Skocz do zawartości

ayeren

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d 2007
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia ayeren

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Szanowni, Może ktoś z was dysponuje częściami (przód) z pewnego źródła do E912007 (xenon bez pdc) ? Interesuje mnie zakup: - lampy xenon - zderzak przedni - wzmocnienie - maska Zainteresowanych proszę o kontakt mailowy.
  2. Twoje auto ma dokładnie to samo co miało moje. Na rozgrzanym silniku podczas postoju np. na światłach do kabiny przedostawały się delikatne szarpnięcia. Zauważyłem, że intensywność szarpnięć ma związek z paliwem, tzn. na paliwie z jednej stacji szarpało mniej na innym więcej. Irytowało mnie to strasznie więc na początku sprawdziłem korekcje wtryskiwaczy i co prawda nie były idealne (na pierwszym cylindrze) to jednak mieściły się w granicach tolerancji. Wtryskiwacze zostały wyciągnięte i wyczyszczone, dwa (1 i 3) zostały zregenerowane (bez wymiany końcówek). Następnie została przeprowadzona próba przelewowa i auto chodzi. Co do samego paliwa ze sprawdzonych stacji to mogę powiedzieć, że wcześniej jeździłem audi A3 i tankowałem paliwo z różnych stacji w przewadze na Statoil lub Orlen. Auto jeździło na nich ok, a zrobiłem 150 kkm, jednak silniki tdi (stare na pompie) to zupełnie inna konstrukcja niż te w BMW. W betkach common rail jest wyczulony na jakość paliwa. Jeśli mam Ci coś doradzić to przy tankowaniu zalej STP do czyszczenia wtryskiwaczy i sprawdź jak zachowuje się auto. Jeśli nie pomoże po 2 lub 3 butelkach sprawdź korekcje na wtryskiwaczach.
  3. Miałem podobny problem i wyczyściłem wtryski, przez chwile było ok do momentu, kiedy znowu gdzieś na trasie zalałem paliwo z pewnej stacji w wyniku czego silnik dostał palpitacji. Wyjeździłem paliwo do końca i zalałem pełny bak BP Ultimate. Moje auto przyjmuje "papu" tylko z tej stacji i odwdzięcza się równą pracą silnika. Pzdr
  4. witka, U znajomego "Karmot" Tarnów, koszt 300 PLN.
  5. Odgrzewam temat. Wtryskiwacze w moim aucie zostały wyciągnięte i przeczyszczone, a następnie po próbie przelewowej zamontowane z powrotem. Efekt...auto jak nowe, nic nie buja, trzęsie i szarpie silnikiem. Korekcje wszystkich wtrysków niemal idealne. ...radość z jazdy :) Pozdrawiam
  6. Wyniki pomiaru pochodzą z ASO. Wg nich również wtryskiwacze są w dobry stanie, ale mam obawy, że pomiar był wykonany na zimnym silniku, a wtedy problemu z trzęsieniem nie ma. Kilka dni wcześniej wykonywałem pomiar za pomocą zwykłego interfejsu na rozgrzanym silniku i tam korekcje wtryskiwacza na pierwszym cylindrze przekraczały wartości graniczne (przelewał). Czy termika silnika ma tutaj znaczenie i dlatego korekcje różnią się...?
  7. Jest duże prawdopodobieństwo, że przyczyną drgań są wtryskiwacze, ale czy na pewno, tego nie wiem. Być może inni forumowiecze mieli taką przypadłość w swoich autach i podzielą się z nami wiedzą na ten temat.
  8. Dzięki za podpowiedź. Czy ktoś zna dobry servis w Krakowie?
  9. Żadnych innych objawów. Auto pali na dotyk nawet jeśli stało całą noc na dwudziesto stopniowym mrozie, jeździ w porządku, nic nie dymi itd. Bujanie zaczyna się tylko na wolnych obr. kiedy silnik rozgrzeje się do temp. roboczej.
  10. Przebieg mojego auta 151k km. A korekcje mają się tak: Correction injection quanitities from smooth running regulator in mg/stroke: Cyli 1: 1.3 Cyli 3:-1.3 Cyli 4: 0,4 Cyli 2:-0,3 Mix/max correction injection quanitities: Cyli. 1: 0 | 1.9 Cyli. 3:-1.7| 0 Cyli. 4:-0.9 | 0.8 Cyli. 2:-0.8 | 0.7 ... niby tragedi nie ma, ale budą na jałowym trzęsie wyczuwalnie.
  11. Witam, Moje auto dopadł problem z niewłaściwą korekcją na wtryskiwaczach (2 z 4). W związku z tym mam do Was pytanie, czy regenerował już ktoś z was wtryskiwacze w swoich autach? Jeśli tak, to czy takie przywrócenie do "życia" wtryskiwacza na dłuższą metę ma sens.
  12. Odkopuję temat bo, wibracje silnika w moim aucie ustały, po wypaleniu... jednego zbiornika paliwa+stp. Pozdrawiam
  13. Witam, U mnie problem z telepaniem wygląda nieco inaczej tzn. auto pali na zimnym na dotyk i nie ma z tym żadnego problemu. Ten pojawia się kiedy silnik pracuje po osiągnięciu temp. roboczej. Na biegu jałowym przy min obrotach silnik wpada w drgania, które są bardzo wyczuwalne w wewnątrz auta. Dodam, że sprawdzałem wtryski i tu ciekawa sprawa a mianowicie przez kilka minut po odpalaniu auta korekcje wszystkich wtryskiwaczy są niemal idealne, ale po nagrzaniu silnika korekcje wtryskiwaczy na 1 i 3 cylindrze wychodzą poza zakres prawidłowej pracy i wtedy trzęsie budą. Może ktoś z Was miał podobny problem lub wie ocb? I jeszcze jedno pokazuje u mnie napięcie 14,98-15,12 Volt, czy to jest normalne?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.