Jesli ktos mysli ze ATE (czy inny producent) ma w ofercie calkowicie odrebne produkty dostepne tylko i wylacznie w sieci sprzedazy danego producenta aut jest w bledzie. To sa dokladnie te same produkty z tych samych materialow, ktore mozna pozniej znalezc w ofercie bezposredniej ich producenta. Przerabialem ten temat w Audi i jestem przekonany ze jak przyjdzie mi wymienic tarcze/klocki final bedzie identyczny. W Audi na przod wzialem ATE Power Disc (w serii mialem standard), na tyl standardowe ATE, do kompletu klocki rowniez ATE. Nic nie telepalo, nic nie piszczalo, hamowalo bez zarzutu. Jedyna roznica ze na pudelku, w ktorym byly czesci zanim trafily do auta bylo logo producenta, a nie logo Audi, a cena byla bagatelka 1/3 tego co zaplacilbym w salonie. Tylko prosze nie piszcie mi ze Audi to woz dla ludu, a BMW to kompletnie inna bajka... Tak czy inaczej wybor zawsze nalezy w koncu do kupujacego. Jesli mam pojechac do ASO, ktore przeciez z czegos musi zaplacic sztabowi mechanikow, sprzedawcow i hostess w salonie to zaplace lekka reka 2-3 razy tyle, co w warsztacie, gdzie pracuje 2-3 ludzi bez calej tej otoczki, a czesci kupie w sklepie internetowym, ktory bierze je bezposrednio od dystrybutora, nie placi za magazyn itd. Kwestia zasobnosci portfela/czasu/checi/podejscia. Obstawiam ze wynik koncowy bedzie identyczny.