Byłem u mechanika i powiedział że szarpnięcie silnikiem w moim przypadku to po pierwsze poduszki pod silnikiem bo poza szarpaniem silnika, przenoszone jest zbyt dużo drgań na karoserię. Głównym powodem szarpnięcia wg. mojego mechanika jest jednak dwumasowe koło zamachowe, ponieważ tylko ten element ze względu na swoją masę i średnicę może spowodować takie szarpnięcie. Co do wału skrzyni biegów stwierdził że ten element ma zbyt małą średnicę oraz masę aby tak mocno szarpnąć silnikiem. Mechanik zaleca naprawę jak najszybciej, ponieważ defekt ten, może spowodować dalsze uszkodzenia (mówił mi co się może popsuć, ale nie jestem w stanie tego powtórzyć, wydaje mi się że mówił coś o ukręceniu wału), no i oczywiście zalecana by była wymiana kompletnego sprzęgła a ja od siebie dorzucę jeszcze poduchy pod skrzynią, przy takich wydatkach to pikuś (Pan Pikuś!) ;)