Skocz do zawartości

pwarzybok

Zarejestrowani
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530dA 2003r Touring :)

Osiągnięcia pwarzybok

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. pwarzybok

    problem z odpalaniem 3.0d

    Jedne z opcji: 1. Pompa progowa (za małe ciśnienie na listwe podaje) 2. Pompa może być ok, ale np. może być sparciały wężyk paliwowy przed albo za pompą (tak było u mnie) - dostawało sie tez przez to lewe powietrze. 3. Przelewający jeden z wtrysków (zwykle pierwszy od kabiny) - tak tez było u mnie. Objawy jakie mialem: Zwykle na zimnym silniku (czyli np. rano po calej nocy) auto paliło bez problemu. Ale jak przejechalem gdzies np - 10-15km silnik sie nagrzał, zgasiłem i chcialem odpalić za pare minut (np. wizyta w sklepie) to juz potrafiło nie odpalić.. PRZED zapaleniem komputer podawał błąd za małego ciśnienia na listwie CR, jak juz auto odpalało i "przepchało" sobie te lewe powietrze to nie było żadnego błędu. Pozdrawiam, Paweł
  2. Też miałem taki problem :) Nie chciała odpalac, szczegolnie na ciepłym silniku. Okazało sie ze jeden wtrysk przelewał. Regeneracja i problem zniknął:)
  3. http://moto.allegro.pl/regulator-regulacje-regulatory-swiatel-bmw-e39-d2s-i3045743462.html
  4. W Warszawie aktualnie mam spalanie 11-11,2. No ale wszyscy wiemy jak wygląda jazda po warszawie w godzinach szczytu :-) (dom praca praca dom) - dziennie tak ok. 40km. Trasa (zapięty tempomat 130-140) - spalanie ok. 8-8,5 w zaleznosci od załadowania auta. Silnik 530dA 193KM. Bardzo ekonomiczne to to auto nie ma prawa byc :) - swoje kilogramy posiada no i te 6 garów.. ;) Ale jego dzwięk i komfort z jazdy wszystko niweluje :) Pozdrawiam, Paweł
  5. Ja miałem podobne objawy - tylko u mnie głównie na ciepłym silniku nie chciała odpalać, choć i zdarzyło się że jak postała 2 dni na mrozie to tez nie odpaliła (nówka sztuka akumulator, miał tydzień). Okazały się dwie rzeczy - ciut sparciały przewód przed pompą progową - widać było bąbelki powietrza w układzie, oraz przelewający wtrysk jeden. Po regeneracji jak ręką odjął - pali pięknie na dotyk w każdych warunkach. Pozdrawiam, Paweł
  6. pwarzybok

    530D webasto 45kw

    A czy jak mam webasto jako dogrzewacz - to mozna je rozbudowac do pełnego działania - tj. timera, grzania kabiny itd bez odpalania silnika ? Chętnie bym rozbudował swoje..
  7. Ja mam od miesiąca założony akumulator Bosch S5 - 100ah i po rozmowach z paroma sprzedawcami oraz znajomymi posiadającymi również bmw 3.0d stwierdziłem że to świetny wybór. Takie auto potrzebuje dużego prądu rozruchu, oraz wydajnego akumulatora. Jeśli będzie do bani - po prostu nie będzie dawało rady zapalić, nawet jak to bedize nowy akumulator. Polecam serie S5 boscha. P.S. Ciekawostka - podobno akumulatory Warty to teraz to samo - z jednej fabryki wychodzi.. (tak mi jeden ze sprzedawców powiedział).
  8. Cześć! No i stało się. Po paru dniach stania bez uruchomienia moja bunia odmówiła posłuszeństwa. Dziś już nie odpaliła :( Silnik kręci, paliwo się leje (nie zamarzło). Wczesniej był problem z odpalaniem jej na ciepłym silniku, teraz już nawet na zimnym nie odpala - to na pewno nie akumulator bo ten kręci dobrze, na wszelki wypadek zostało auto kablami wpięte w inne i tez nic. W związku z tym, że stoi w dość trudnym miejscu żeby je sciagnac (laweta nie wchodzi w gre, może autolaweta) bo to garaż wielopoziomowy zapytuje: Czy któryś z szanownych kolegów może dysponuje softem żeby podjechać, odpowiednio zdiagnozować co w końcu padło? No i mówie tu conajmniej o INPA a nie o zwykłym komputerku ogólnym jaki jest w większosci warsztatów :) Teren: Warszawa, grochów. Będę bardzo wdzięczny za pomoc! Pozdrawiam, Paweł
  9. A gdzie znalezc ten czujnik ?
  10. No dobra, to jak tak się wypowiadacie to może któryś spotkał się z przypadkiem: e39, 530d 2003r. Na zimnym silniku - pali praktycznie idealnie. Na ciepłym - zwykle już nie pali.. Można kręcić dowoli, czasami po 20sec załapie, czasami już w ogóle :( Jeżeli jest sytaucja taka że jade, silnik sie rozgrzeje, gaszę. Ide np. do sklepu - nie ma mnie 20-30min to juz raczej auto nie odpali. Jeżeli odstep jest 5-10 min to jeszcze czasem odpali. Ktoś ma pomysły zanim się wepne w inpe ? Pozdrawiam Paweł
  11. Kolego, może też być to co u mnie - czyli nie ma synchronizacji, skrzynia nie trzyma ciśnienia - elektronicznie bieg jest wrzucony, a fizycznie nie. Chociaz objawy zupełnie inne - bo u mnie np. czasami skrzynia po wrzuceniu na "D" sie na początku ślizgała, nie wrzucała biegu. U mnie został przy okazji zrobiony pełny remont skrzyni. To co było wymuszone brakiem ciśnienia to: wymiana uszczelnień, panewek, konwerter. Oczywiście olej bo sie okazało że jest przepalony jak nie było ciśnienia i szczelności.. Sporo nerwów i kasy mnie to kosztowało :(
  12. Odpalić czy próbować odpalać? (kręcić silnik) ? Rozumiem, że robić to na ciepłym silniku wtedy gdy są największe problemy z odpaleniem?
  13. Właśnie pytam się jak to zrobić :)
  14. W takim razie ja zadam pytanie - jak najlepiej to zdiagnozowac? Jeden błąd może świadczyć o 3-4 rzeczach do wymiany. Skoro tutaj piszecie koledzy o przelewającym wtrysku - jak sprawdzić czy wtrysk ma przelew? Jest na to "domowa" metoda ? Pozdrawiam, Paweł
  15. Cześć, Daj znać jak odbierzesz auto, jakie są rezultaty :) U mnie błąd ciśnienia - też obstawiamy wtrysk wstępnie - bo reszta parametrow w normie. Regenerujesz wtrysk czy na nowy wymieniasz? Jaki koszt? Pozdrawiam, Paweł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.