Skocz do zawartości

marcind_80

Zarejestrowani
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E60 525d 08'
  • Lokalizacja
    Ropczyce

Osiągnięcia marcind_80

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. zawszę jak coś sie działo ze świecami czy sterownikiem to był błąd..świece były sprawdzane..mimo że nowe..są ok..chyba że sterownik nie padł 0..1..i nie widzi błędu..mam błąd 9c53 od el. nagrzewnicy..którą wymieniłem..i działa..może to też błąd od podgrzewacza paliwa...
  2. bo to diesel jak telepie silnikiem tz. ze paliwo jest źle dawkowane jakie wartości wyszly w tescie przelewowym? nie wiem jak czasowo na ilość ml..ale było równo..to robił mechanik..nie widziałem.. zastanawiam się jeszcze nad tym podgrzewaczem paliwa..filtr paliwa roczny..chyba dam wtryski do sprawdzenia.. dziś pod pracą po 8 h -4 na zewnątrz..i pali odrazu..nie pakazuje grzania..spiralki świec..i dalej potelepie..przez chwilę
  3. Auto odpala ci na zimnych świecach żarowych. To noe żadne wtryski tylko uszkodzone swiece zarowe i sterownik świec. Wloz kluczyk i włączaj kilka razy sam zaplon az do momentu az wyskoczy ikona swiec żarowych. Dopiero wtedy naciśnij "Start" lub przekręć kluczyk. Jak masz swiece zarowe beru czy sterownik beru to odrazu ci mowie, ze to smietniki i to nie pracuje poprawnie w e60/e90. tylko czemu nie ma błędu od świec..tym samym od sterownika..świece nowe..niby czasem spiralja sie pokazuję ale dość krótko..i dalej chodzi po odpaleniu nierówno..te kilka..kilkanaście sek..temp..na zewnatrz..-7..silnik -4..powiedzmy że czujnik temp. ok
  4. mówisz że wtrysli..miałeś cos podobnego..bo u mnie i korekcje i przelewy b dobre..dlatego zgłupiałem..
  5. witam Panowie co to może być..pacjent e60 525d 2008. jak na zewnątrz jest zimno ok 0..i niżej..to po postoju..rano odpala..ale telepie silnikiem jakby chodził nie na wszystkie tłoki. po chwili się normuje. wtryski korekcje na ciepłym do ok 0.4..05..zimny do 0.8 test przelewowy..dość równo. błędów brak..świece nowe beru..sprawdzane na aucie..grzeją..błędów od sterownika i świec brak. wartości zadane i rzeczywiste ok..kompresja 25 do 27 bar..ale to może kwestia pomiaru..aku. co go może boleć że na zimnym tak telepie.. pozdrawiam Marcin
  6. witam Panowie co to może być..pacjent e60 525d 2008. jak na zewnątrz jest zimno ok 0..i niżej..to po postoju..rano odpala..ale telepie silnikiem jakby chodził nie na wszystkie tłoki. po chwili się normuje. wtryski korekcje na ciepłym do ok 0.4..05..zimny do 0.8 test przelewowy..dość równo. błędów brak..świece nowe beru..sprawdzane na aucie..grzeją..błędów od sterownika i świec brak. wartości zadane i rzeczywiste ok..kompresja 25 do 27 bar..ale to może kwestia pomiaru..aku. co go może boleć że na zimnym tak telepie.. pozdrawiam Marcin
  7. jest to miernik sonel cmp-400..niby nie taki zly..kosztował 300.. ale z tego co widze true rms nie posiada. czyli ze jest zly pomiar..? sadzilem ze skoro w grand vitarze mierzy 14.4V..po odpaleniu..to u mnie ma byc to samo. a nie 10.3V.
  8. błędów brak. ibs..regulator napięcia..i modół świateł.. sa podmienione...i bez zmian. jedyne błędy to od czujnika smrodu auc...i dodatkowej pompy elektrycznej..od wody.. Ladowanie jest ok 14.6V na swiatłach mijania po zapłonie 11.6V po odpaleniu spada na 10.3V..obie lampy tak samo. na długich nieco lepiej. żarówki H7 w obu.
  9. marcind_80

