Skocz do zawartości

pwlo

Zarejestrowani
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O pwlo

  • Urodziny 12.10.1976

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 2.5D 2004.
  • Lokalizacja
    Augsburg-DE. - Łódzkie

Osiągnięcia pwlo

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. tez tam mam czasem wiec jesli mam opor to puszczam sprzeglo i wciskam jeszcze raz i juz jest ok-wbijam bieg i do przodu a co jest zastrzezone?
  2. potwierdzam to co pisze macieke60 i wskazana pomoc osoby drugiej zeby lekko odgiela te "nerki" i lampa wychodzi bez problemu. pozdrawiam
  3. madra glowa :) mowi ze......niewie moj byl nawet mocno popekany ale silnik chodzil dobrze
  4. potwierdzam co pisze kolega "popkan" nie trzeba wyjmowac wtryskow i zdejmowac pokrywy rozrzadu(choc dojscie do srob byloby lepsze) robilem w moim 2.5D-jest do zrobienia
  5. pwlo

    Koło zapasowe E61

    ----no albo kiedy roleta wyrywa sie z mocowania i urywa nam glowe--- mysle ze te fabryczne konstrukcje sa testowane i nie urywaja nam glow pozdro
  6. ja zalozylem tarcze ATE POWER DISC i klocki CERAMIC SBB ATE i zrobilem 18 tys.km. i jak narazie jest ok -nie bija tylko przy hamowaniu z duzej predkosci np ze 180km/h do jakis 100km/h to duzy halas(buczenie) mozna sie przestraszyc, ale to chyba tak jest bo kolega w passacie ma tez taki zestawik i ma to samo "buczenie" pozatym jest fajnie bo aluski zawsze czyste:) pozdrawiam
  7. pwlo

    Pod maską E60 535d

    witam 1-u mnie byl nalot ale nie rdzy-wyczyscilem 2-no nie powinno wyciekac(moze za duzo plynu)albo(termostat nie dziala jak powinien)
  8. pwlo

    BMW wzywa do serwisow...

    do mnie przyslali list,na drugi dzien(sroda )pojechalem osobiscie sie umowic i juz na piatek chcieli zebym przyjechal... umowilem sie na poniedzialek i po okolo 40 min. odebralem autko. to byl moment(...)
  9. pwlo

    530d Klapki . a DPF

    no przecierz ze mam
  10. pwlo

    530d Klapki . a DPF

    ja po wyjeciu klapek przejechalem juz(dopiero) 32 tys.km. i jak na razie jest wszystko ok.(wiekszosc miasto) zaraz po zakupie autka naczytalem sie o klapkach wpadajacych do silnika i je wyrzucilem i na drugi dzien pojechalem na przeglad i badanie spalin(mieszkam w niemczech) i przeszlo bez zadnych problemow. klapki po przebiegu 165 tys.km. byly w porzadku,zadnych luzow ale i tak je wywalilem pozdrawiam p@wlo
  11. a moglbys to przedstawic na zdjeciu bo nie moge sobie tego wyobrazic
  12. turbiny nie wyjmujesz tylko odrecasz 3 srobki ktore trzymaja ja do kolektora
  13. wiesz co?.....rejestracje nowego aku to zrob lepiej bo i tak trzeba i tak, a o tym czy ladowanie jest po dluzszym postoju czy go niema to nie slyszalem ale wydaje mi sie ze ladowanie jest caly czas i niema to zwiazku z tym ze auto dluzej stoi, a ten elektryk to mi cos jakos nie pasuje :| pozdrawiam
  14. nie mozesz przypuszczac ze laduje - tylko to sprawdz, mysle ze moze to byc regulator no ale podlacz miernik i obadaj jak jest to bedziesz pewien napisze tylko dla porownania ze u mnie na starym aku ladowanie w ukrytym menu przy temp. okolo 0°C to 14.8-15.2V na nowym aku przy temp. okolo 5°C to 14.8-15.1V ale na mierniku przy akumulatorze na nowym aku 14.5V i tylko tyle przez caly czas, ale na mierniku na starym aku bylo 14.8-15.1V tak dla porownania.....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.