Skocz do zawartości

maras91x

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 COMPACT 2.5 Ti

Osiągnięcia maras91x

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki za pomoc. Ogólnie lipa z tym gwintem, przód mam skręcony na maksa a wcale jakoś nisko nie stoi (widać na foto), powiedział bym ze porównywalnie z sprężynami od m-pakietu. Macie jakiś sposób na obniżenie tego auta jeszcze troche w dół, chodzi mi oczywiście o przód bo z tyłu mam jeszcze trochę zapasu na regulacje.
  2. Witam. U brata w e46 założyliśmy gwint MTS z dwoma regulacjami wysokości. Górna regulacja jest opuszczona na maksa w dół. Dolna regulacja jest podkręcona na maksa do góry. Założone są krótkie łączniki stabilizatora. Auto stoi cały czas jak koza, co poradzicie,wyciągnąć sprężyny pomocnicze czy coś robimy nie tak ??
  3. Witam, dzięki za odpowiedz, wzorek zgadza sie z tapicerką w moim samochodzie bardziej zastanawia mnie obicie foteli pół skór, oraz kolor deski rozdzielczej:
  4. Witam. Temat wałkowany 1000 razy ale nie ma jasnej odpowiedzi co na to poradzić. Do tematu posiadam E46 compact 2.5 Ti, według VIN posiadam sportowe dostosowanie podwozia S226 Sports suspension settings. Problem mam z doborem wahaczy ponieważ, jedni piszą że jest to M-Technik zawieszenie, drudzy że nie jest, mam mocno wyrobione sworznie i nie ukrywam że jest to pilna sprawa a nie wiem jakie wahacze zamówić. Z tego co wiem są 3 typy zawieszenia w e46: standard, sportowe i M Pakiet. Jak to z tym w końcu jest i co ja mam dokładnie ?? Według VIN pasują wahacze 31126777852 lub dla wersji M - Technik 31122282121. Nie ukrywam że problem nie leży w samej cenie wahaczy co w dostępności dla zawieszenia sportowego.
  5. Witam. Moze spotkał sie ktoś z tapicerka Upholstery code: H4SE - STOFF/KUNSTLEDER, nie jestem pewny czy obecny materiał jest oryginalny, a tej z VIN u jeszcze nigdzie nie widziałem.
  6. Witam, wyskakują mi dwa takie błędy i nie mogę sie połączyć z autem: Dodam że zrobiłem wszystko według instrukcji, a w rejestrze niema żadnego błędu. http://naforum.zapodaj.net/thumbs/8f876c1bb362.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/e265e634cfcb.jpg
  7. Ale wtedy było by czuć w zapachu spalin nie spalone paliwo. A on ani dymka nie puści.
  8. Wtryski sprawdzałem na live data i wszystkie były w normie.
  9. Witam, przyszły mrozy i zaczęły sie problemy z odpalaniem zimnego silnika w mojej e39. (3.0d) Po podłączeniu auta pod komputer wyskoczyły 3 błędy: -13573 system podgrzewania wstępnego - nie prawidłowe działanie. W tym przypadku obstawiłem którąś świece żarową, także wymieniłem wszystkie i błąd zniknął. -2550 kontrola ciśnienia rail w czasie rozruchu - nie prawidłowe działanie. -czujnik ciśnienia wstępnego paliwa - nie prawidłowe działanie. Objawy są takie: auto na zimnym silniku kręci ale nie odpala, po którymś przekręceniu stacyjki dopiero słychać pompę progową, jak pompa zaczynie pompować auto pali na strzała. Dlaczego pompa nie włącza sie za pierwszym przekręceniem kluczyka ?? Oczywiście na ciepłym silniku niema problemu z odpaleniem.
  10. maras91x

    318 Osłabła ... :/

    Możesz mi tylko powiedzieć czy gdy zatkasz wlot powietrza przy puszcze filtra powietrza to auto powinno sie zadusić czy nie jak powinno to muszę uszczelnić dolot.
  11. maras91x

    318 Osłabła ... :/

    Witam mam mały problem. Otóż oddałem niedawno auto na warsztat, ponieważ nie trzymała wolnych obrotów na benzynie (mam też LPG i na tym było w miarę ok). Gościu stwierdził że winą są zasyfione wtryski, oraz coś jest z zaworem od podciśnienia (nie wiem czy to jest aż tak zależne), porobił i ok przyszyłem odebrać autko z warsztatu i na luzie jest wszystko ok ładnie trzyma obroty ładnie się wkręca i tak dalej. Zadowolony wracając z warsztatu zauważyłem że bardzo osłabła na benzynie po tej naprawie (CC 700 mnie robi), na gazie nie chce sie wkręcić powyżej 3 tysięcy obrotów (gaz to pierdoła pierw ogarnę benzynę potem pojadę do gazownika). Z moich obserwacji wynika: gdy zatkam wlot przy filtrze powietrza to auto normalnie pracuje według mnie tak nie powinno być według mnie auto powinno sie zadusić, są pewno nieszczelności w dolocie tylko czy to jest winą i gdzie ewentualnie może brać "lewe powietrze" ?? Na co innego zrucić uwagę (przepływka,sonda)?? Takie elementy jak świece, kable, filtry wymienione kilka miesięcy temu. Silnik to boskie m43b18.
  12. Dzięki wielkie za pomoc, w sumie to zmartwiłeś mnie tą jakością grotów, ktoś tam też skarżył się na złą jakość, coraz bardziej myślę o założeniu sterownika z pilota. Widzę że niektórzy mieli ładne cyrki z montażem, ale myślę ze jakoś sobie bym poradził, w ostateczności znajomy elektryk zadziała. Może ktoś może polecić sterownik centralnego zamka z pilota .
  13. Witam. Mam pytanko czy ktoś ma zamontowany taki sterownik zamka centralnego: http://moto.allegro.pl/sterowanie-zamka-bmw-e30-e32-e34-e36-e39-kluczyk-i1380213384.html Jak to sie u was sprawuje, jak z montażem, czy jest wmiare prosty montaż, i czy jest to dobrze wykonane, czy warto w to inwestować ??
  14. Ma ktoś jakieś inne pomysły. Dzisiaj dowiedziałem się że jeśli przewód wysokiego napięcia ma zły opór to może spowodować to że iskra będzie za słaba i przy ciśnieniu jakie panuje w cylindrze nie zapali mieszanki paliwowo-powietrznej, także spróbuje przełożyć kable i się dowiem jak po przekładce nie będzie palił na inny gar niż teraz.
  15. Witam i jak to bywa znowu mam problem z moją e36-tką. Kilka dni temu gdy jechałem na gazie gaz strzelił w kolektor dolotowy, i zaczęła gasnąc na wolnych obrotach, po otworzeniu maski okazało się że spad wąż od podciśnienia. Po założeniu okazało się że auto nie pali na jeden gar na benzynie i na gazie, zacząłem od wymiany świec ale to nie to, iskra jest na tym garze, kable też sprawdziłem i to nie to, nie pali na 2 gar licząc od szyby. Kolejny mój trop myślenia to myślałem że może wtrysk wisi ale po przełączeniu na gaz też nie pali na jeden gar. Nie wiem co go boli czy kompresja ucieka na tym garku czy może coś jest z modułem lub czujnikiem położeniu wału i nie daje w odpowiednim momencie iskry. Może jakiś wąż jest odczepiony macie jakieś pomysły bo moja wiedza sie pomału kończy. Silnik to M43 1.8
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.