Skocz do zawartości

piotrmienko

Zarejestrowani
  • Postów

    137
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530D 2001, E30 335i 1990
  • Lokalizacja
    Biała Podlaska

Osiągnięcia piotrmienko

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. kolega chyba mial na mysli kolo masowe a dokladniej dwumasowe, jesli to ono to powinno jeszcze slychac takie cos jakby grzechotanie
  2. mam to samo u siebie, nie chce sie czepiac ale czy to nie jest wina jakiejs uszczelki przeciez jak sa szczelne to niby woda nie powinna sie dostawac do wewnetrznej strony dzrzwi, jak znajde chwile to sam zajze pod boczek na ta mate, a tak na przyszlosc to nie ma sensu uzywac suszarki, lepiej zebrac wieksza czesc wody recznikiem papierowym a pozniej kupic ze trzy paczki ryzu i wysypac na dywanik(jedna paczka na jeden dzien), ryz jest bardzo higroskopijny i najlepiej wyciagnie wilgoc, no i odkurzaczem go mozna latwo pozbierac
  3. tez sie dolacze do malej ilosci czynnika w ukladzie, u mnie tez tak telepalo dopoki nie dobilem czynnika ok 50 g., teraz czasami zatelepie ale sporadycznie
  4. ja u siebie sciskalem docisk na prasie i wlasnie srubokretem przesuwalem taki pierscien na ktorym siedza te sprezynki i samoregulatory(wygladaja one tak jakby pozabkowane kliny) kiedy juz mialem przesuniety ten pierscien zalozylem ta dziwna blokade i taka calosc dokrecalem do kola a te zabezpieczenie dopiero zdejmowalem po dokreceniu docisku, troche trudno jest ustawic w ten sposob tarcze sprzeglowa ale mi na oko udalo sie za pierwszym razem
  5. tylo ta blokade trzeba bylo zdjac po dokreceniem docisku w takim momencie zeby te trzy sprezynki byly scisniete, a tak poza tym to fajny ma ten sciskacz na filmiku, nie trzeba na prasie sie meczyc i tarcze latwo ustawic, gdzie mozna kupic takie narzedzie?
  6. witam, mam drazniacy problem otoz przerywa mi silnik podczas driftowania, na poczatku podejzewalem iz chodzi tu o brak benzyny ze pompka nie zalapuje paliwa ze zbiornika ale po malej modyfikacji zbiornika i wymianie pompki na zewnetrzna 4-barowa problem dalej wystepuje, pozniej podejrzewalem przeplywke, podmienilem na druga i dalej to samo, wszystko wskazuje na to ze gdzies paliwa nie zalapuje. na pelnym zbiorniku to samo sie dzieje, wiec zbiornik odpada, przy jezdzie na wprost objawy nie wystepuja, jakies pomysly bo to dranstwo odbiera cala frajde z jazdy bokiem
  7. w takiej sytuacji najlepiej udaj sie do aso z dowodem rejestracyjnym, nie jestem pewien ale chyba taka przyjemnosc kosztuje ok 400 pln ale za to masz oryginalny kluczyk i najmniej roboty, mozesz najpierw przedzwonic i dowiedziec sie o cene
  8. jesli nie ma szpery to 75w/90 Castrol, a jesli ze szpera to 75w/140 Castrol SAF-XJ, skoro masz ubytki to najlepiej zlikwiduj wyciek moze wystarczy nowa uszczelka pod dekiel, lub troche silikonu i wymien olej na nowy bo nie wiadomo co tam jest wlane, nowego oleju powinno wejsc ok 1,1l.
  9. a mi sie wydaje ze to wentylator od klimy ci wyje, w tych modelach czesto pada modul od sterowania wentylatorem i chodzi ci tylko na najwyzszym biegu, bynajmniej jest tak u mnie i jeszcze pewnie wiele takich przypadkow sie znajdzie, popros kolege aby wkrecal na obroty a ty obserwoj prace wentylatora, mozna z tym jezdzic jesli ci te wycie nie przeszkadza, nic sie nie uszkodzi
  10. najpewniej by bylo zamienic czujniki stronami, podlaczyc komputer, tylna os do gory i krecic kolem na kompie pokaze ci predkosc obrotowa danego kola, jesli wykarze ci jakas wartosc to czujnik masz dobry, wtedy centralka do naprawy.
  11. nie ma strachu, nawet jesli ci padl sterownik to jest mnostwo ludzi co sie zajmuja naprawa koszt ok 150-200 zl, poszukaj na allegro "naprawa sterownikow abs" moja rada to sprawdz po zdjeciu tylnego nadkola czy kabel od czujnika nie jest przerawny
  12. tez jestem ciekawy co to bedzie bo u mnie prawa strona nie gra, radio z mk3
  13. u siebie tez tak mialem, wymienilem tarcze z dociskiem-nic nie pomoglo, wymienilem pomke i wysprzeglik-nic nie pomoglo, dwumas nie stukal ale po wymianie przestalo sie slizgac, plaszczyzna kola biezni byla podtarta i to bylo przyczyna slizgania sprzegla
  14. u mnie dwa dni temu calkiem stanela, slyszalem o jakiejs kosteczce w okolicy popielniczki gdzies pod tym plastikiem, prawdopodobnie koszt nowej to ok 40zl, ale nic wiecej o tym nie wiem, jesli ktos mial podobny problem prosze o info.
  15. zdejmij nadkola i sprawdz czy kable odchodzace od czujnikow abs sa cale, ja niedawno popelnilem ten blad zamiast zaczac od kabli wydalem ponad 700 zl w bloto
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.