Witam mam pytanie , aby zdiagnozować usterkę tzn. czytałem na różnych stronach , nie do końca problem jest wyjaśniony chodzi o tkzw. wibracja na zimnym , konkretnie kiedy odpalam auto i jest na ''P'' lub ''N'' jest wszystko normalnie bez najmniejszych wibracji kiedy wrzucę "D" pojawiają sie wibracje gdy przełączę na ''R'' wibracje o połowę sie zmniejszają. Po przejechaniu paru kilometrów czyli nazwijmy tak rozgrzaniu auta , problem ustępuje. Skrzynia działa od samego początku prawidłowo , zmienia biegi idealnie 20 tyś km temu olej zmieniony razem oczywiście z filtrem wszystko ZF. Skrzynia uszczelniona zestawem naprawczym OE BMW. Jedynie co na ten moment przychodzi na myśl to ten nieszczęsny konwenter oczywiście , mam na oku parę konkretnych firm co to regenerują , ale chce sie upewnić czy to na pewno jego wina , ponieważ poza opisanymi objawami i znikającym problemie po paru kilometrach , a w lato jeszcze szybciej nie ma dosłownie nic do zarzucenia skrzynia sprawdzana przez osobę co miał do czynienia ze sporą ilością takich skrzyń i co pracy poza opisanymi objawami spisuje sie idealnie. Jeżeli ktoś uporał sie z tym problem i ma konkretną diagnozę proszę o komentarz , chciałbym aby osoby które nie maja pewności tylko chcą napisać , aby coś napisać niech sobie darują wypowiedzi. Z wyżej wymienionych rzeczy w tym temacie ciężko mi obstawiać coś innego niż skrzynia biegów ze względu , że wszystko prawie wymienione na OE lub najwyższej jakości zamienniki bez żadnych oszczędności. Za konkretne i rzeczowe odpowiedzi z góry dziękuję.