że salon PL Jeśli chodzi o bmw w moim przypadku wystrzegałem się zawsze czegokolwiek z salonu PL.
  6. Kupując wiedziałem, że czeka mnie niebawem zmiana tarcz i klocków przód i tył, pół roku po zakupie wymieniłem na ori przód tarcze + klocki, tył zamiennik. Od 2018/2019 nic nie bije, nie trze, nie piszczy, nie kwiczy. Mam zrobiony program ale nic szczególnego w zasadzie. Rzadziej w mieście przyciskam bo praktycznie nią po mieście nie jeżdżę ale na autostradach UE już zdecydowanie dynamiczniej. Tylko, że ja wiedziałem że w 535d że to jedyny pewny wybór a z zamiennikami różnie bywa. Można dywagować, że jak ktoś jeździ spokojnie/zmienia często samochód/poprawny montaż tarcz/wyważenie i poprawny montaż felg ale, bicie tarcz i drgania kierownicy zawsze wkurzają.
  7. BTW "Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia Numer oferty: AKL1755WH" Dla mnie wszystko jasne w zasadzie. Po rozkodowaniu powyżej, wychodzi że to AT a nie jest to AT.
  8. Ten panel klimy sam z siebie tak jak wyżej się nie niszczy. Wygląda jak używka, która gdzieś leżała poniewierana zanim trafia do tej sztuki.
  9. Jak kupowałem swoją to podobnie najtańsza nie była. Podobnie jak ta, co nie co w z wyposażenia miała. Jednak zacząłem od wizyty u blacharza/lakiernika na miernik i look. W tym samym czasie bmwcheck, ale w zasadzie niczego specjalnego się nie dowiedziałem i jednocześnie research wpisów w ASO, na końcu mechanik od bmw. Jakbym dziś miał swoją sprzedawać, czego nie zamierzam robić, ale abstrahując od tego co wymieniłem bo to się nigdy nie zwraca, za mniej niż 50k nie ma szans, ale przede wszystkim dlatego że 1 el malowany i wszystkie znaki na niebie wskazują, że stan licznika może być rzeczywistym przebiegiem. Jeśli chodzi o tą sztukę - pomijając, że nie cierpię chromów ( miałem w e46 titansilber 8 lat niestety ) i drewnianych dekorów, wolę kupować od kogoś kto rzeczywiście to użytkował dłuższy czas a kombi już mi starczy - chyba że rs6 To zainteresowałbym się, przede wszystkim dlatego, ze mało jest ciekawych sztuk i tyle. Z droższymi sztukami bywa o tyle fajnie, ze jest czas na przeanalizowanie danych, bo nie schodzą na pniu.
  10. Pytam bo na serio ni wiedziałem i nadal nie wiem. Tzn nie kojarzę żeby preLCI miały większą wydolność i wytrzymałość niż LCI, ale chętnie się dowiem, skoro wybór był jak wynika, przemyślany i uzasadniony - bez złośliwości.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.