to zaczniemy od poczatku. 1. Najlepiej kupic sobie 2.0 bo: a) masz zawieszenie od 6 cylidrów (ja swapowałem 316i i zmienialem zawieszenie tyle ze gwint) b) masz hamulce wentylowane i tarcze z tyłu (u mnie jest poraszka hamulec twardy jak beton i słabo hamuje ) 2. Dyfer z diesla z TD oczywiście bodajze, poduszki zostawiesz z tego silnika co wkładasz, wisko i servo zostaje na starym miejscu. 3. Elektrykaka nic prostrzego wystarczy polutowac wiazke z kabiny z ta od silnika a najlepiej wpiac za rzywca i spróbowac odpalic i moze podejdzie. 4. z 320 zostaje zawias, z 316 i 318 do wymiany, nic nie pasuje z e34 niestety :/. 5.swap z m50b20 z m50b25 to sa te same silniki prawie, ale najlepiej wsadzac od razu m50b25. Jak cos bedziesz chciał wecej wal jak w dym, jak cos jestem z sosnowca.