Skocz do zawartości

RallyMAN

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 318i Touring 1996

Osiągnięcia RallyMAN

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. W moim touringu z tyłu pod nogami są takie elementy (jeden lewej i drugi po prawej stronie) Jest to wykonane z metalu i można tym kręcić wkoło Czy ktoś wie do czego to może służyć? nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat https://zapodaj.net/09326d16d60ff.jpg.html https://zapodaj.net/19f29b9c56455.jpg.html
  2. e36 318TDS Touring 1998r Auto dużo pali - trasa 70% miasto i 30% autostrada przy oszczędnej jeździe wyszło 10l/100km Przy jeździe dynamicznej auto kopci na czarno (między 2-3 tys obr) Przy 2 tyś czuć, że turbo dmucha lecz mam wrażenie, że słabo. Jak auto jest obciążone to czuć wyraźnie, że nie ma tyle mocy co mieć powinien. Od czego zacząć? posprawdzam dzisiaj wszystkie węże i zdemontuję EGR i przeczyszczę (jest na to jakiś specjalny sposób czy po prostu benzyną wypłukać i przedmuchać?)
  3. Witam, Odgrzewam temat z przed kilku lat Powód jest taki, że mam dokładnie taki sam objaw jak autor wątku. Nawet auto jest takie samo - 318TDS - w pewnej chwili myślałem, że to poprzedni właściciel pisze ale u mnie nie ma szyberdachu ;) Syrena prawdopodobnie wypięta - tak btw. gdzie jej szukać w e36? (touring) Czy ktoś spotkał się z takim problemem? co było przyczyną? Pytanie dodatkowe: Gdzie w touringu w tylnej klapie znajdę krańcówkę alarmu? wykluczam krańcówkę maski i drzwi ale nie wiem gdzie szukać tej z klapy
  4. czyli to przez mpaq nie zrobię nic więcej? czy kwestią jest sam windows 8?
  5. Witam, Posiadam przewód MPAQ. Zainstalowałem program INPA. Musiałem wykasować błąd poduszki i połączyło się bez problemu - ale to by było na tyle... nie mogę wejść w silnik, w komputer pokładowy i inne tego typu rzeczy. Wyskakuje jakiś błąd przy próbie połączenia. Druga dziwna sprawa jest taka, że nie ważne czy mam zapłon włączony czy nie to na INPIE i tak jest zaznaczony na czarno Czy ktoś miał tego typu problemy? Sprawa dotyczy BMW E36 318TDS Touring 1998r
  6. pacjent: e36 318i touring 1997r będę wymieniał uszczelkę pod głowicą, ale nie mogę nigdzie znaleźć jakiejś instrukcji/manualu gdzie będzie wyjaśnione jak ustawić rozrząd będę wdzięczny za każde info Pozdrawiam
  7. RallyMAN

    318i lag w przyspieszaniu

    A jeszcze zapytam... jaką sondę lambda najlepiej kupić do 1.8i?
  8. RallyMAN

    318i lag w przyspieszaniu

    Dodam też, że jadąc z równą prędkością, np jadę sobie 80 i gaz mam w jednym miejscu to wskazówka spalania skacze w prawo i lewo (odchył o jakieś 2-3 litry) I czuć np przy jeździe pod górkę, że auto nie ciągnie równo czuć, że gdy wskazówka opada to jest brak mocy... PS: Zapomniałem dodać, że czasem (ale to już żadko - raz na kilka dni) widać że gdy auto nie chce jechać to wariuje obrotomierz (skacze w prawo i lewo jak głupi) przez jakieś 2-3 sekundy po czym wszystko jest ok... Nie wiem czy to ma związek z tym co napisałęm wyżej ale może ktoś miał podobny przypadek...
  9. RallyMAN

    318i lag w przyspieszaniu

    e36 318i Touring... auto (szczególnie jak silnik jest zimny) ma laga przy gwałtowniejszym przyspieszaniu... objawia się to tym, że np mamy 2tys obr, wciskamy gaz (wskazówka spalania idzie do końca) auto zaczyna jechać po czym po chwilce wskazówka spalania spada miedzy 10 a 20 i auto praktycznie w ogóle nie jedzie. trwa to 2-3 sekundy po czym auto zaczyna się rozpędzać... czasami przy jednym przyspieszaniu zdarza się to 2-3 razy... powyżej 4 tys auto z reguły już jedzie... (chyba dzieje się to w niższych partiach obrotów) Acha i żeby było jasne: Przewody zmienione, świece i filtr powietrza... Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.