Skocz do zawartości

kreciatko

Zarejestrowani
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kreciatko

  • Urodziny 29.08.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520i touring 1998
  • Lokalizacja
    Kostrzyn nad Odrą

Osiągnięcia kreciatko

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. kreciatko

    Problem z PDC

    U mnie jest tak: Jak kupilem samochod, nie dzialalo PDC. Po wrzuceniu wstecznego mialem ciagly sygnal i pozniej kontrola dystansu ise wylaczala - normalny objaw uszkodzonego czujnika. Sprawdzilem ktory nie 'cyka' po przylozeniu ucha i wymienilem. Wszystko wydawalo sie ok. wrzucalem wsteczny podjezdzalem do sciany i zaczynalo 'pikac' z coraz wieksza czestotliwoscia. Jak sie jednak okazalo system nadal nie dziala sprawnie bo jak podejde do samochodu z prawej strony to nie mam sygnalu o zblizaniu sie do przeszkody. Po podlaczeniu sie z INPA widze ze oba czujniki z prawej strony nie dzialaja a mimo wszystko nie mam zadnych alarmow zwiazanych z PDC.
  2. kreciatko

    jaki akumulator do e39

    W styczniu kupilem Centre Future 77Ah. Jezdze glownie na bardzo krotkich odcinkach i nie mam warunkow by go regularnie podladowywac. Nigdy mnie nie zawiodl.
  3. Ile kosztuje ustawienie zbieznosci w ASO?
  4. kreciatko

    Pierścienie centrujące

    Zawsze mozesz przetoczyc felgi i zalozyc wieksze pierscienie.
  5. Tarcie na lozysku oporowym? Uszkodzony wysprzeglik? Zapchane przewody? Ciezko stwierdzic po samych wrazeniach z jazdy, ale na pewno nie jest to normalne.
  6. A moze mi ktos powiedziec czy jest znaczaca roznica miedzy lampami soczewkowymi a zwyklymi?
  7. Nie mam ani spryskiwaczy ani czujnikow na wahaczach bo mam ZWYKLE lampy i korzystajac z okazji ich wymiany chcialbym polepszyc swiatlo bo stare mnie nie zadowala.
  8. LOL A wracajac do tematu to najbardziej chodzi mi o odpowiedz na pytanie: czy warto sie bawic w dokladanie xenonow czy olac ten temat i zwykle ori lampy? Bo DEPO jak mniemam odpadaja?
  9. Nie szukam instrukcji jak zainstalowac xenony. Szukam porady co zrobic w moim konkretnym przypadku gdy mam jedna lampe uszkodzona, czy warto w ogole myslec o xenonach? Czy lampy DEPO sa cokolwiek warte itp. Jak juz bede wiedzial co zrobic wtedy poszukam instrukcji jak. W tej chwili najbardziej zastanawiam sie nad zakupem oryginalnych lamp przedliftowych (ceny sa bardzo atrakcyjne). I tutaj pojawia sie pytanie: czy wystepowaly w dwoch wersjach; tj. soczewkowe i zwykle, czy soczewki sa tylko do xenonow? Czy jest miedzy nimi duza roznica w jakosci oswietlenia?
  10. kreciatko

    Lampy przednie - wymiana

    Mialem ostatnio stluczke i rozwalona mam lampe od strony kierowcy. Lampy ZWYKLE, chyba ori Hella z kloszami DEPO (bialy kierunek). Zastanawiam sie co teraz kupic. Na zdjeciu calkiem niezle wygladaja te lampy: http://allegro.pl/lampy-angel-eyes-bmw-e39-czarne-depo-fk-reflektory-i1513004525.html Czy ktos ma je moze zamontowane u siebie? Jak sie sprawuja? Dodam ze moj samochod to touring z 98 roku z LCMII. Czy nie bedzie problemow z podlaczeniem tych lamp? Co z alarmami zarowek? Wiem ze mozna je wylaczyc ale wolalbym zeby wszystko dzialalo jak w ksiazce pisze. Przyznam rowniez ze marza mi sie ksenony, gdyz nie jestem zbytnio zadowolony z oryginalnych swiatel. Jakie inne opcje powinienem rozwazyc? Z gory dziekuje za pomoc.
  11. kreciatko

    Kontrolka ASC

    Moze masz walniety czujnik i ktos wyrzucil kontrolke. ;) A do sprawdzenia ASC najlepsza jest kostka brukowa i skrecone kola. U mnie w tych warunkach zawsze ASC dziala.
  12. Jezeli nie ma to nic wspolnego ze sprzeglem i dzwiek jest slyszalny przy operacji puszczenia pedalu gazu to moze byc dwumasa.
  13. kreciatko

    czy wybrac BMW ?

    Mysle ze to jest sedno sprawy. Kupilem swojego Touringa z niemiec. Nie zaplacilem duzo. Kupilem samochod w ktorym lekko pukal przod. Gosc mi opuscil na to 1000 zlotych, wiec przyzwyczajony do swojego Golfa III i cen jego czesci bylem zadowolony. ;) Zrobilem przod + hamulce z tylu za 1500 zlotych i wszystko bylo cacy... do czasu az nie zaczal stukac tyl. Wymiana tuleji belki okolo 700 (robilem sam). Teraz zaczynaja mi sie wylewac amortyzatory z przodu. Czeka mnie jeszcze wymiana tuleji plywajacych i chyba visco. W miedzyczasie wymienilem jeszcze termostat i akumulator. Wszystkie te czesci byly jeszcze fabryczne a auto ma 13 lat. Mozliwe ze w niemczech jeszcze by posmigalo na tych podzespolach, ale nasze drogi sa jakie sa i nikt nie projektuje samochodow pod nie. Moim nastepnym samochodem bedzie chyba jakas terenowka. :P I mimo ze zrobilem 1200km a na naprawy serwisowe wydalem ponad 3 tysiace, to jestem z auta zadowolony bo licze ze jak juz porobie to o czym wspomnialem to dlugo nie bede mial wydatkow. P.S. M52B20 jest troche za slaby (ciekawe co powiedzieli by na to posiadacze mondeo, c5, 406 i innych ciezkich kombi z dwulitrowymi silnikami, a czesto nawet mniejszymi ;) )
  14. Sprawdzalem wczoraj live data INPA i zaniepokoila mnie wysoka wartosc Engine Load. Na jalowym biegu skakala ona w okolicach 91[mg/Stroke] a wg INPA powinna wynosic od 0 do 7. Za wysoka jest tez wartosc Air use of the idle control valve 13[kg/h] a powinno byc od 0 do 10. Silnik M52B20. Jak u was wygladaja te odczyty? I co moze byc ich przyczyna? Dodam ze w DME nie ma zadnych bledow.
  15. To wcale nie musza byc tuleje tylnej belki, a koszt ich wymiany to okolo 700zl + robocizna 300-400. Nie podejmuj pochopnie decyzji i podjedz przed zakupem do dobrego mechanika zeby wszystko sprawdzic.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.