Skocz do zawartości

Ird

Zarejestrowani
  • Postów

    97
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e30 335i, BMW e46 320D, BMW E34 525 TD, BMW E36 318 TDS
  • Lokalizacja
    Sosnowiec
  • Zawód
    Informatyk

Osiągnięcia Ird

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Ird

    Wymiana silnika diesla 318d

    Nie obraz sie ale z realoem duzo rzeczy nie pasuje a potem sie okazuje ze jest inaczej bo np. Wiem ze turbo jest troszke mniejsze a takto jest wszystko to samo nawet komputer a i jeszcze dolot jest mniejszy w 318 takze, ale chce opinie kogos kto to robil a nie czytal.
  2. Ird

    Wymiana silnika diesla 318d

    Witam Panowie mam pytanko do bardziej obytych forumowiczow w silnikach diesla w bmw, a wiec pytam konkretnie i na temat, a nie zd moze cos ta a moze cos m. Przekreciło mi silnik na panewce bmwe46 318d na cr i niestety przez brak dostepnosci silnikow przyszedl mi do glowy pomysl czy kupujac goly słupek z 320d (150km) na cr i zakladajac osprzet z 318d bedzie sie wszystko zgrywac i chodzic bezproblemu?
  3. Ird

    Problem układ chłodzenia

    witam mam problem z moja e30 silnik m30b35 o bmw e24. Problem polega na tym ze wymienilem silnik wszystko ładnie pieknie auto sie odpowietrzyło ciepłe powietrze jest w kabinie no to wyjedzam na ulice but w podłoge raz drugi trzeci i 90 ^ C i nagle zimno w srodku zatrzymuje sie oteram maske weze napęczniałe strasznie a w kabinie zimno i tak za kazdym razem musze niby odpowietrzac jak jade autem i nie przekrocze 3000 tys obr to jest dobrze dam tylko lepiej w palnik i koniec zapowietrzony spowrotem, Czy to jest zepsuty termostat? itylko przepuszcza troszke wody a na wiekszym cisnieniu sie zapowietrza bo nie rozumiem tego
  4. Po pierwsze kolego na ten temat na tym forum jest juz temat, ale ok. 1. Silnik ze skrzynia wkładasz razem na ori łapy wymieniasz wał na ten od Ety albo z TD. 2. Elektryka to nic trudnego normalnie wpinasz sie z wiazką pod kabine E30 tam tylko trzeba przelutować chyba jakies kabelki poszukasz to znajdziesz na forum. 3. oczywiście musisz zrobic zawias na 6 cyl i hamulce a miske trzeba zmieniac, aha i jeszcze sprawdz czy masz wspomaganie bo jak nie to musisz kupic magiel od e30 2.0 razem z krzyżakiem, ale jak masz e36 do rozbiórki to mozesz sobie zrobic przód z e36, a jak to e36 compact to mozesz jeszcze tył caly przłożyć i masz all zrobione.
  5. Ird

    bbs 17' 7.5J 38 ET ?

    witam niemal jestem pewny z bedzie tarło o lage z przodu bo ja miałem bbs 17' 7.5J ET35 i tarło o lage, najlepiej to kupować na ET20 lub 25, ET to jest wysuniecie felgi wzgledem śrób tak na chłobski rozum czyli ET35 to masz blizej lagi a ET 25 juz dalej od Lagi.
  6. Ird

    dyferencjał zapytanie

    Witam mam e30 335 i do kupienia mam dyfer 3.73 duża głowa. Sprawa jest taka ten dyfer jest od e34 tylko silnika m20b25 czy on mi podejdzie czy nie bo nie wiem czy kupowac. Bo podobno od m50 nie podchodzi tylko od m20
  7. Ird

    brak napedu

    sprzegło jest sachs, ale tarcze przed wymianą dałem do okucia, sprawdziłbys mi ile kosztuje komplet sprzegła i sama tarcza ile kosztuje
  8. Ird

    brak napedu

    no niesety oberwalo tarcze sprzegła xD juz jest w reklamacji
  9. Ird

    brak napedu

    Albo owalilo wieloklin
  10. Ird

    brak napedu

    No mam nadzieję jutro rano wykrece wysprzeglik i odpale auto na biegu
  11. Ird

    brak napedu

    Witam oto mój problem. Jadę sobie dzisiaj wbijam drugi bieg daje gazu a tu lipa, po zatrzymaniu auta mogę wbijac biegi bez sprzegla i gazuje obroty rosną a auto nie jedzie wogole, mam e30 m30b35 z dwumasem. Dodam tyle że na biegu jalowym nie kręci sie wał. Sprzeglo jest nowe miesiąc temu założone.
  12. Ird

    SWAP e30 na M50B20/25

    to zaczniemy od poczatku. 1. Najlepiej kupic sobie 2.0 bo: a) masz zawieszenie od 6 cylidrów (ja swapowałem 316i i zmienialem zawieszenie tyle ze gwint) b) masz hamulce wentylowane i tarcze z tyłu (u mnie jest poraszka hamulec twardy jak beton i słabo hamuje ) 2. Dyfer z diesla z TD oczywiście bodajze, poduszki zostawiesz z tego silnika co wkładasz, wisko i servo zostaje na starym miejscu. 3. Elektrykaka nic prostrzego wystarczy polutowac wiazke z kabiny z ta od silnika a najlepiej wpiac za rzywca i spróbowac odpalic i moze podejdzie. 4. z 320 zostaje zawias, z 316 i 318 do wymiany, nic nie pasuje z e34 niestety :/. 5.swap z m50b20 z m50b25 to sa te same silniki prawie, ale najlepiej wsadzac od razu m50b25. Jak cos bedziesz chciał wecej wal jak w dym, jak cos jestem z sosnowca.
  13. Ird

    zbyt mocne sprzęgło ? co to?

    dzisiaj jeszcze raz wszystko sprawdziłem pojechałem do kumpla i powiedział ze musi sie tarcza dotrzec bo jest deko zagruba, ze on tez tak miał, ale czy to prawda?
  14. Ird

    zbyt mocne sprzęgło ? co to?

    Witam jak juz pisałem wczesniej włozyłem do mojej e30 m40b16 m30b35 ze skrzynia ori m30b35. Teraz mam taki problem odpowietrzyłem silnik, sprzęgło i chce wyjechac w trase, a tu wciskam sprzęgło i lewdo bieg da sie wbic na siłe i auto powoli jedzie :D:D. a jak popuszcze pedał dosłownie 2mm to juz jedzie normalnie, ale nie da sie przezucic z 1 na 2 znaczy biednie to idzie lepiej bez sprzegła. Dodam ze mam dwumas założony i tarcza jest nówka ze sklepu. Teraz nie wiem czy problem tkwi w: 1. Tarcza sprzegła jest za gruba 2. zle odpowietrzone sprzegło (ale raczej nie bo pompowałem je chyba z godzine) 3. a moze pompka sprzegła jest juz dodupy. Aha dodam ze w m40 sprzegło mi działało idealnie
  15. praoblem sam rozwiazałem. Temat zamkac.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.