Skocz do zawartości

gregorbmw

Zarejestrowani
  • Postów

    324
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    THE 4 G22

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia gregorbmw

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Macie myjki ultradźwiękowe? Jak macie to nie ma sensu kupować kolektora z Allegro. Wiem ile kosztuje uszczelka
  2. Zawór pompy. Odłącz kostkę i przestaną falować. Wymiana zaworu i po temacie
  3. Jaki mułowaty? Skąd to wziąłeś ? Wymyśliłeś teraz czy ktoś Ci głupot nagadał?
  4. Nic nie trzeba robić kompem. Proponuje kupić kolektor z klapkami z Allegro po regeneracji i nie bawić się z czyszczeniem
  5. Witam, ogarnął ktoś ten błąd 28CE00?
  6. gregorbmw

    Rozrzad B47

    X4 156 kkm b47 rozrzad strzelony.
  7. Intercooler musisz zdjąć i masz spust z prawej strony patrząc od przodu.
  8. Miałem te same żarówki, oczywiście miało nie być błędu tak mnie zapewniał sprzedający . Mruganie było na początku, później już nie, ale błąd spalonych żarówek był. Najlepiej wyłączyć sprawdzanie żarówek drl i wszystko wraca do normy. Ja tak zrobiłem, ale po jakimś czasie założyłem lampy full Led i teraz to inny świat. Ogólnie lampy H7 w tej klasie auta to jakiś żart. Z xenonem też się nie popisali, żarówka od kierunków to następna porażka.
  9. Wymiana napinacza to pudrowanie trupa, tak jak kolega wyżej napisał.
  10. To teraz tylko czekać na strzał łańcucha
  11. Nic nie trzeba zmieniać. Chłopaki ogarneli temat bez żadnego problemu. Koszt 800 zł i bez zmiany fem. Ktoś będzie chętny to dam namiar w Wielkopolsce.
  12. Nie znam się na tym, ale każdy kto montował nie musiał zmieniać modułu.
  13. Jest ktoś z lubuskiego kto to podłączy?
  14. Witam, może ktoś już przerabiałem temat zmiany lamp przednich z H7 na full Led? Chodzi mi o wiązke i kodowanie. Chciałbym to ogarnąć sam bo w mojej okolicy słabo z fachowcami, którzy mogą to zrobić.
  15. Za 18500k euro kupisz ładną lci w Niemczech, nie kombinowaną i z silnikiem B47 190 km gdzie nie trzeba już zmieniać rozrządu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.