Skocz do zawartości

shot123

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 M40 91r.

Osiągnięcia shot123

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Byłem na diagnostyce komputerowej- uszkodzony przepływomierz a dokładnie ten czujnik który mierzy temperaturę powietrza które wlatuje do niego. Po wymianie i resecie kompa wszystko jest ok.
  2. Nadal sporadycznie zacina się. Czasami przy 1500 obrotów, czasami przy 1100. Faktycznie chyba podłącze pod kompa i może coś mi wykarze. Zobaczymy. Dam znać.
  3. Przejechałem 40 km ogólnie wszystko ok ale raz mi się zaciął przy 1500.
  4. Po resecie kompa (odłączeniu akumulatora) jest chyba ok. Tylko czasami jest ok 650 obrotów i ładnie równo chodzi a czasami ok 750-800 i też chodzi ok. Wolałbym bym żeby były te niższe bo wtedy ładnie cicho chodzi ale zobaczymy jak będzie, może dopiero się wyreguluje. Jadę teraz w jedno miejsce i zobaczę co będzie po powrocie. Dam znać. Pozdro
  5. Teraz jest tak- dodaje gazu po odpuszczeniu spada do 1050, potem powili do około 750 i jest ok, tak za każdym razem.
  6. Słychać "pyk" tak jakby się otwierała i domykała do końca.
  7. Po odpięciu krokowego mam ok 1100 obrotów ale tak było od zawsze. Instalacja nie wiem jak się nazywa, idzie wąż od parownika(reduktora) do przepływomierza. Myślę czy nie zajrzeć do tej przepustnicy ale z góry widać że zamyka się do końca, na śrubka jest wykręcona całkowicie (na min) i ta rączka od linki gazu cofa się do tej śrubki. Słyszałem też że jeśli było by lewe powietrze to po odkręceniu korka wlewu paliwa nie powinno być reakcji a u mnie po odkręceniu korka dławi się.
  8. Wężyki od krokowego sprawdzałem, cały układ dolotowy też. Gdy ręcznie docisne przepustnice jest minimalna reakcja ale to jeszcze nie to. Zauważyłem jeszcze jedno, mam np obroty 1500 bo czasami też takie są, odłączę krokowy, podłącze z powrotem to spadają do ok 1000.
  9. Przepływomierz wyczyszczony idealnie, było trochę syfu bo ktoś tam do uszczelnienia dał jakieś dziwne kleje. Blokował się trochę ale teraz wszystko chodzi idealnie, silniczek też wyczyściłem, sprawdziłem cały układ dolotowy. Wszystko wygląda ok. Może filtr powietrza trochę zabrudzony ale nie jest aż bardzo źle. Nadal to samo czyli obroty ok 1100, czasami sam podnosi do 3000 czasami spada na 800, po przegazowaniu z powrotem 1100-1200. Jakieś kolejne sugestie?? :)
  10. Czyli wymontować cały przepływomierz i go wyczyścić, tak?
  11. Witam. Posiadam BMW e36 1,8i m40. Na biegu jałowym zwykle były obroty ok 800/min. Problem polega na tym że dojeżdżam do skrzyżowania to mam obroty 1200/min, po kilku sekundach spadną do 800/min i jest ok a czasami cały czas 1200/min. Przy tym strasznie wzrosło mi spalanie. Posiadam instalację gazową, na benzynie praktycznie nie chodzi. Wg mnie zacina się ssanie. Ale co dalej? Czujnik temperatury? Silniczek krokowy podmieniałem i było to samo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.