Skocz do zawartości

sebap

Zarejestrowani
  • Postów

    53
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520i Sedan Shadow Line

Osiągnięcia sebap

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Płukanki nic nie pomogą bo to raczej wypalony zawór.
  2. Pewnie plastikowe łopatki pompy wody dokonały żywota.
  3. Tak, to normalna temperatura tego silnika. Jeśli wskazówka trzyma pion to nie ma się co martwić.
  4. Wygląda na cofające się paliwo. Po nocy wejdź do auta i przekręć kluczyk na zapłon ze 3-4 razy po kilka sekund, następnie próbuj odpalać.
  5. Nieprawda. Świecą tylko kontrolki, rozrusznik nie ruszy.
  6. W e39 jak immo blokuje to nie kręci rozrusznik. Co pokazała diagnostyka?
  7. Weryfikacja pewnie niemożliwa? Czujnik grubości lakieru powie prawdę?
  8. Właśnie czytam i jest problem z głowicami ale dopiero od roku 2006. No i olej lubi pić. Na co jeszcze zwrócić uwagę? Valvetronic pada tak jak w E46?
  9. Właśnie to mnie trochę martwi mimo faktu, że i tak najdroższa z tego rocznika. Auto z Francji, po licytacji z Banku (niby), przyjechało w całości (niby).
  10. Witam. Powiecie coś o tej sztuce? http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e90-325i-monacoblau-przebieg-84000-km-automat-navi-ID6yiux5.html . Numer VIN WBAVB11060PS53705 .
  11. Skoro czerwone wtryskiwacze to Valteki. Najgorsze dziadostwo na rynku. Wywal to i wstaw np. Barracudy.
  12. Słyszałeś o teście numer 7?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.