Skocz do zawartości

Lendio

Zarejestrowani
  • Postów

    762
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    f11 520d b47 190km

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Lendio

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. OK dzieki, jesli max to 100kg to 4 klasyczne rowery mozna smialo pakowac na dach. Waga rowerow+ uchwyty rowerowe +poprzeczki to ( +/- ok 75-78kg).
  2. Ogrzebie temat, Aktualnie bede wozil 4 rowery. Mam pytanie, jakie jest dopuszczalne max obciazenie dachu w F11 ? szukalem, ale mam sprzeczne info, gdzies tam znalezione, ze 75g, ale tez znalalzlem, ze 100kg W ksiazce Bmw jest tylko rozpiska ogolna i pisze, ze 100kg, ale wczesniej sa zdjecia/wymiary sedana. Brak kombi, niewiem jak to interpretowac. Oryginalne poprzeczki maja dopuszczalne 100kg i na zdrowy rozsadek, tyle tez powinny wyrzymac relingi/dach.
  3. Jest w jako drugi zalacznik w tym poscie, ktory cytowales.
  4. Mozesz zdradzic wiecej/ o co chodzi ? Niestety z 15tys dalem sie namowic na adaptacje przy wymianie oleju (blad). Licze, ze moze te adaptacje juz tak zostana jednak.
  5. Pojezdzilem i zrobilem adaptacje 4 i 7 biegu ( 7 odpowiada za clutch E ). Nie kasowalem adaptacji ! Jezdzilem zgodnie z procedura z forum. Widac poprawe clutch E spadl z 280 na 210.
  6. Podepne sie pod temat. Moje adaptacje- zalacznik - jest OK? Szukam w internecie opisow wartosci, ale nic niemoge znalesc.
  7. Jakim programem sprawdzacie jak wyglada adaptacje skrzyni ( ? ( interesuje mnie apka na adroida ) Bimmer-tool niema tej opcji.
  8. Widze ze temat znany juz. Od 2/3 dni po godz 17:00 forum praktycznie niedziala/ u mnie brak opcji przegladania.
  9. Odbiegajac od tematu adaptacji mam pytanie. Na czym polega ten uslizg, jak to wyglada ?( po zmianie biegu podnosza sie obroty a niema ciagu ? czy po zmianie jest zwloka/ zduszenie-brak plynnosci ? )
  10. Niewiem jak w n47, ale w n57 ponoc nieslychac podczas wypalania. B47 tak sobie basowo mruczy.
  11. Temat jak widac jest zawily. W moim przypadku, zeby wydluzyc interwal tez pare spraw ogarnietych, ale niewiele to zmienilo (teraz mam interwal ok 200km // bylo ok 150km) - nowy EGR po akcji serwisowej - aktualizacja dde - wyczyszczony kolektor - mam wrazenie, ze tu byla najwieksza poprawa, choc przy moich niecalych 200tys byl dosc czysty (klapy) - wymienilem sonde za katem +adaptacja // sypala bledami -ten zabieg nic niezmienil Do tego doliczajac info z niemieckiego forum, gdzie wymiana turbo/ dpf/ czujnikow cisnien tez nic niepomogla zostaja wtryski (moze przeplywka ?) Korekty w Btool mam OK, auto malo pali, rowno pracuje. Jedynie czasem/losowo mozna zauwazyc skoki sadzy ( wskazanie sie zmienia np ma 15gr a za chwile 8gr poczym znow 15gr.) Ponoc moze to byc wina wtryskow ( moze/ ale niemusi ). Dopuki wszystko chodzi jak w zegarku nieruszam wtryskow. Moze cos sie wyjasni.
  12. N47 ma wieksze interwaly ( norma euro 5)
  13. Oberwuje filtr od poczatku ( prawie 3 lata). Aktualizacja dde ( rok temu) na poczatku wplynela na wydluzenie interwalu wypalania. Potem sie unormowalo. Mysle, ze niedojdziemy do rozwiazania zagadki niestety. Za duzo mozliwych winowajcow/ koszty wymian bez gwarancji zmian na lepsze. Chyba najtansza opcja na poczatek to wypranie filtra (ale podobno sleb efekty na dluzsza mete)
  14. Kiedys zakladalem identyczny temat. Mam tak samo, aktualnie srednio wypalanie co 150-200tys , jazda 60/40 trasa/miasto Co ciekawe u mnie niema zbyt duzej roznicy, czy to trasa, czy jazda mieszana ( trasa, mysle o wiekszosci drog lokalnych, gdzie predkosc przelotowe to ok 100km/h swiatla korki itp. Na autostradach przy wiekszych predkosciach wypala sie pasywnie. Cisnienia mam OK, przebieg 200tys prawie. Co ciekawe Btool pokazuje, ze interwal wypalania to OK 400km ( pewnie zalicza czasem przerwane wypalanie do sredniej niekasujac licznika)
  15. Myslalem, zeby przeczekac i zobaczyc czy dalej bedzie ubywac, ale moze faktycznie zadzwonie do Aso w tygodniu. Raz placilem juz za sprawdzenie 500zl i wrocilem z kwitkiem a potem okazalo sie ze mialem racje dlatego podchodze ostroznie do tematu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.