Skocz do zawartości

michal-k

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Kolno

Osiągnięcia michal-k

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Hahaha nie dokońca wszystko dobrze, odkryłem że u mnie wentylator nie zatrzymuje sie nawet na chwilke, i przez to dość długo silnik się nagrzewa. Co to moze byc?
  2. Nastała szczęśliwa chwila:) Właśnie wróciłem z garażu gdzie złożyłem swoją beemeczke no i wszystko jest ok:) konkretnym problemem był padnięty termostat i zapowietrzony układ, co w efekcie spowodowało wzrost ciśnienia i rozerwanie elektrozaworu przy nagrzewnicy. Dziękuje Wam za pomoc, to naprawdę świetne uczucie jak samemu się coś naprawi:) a bez Was byłoby to niemożliwe chyba:P Pozdrawiam wszystkich beemkowiczów:P
  3. Problem jest tu opisany dla E36, dla E30 z silnikiem M40 jest identyczna instrukcja:P
  4. rozbierzność spalania jest ogromna:) przy moim 1.8 na trasie przy sredniej 90km/h spali około 10l gazu, a jesli ciska sie ze srednia wychodzi 160-170km/h to potrafi spalic 16-18l / 100km
  5. Zreanimowałem ten elktrozawór, podłączyłem go teraz pod wtyczke i chodzi bez problemu, jutro składam autko:) Napisze jutro co i jak:) a jesli odpukac pojawią sie jeszcze jakies problemy bede pytac:)
  6. Rozebrałem auto przy nagrzewnic jest takie coś niby zawór niewiem co to dokładnie jest, to jest nitowane, i nity są zerwane i to się wlasnie zepsóło co spowodowało ten numer z parą w samochodzie, proszę powiedzcie mi co to jest jak to się nazywa? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AJ51&mospid=47273&btnr=64_0514&hg=64&fg=15 to jest element nr 16 to mam rozerwane. prosze pomóżcie mi:)
  7. dziekuje bardzo, w poniedzialek biore sie do pracy, bede Was powiadamial o wynikach:)
  8. Czy moze mi ktoś wytłumaczyć na "chłopski rozum" gdzie jest w M40 termostat i nagrzewnica i jak najłatwiej się tam dostać?
  9. tak tu juz patrzylem, ale chodzi mi o to dokladnie, gdzie mam szukac nagrzewnicy, tzn wiem gdzie tylko jak najlatwiej do niej dojść:/
  10. Jest płyn chłodniczy:] Castrol Antifreze:] Niewiem co jest:/ ma ktoś moze schemat calej instalacji układu chłodniczego w E 30? w silniku 1.8 M40?
  11. Autko odpala bezproblemowo na benzynie, temperaturę silnika "łapie" dość szybko choć dużo wolniej niż kiedyś, (strzałka na połowie), brak jest natomiast ogrzewania w środku (nagrzewnica) i nie idzie płyn na parownik do gazu (zamarza jak przełączę na gaz), najprawdopodobniej po otwarciu się termostatu zaczyna się grzanie parownika i trochę nagrzewnicy. Po tym czasie jest już OK z parownikiem (gorący), nagrzewnica słabo grzeje ale grzeje (czuć to po powietrzu z dmuchawy- pokrętła na max). No i słychać syczenie za kierownicą, a dziś kiedy stałem na światłach za kierownicy i z okolic kierownicy zaczeła lecieć strasznie para!!! Wyłączyłem silnik, otworzyłem maske i powolutku zaczołem odkręcać korek od chłodnicy, po czym słychać było wyraźne "bulgotanie" całego układu chłodzenia.... Problem mój zaczoł się po stłuczce... chłodnica lekko ciekła więc wlałem uszczelniacz wysztko było ok, tylko tyle że nie było ciepłego powietrza w środku... próbowałem odpowietrzyć ale po tych próbach zaczoł tylko zamarzać dodatkowo parownik... a dziś jeszcze taki numer wyszedł z tą parą... Proszę o pomoc!javascript:emoticon(':?:') Question
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.