Skocz do zawartości

lewy_lowicz

Zarejestrowani
  • Postów

    121
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Łowicz

Osiągnięcia lewy_lowicz

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Ta albo pasek rozrządu może przesunięty? Więcej szczegułów!
  2. tzn. masz śrubę??? Mimo to nie powinno falować...
  3. Powodzenia w każdym razie życzę, przecież też się z tego śmieje co napisałeś :twisted2: :lol: :lol:
  4. lewy_lowicz

    [e30] przeplywomierz

    Może nie pasować, w roku 87 mógł być jeszcze wtrysk Jetronic, a u siebie masz na bank Motronic i du.. mokra. A co ze starym się stanęło?
  5. Może być, a jest dogrzany? Szybko się nagrzewa? Co do regeneracji to można wymienić membrany i uszczelki. Ja jednak nie obstawiałbym tego elementu. Jeszcze jedno, ja dla wyeliminowania błędu elektroniki (2generacja to krokowy i komputer, oraz ważny odczyt z sondy) założyłbym śrubę na próbę zamiast krokowca. Kupisz za 10zł, regulacja jest dość prosta...
  6. Na odległość nikt ci na 100% nie powie, szukaj dobrego gazownika. Jak bys przejeżdzał koło mnie daj znać mogę spojrzeć, coś może podpowiem.
  7. Może patent wam podrzuce. Mi koleżka lakiernik pomalował te listwy czymś takim chropowatym lekko, nazywał to struktura do zderzaków ? :idea: Wyglądało super, miałem też lustra takie, zderzak tył i przód dokładkę pod zderzak. Można to malować, bo dokładkę miałem w kolorze daną. Chce ktoś to fotki puszcze ;) Listwę na drzwiach zostawił w kolorze chrom, komponuje się z felami. Co do takiego malowanka to kwestia gustu, ja musiałem to zrobić bo wcześniej jakiś baran pomalował na czarny mat co odłaził, a później starał się wyskrobać i porysawał. Z bliska wyglądało jak paw :jawdrop:
  8. Ciepłe powietrze to raz, a dwa zbyt male podciśnienie, które wytwarza filtr. Na próbę zrób tak: zaślep powiedzmy 60-70 procent przelotu filtra stożkowego :mad2: (nie bijcie :modlitwa: ) i zobacz czy pomoże. Nie muszę przypominać, że przy każdym problemie z lpg zaczynamy od spuszczenia syfu z parownika i filtra lpg.
  9. No a niby moje jest niekulturalne :twisted2: Spróbuj jak ci napisałem, wyjmij sobie przekaźnik dla wygody i dobierz opóźnienie około 1 sekundy, u mnie rewelka :dance:
  10. Może tak być. Ja w swojej instalacji na śrubę rozwiązałem to bardzo prosto: kondensator elektrolit (nie pamiętam jaki, dobrany metodą prób) podłączony do przekaźnika odpinającego wtryski, dawał opóźnienie około 1s i przechodzi płynnie na lpg ;) już przy 1,6tys obrotów. Ja musiałem to zrobić bo był reduktor podciśnieniowy :shock: a on zawsze reaguje z opóźnieniem dużym. Można ewentualnie rozpędzić się na benie na np. 2 biegu do 40km/h, noga z gazu i pstrykamy na lpg- zawsze zaciągnie :)
  11. Taka natura ludzka, ale coś jest z tymi komputerami kłamczuchami. Kiedyś awaryjnie z kumplem musieliśmy dojechać fabią 1,9 TDI, komputer pokazał dystans 0km, a my jeszcze przejechaliśmy 24km i wjechaliśmy na stację benzynową, silnik już łapał powietrze, ale nie zgasł. Znaczy to, że około 1,5 litra było jeszcze ;) To jako ciekawostkę :roll2:
  12. Najpierw spuść syf z reduktora gazowego (na rozgrzanym). Jak nie pomoże regulacja składu mieszanki lpg, pewnie jest za uboga... Przy jakich obrotach masz przełączenie? Jak poniżej 2tys. gaz może nie zdążyć dopołynąć. W niektórych autach może być 1,6tys i już łapie (jak gaz ma blisko od wlotu do przepustnicy), a niektóre muszą mieć i 2,5tys przełączenie.
  13. Załóż używkę tylko żeby kolory przewodów się zgadzały, ja w swojej zaadoptowałem od seiczento, bo taką znalazłem na szrocie. Tanio i skutecznie.
  14. Może to czujnik temperatury, który odpowiada za wzbogacenie miesanki jak zimny. Podepnij pod kompa
  15. Mam chyba coś co ci podejdzie, dam ci na próbę jak chcesz, czasem jestem w Wawie to się możemy zgadać. Jak co wal na prv
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.