Skocz do zawartości

bober86

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bober86

  • Urodziny 07.02.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 525D 2013
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia bober86

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Pełen szacun dla tych co im pali mniej jak 7 l W mojej 525dx na autostradzie pali 7-8+ często latam Kraków Rzeszów tylko z prędkościami 160-200+ a w mieście ( Kraków ) 9-9,5 nigdy więcej i jeżdżę dynamicznie na trybie eco zrobiłem morze z 5km bo nie da sie na tym jeździć w 99% jeżdżę na comfort z wyłączonym start stop
  2. no kolego nie bądź takim poliglotą ... sonda nowka z ngk i nie pomoglo
  3. kata wyciolem bo juz byl tak obgnity ze nie bylo do czego sie zlapac a wiadomoze jest drogi i go wywalilem ..... a ze starego silnika nie zostalo nic prucz wiazki ( sprawdzalismy ze schematami niczym sie nie rozni 2.0 od 2.5) cewki wtryski i ect. jest z 2.5 jakies tam pojecie mam i te zeczy wymienilem .... najgorsze ze objawy byly tez na starym silnikuy ... zostala tylko sonda ze starego i chyba dzis ja wymienie na wszelki.....
  4. Siemka problem u mnie jest dziwny w mojej e 36 na silniku m50b20 bylo cos takiego ze jadac ze stala predkoscia spalanie chwilowe gonilo z prawej na lewa nigdy nie stabilne i bylo czuc przy obciazeniu ze auto przyspiesza i slabie i to samo mam po swapie silnika na m50b25 ( inne ecu inna przepływka innt tps wiazka ta sama ) gdzies mi sie obilo o uszy ze z racji tego ze nie mam katalizatora(wyciolem) później zapodam filmik jak to wyglada w praktyce viewtopic.php?f=68&t=120678
  5. pod prawa lampa(patrzac od wewnatrz auta) masz tam taka dziure i dwie dziurki na wkrety
  6. wszstko ..... po mojemu to nic nie bedzie banglac napewn nie wtryski bo w 18 masz 4 a w 2.0 masz 6 i to o innej wydajnosci ews pewnie tez sie bedzie gryzl a pompa pal jak ma 3 bary to udoi do 2.0
  7. Witam wszystkich hyle czoła mam taki malutki problem od jakiegoś czasu bila mi kierownica mniej więcej od zimy myślałem ze to felgi wiec przyszedł letni sezon zmieniłem na lato a tu dalej bije z racji tego wziolem sie za wymiane zawiechy wiedzac ze auto stalo w garazu 10 lat to przy naglym rozpoczeciu eksploatacji jeszcze w sezonie zimowym moglo sie posypac ale odziwo wszystko bylo ok mimo to dla pewnosci poszly wahacze meyla hd wraz z koncowkami tulejam poszly tarcze klocki w akcie desperacji zmienilem piasty a bicie jak bylo tak jest tarcze proste ( dawalem do sprawdzenia) ma ktos z was pomysl na ta dolegliwosc ??
  8. a czy ktos ma schemat i wie jak podpiac pelne obc czyli 18 przyciskow ??
  9. nie czepiam sie tylko chce uniknac pomylki i jezeli mam jakas nie jasnosc po to jest forum zeby ja wytlumaczyc/wyjasnic sorry jak to problem i bylem w szoku ze wal od diesla mozna do benzyny wrzucic i nei napisalem ze nie ma takiego silnika tylko po to zeby ci uczknac tylko myslalem ze to od calkiem innego modelu ma byc
  10. niechcesz sprzedac tego starego silnika ??
  11. nie ma takiego silnika jest ale m57D30
  12. rozumiem ze z tego co liczyles to korby zostaja stare i czy to sie przyjmie w m50 bez wanosa czy glowice profilaktycznie zmienic na vanosa??
  13. i tak musisz sciagnac glowice zeby korby zmienic bo z tego co kojaze nei ma od dolu takiego dostepu zeby tlok z korba rozbroic :)
  14. reczny dziala na linke czyli na to cos co jest miedzy toba a pasażerem a zacisk dziala pod wplywem nacisniecia pedalu chamulc
  15. kolega a masz mechaniczne podnoszenie szyb czy elektryczne ja mam ten sam problem i do tego nie swieci zapalniczka i przelaczniki do szyb
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.