    Przygasajace swiatla

    byłem..w euforii..błędów brak. ibs..regulator napięcia..i modół świateł.. sa podmienione...i bez zmian. jedyne błędy to od czujnika smrodu auc...i dodatkowej pompy elektrycznej..od wody.. Ladowanie jest ok 14.6V na swiatłach mijania po zapłonie 11.6V po odpaleniu spada na 10.3V..obie lampy tak samo. na długich nieco lepiej. żarówki H7 w obu.
  10. marcind_80

    Przygasajace swiatla

    witam Drodzy koledzy..posiadam bmw od 10 lat..wczesniej e91..teraz e60 z 10.2008.. pomóżcie na światłach...czy to mijania czy długich..auto bez xenonów..mam niskie napiecie.. na mijania..bo to dla mnie istotne..mam.. na wlaczonej stacyjce..11.5 czyli w miare ok..spadki po przewodach..i akumulator.. natomiast jak odpalam auto mam ok..10.3V wypinałwm juz czujnik zmierzchu na szybie.. resetowalem Lm..moduł świateł.. do tego tez go podmienilem..i jest to samo.. na aucie ladowanie 14.6V ...a na światłach mniejsze bo ok..dlugie. 11.8V..mijania ok. 10V czemu nie mam 14.6V.. na bezpiecznikach..14.6V..gdzie to ginie.. ciezko sprawdzic przy module..piny.. błagam.. niech ktoś sprawdzi u siebie..miernikiem przy żarówce. pozdrawiam Marcin
  11. witam Drodzy koledzy..posiadam bmw od 10 lat..wczesniej e91..teraz e60 z 10.2008.. pomóżcie na światłach...czy to mijania czy długich..auto bez xenonów..mam niskie napiecie.. na mijania..bo to dla mnie istotne..mam.. na wlaczonej stacyjce..11.5 czyli w miare ok..spadki po przewodach..i akumulator.. natomiast jak odpalam auto mam ok..10.3V wypinałwm juz czujnik zmierzchu na szybie.. resetowalem Lm..moduł świateł.. do tego tez go podmienilem..i jest to samo.. na aucie ladowanie 14.6V ...a na światłach mniejsze bo ok..dlugie. 11.8V..mijania ok. 10V czemu nie mam 14.6V.. na bezpiecznikach..14.6V..gdzie to ginie.. ciezko sprawdzic przy module..piny.. błagam.. niech ktoś sprawdzi u siebie..miernikiem przy żarówce. pozdrawiam Marcin
  12. witam Panowie zerknijcie na odczyty..i prosze mi potwierdzic czy dpf juz umarł..bo cisnienie wysokie..mimo ze wymuszam regeneracje to dość szybko sie zapełnia..zresetowalem filtr...przed tym zabiegiem bylo 12.5 popiołu.. często pojawiał sie błąd od czujnika cisnienia moze on przeklamuje..tu podsylam zdjecia https://www.imageshack.us/user/marcindepowski80
  13. Witam Ja mam dokładnie takie same objawy jak Ty..:/ Czy udało CI się uporać z tym problemem...a jak tak to w jaki sposób..reg. mechatronika..czy może jednak coś innego..adaptacja skrzyni..? Z góry dzięki za odpowiedź
  14. Czyli IBS---sterownik silnika--regulator napięcia IBS zczytuje prąd jaki mu potrzebny...daje informacje do sterownika silnika...a ten wysyła sygnał do regulatora (alternatora).. Więc albo IBS coś nawala...albo sterownik coś nawala...albo regulator jest uszkodzony i zwyczajnie on wszystko powoduje..bo sterownik chyba nie powinien żądać wysokiego prądu..np...15.6V bo to jest już zbyt wysokie napięcie..(chyba że sterownik uwalony)..zostaje jeszcze IBS...ale on jeżeli by zawyżał żądane napięcie to sterownik by tego nie puścił na alternator..?.:).. do tego jeszcze może być problem z masą..albo jakieś zwarcie..jakiś kabel wtyczka..?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.