Skocz do zawartości

tomii9

Zarejestrowani
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    525d e39
  • Lokalizacja
    Stalowa Wola, HH

Osiągnięcia tomii9

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Sam zalozylem jakes 10000km temu wachacz z przodu SRL i jak narazie jest ok. ale malo jezdze po kraju wiecej w de, a co do DELPHI to wczesniej mialem Audi A6 i zalozylem z przodu amorki wlasnie DELPHI i okazaly sie gorsze od starych ktore wyrzucilem
  2. Witam. Popieram opinie bobi-ego. tydzien temu tez padl mi jeden zarnik, w znajomym warsztacie mieli tez Philipsa po okazyjnej cenie 150PLN za sztuke wiec sie nie zastanawialem i jestem zadowolony z jakosci swiatla. Auto mam od 2,5 roku i byly zamontowane zarniki Wegierskiej(znanej) firmy (nie pamietam w tej chwili nazwy)i nie wiem kiedy byly ostatnio wymieniane (moze wcale?). A jeszcze jedno. dla oszczednosci zarnikow i calych lamp zamontowelem ledy i w dzien juz nie musze jezdzic na xenonach
  3. Kolego tez bym Ci proponowal zrobic test przelewowy wtryskiwaczy. Tez mialem problem z odpalaniem na cieplo i juz zabieralem sie do wymiany czujnika polozenia walu korbowego ale podpiecie pod inpe, pokazal niewlasciwa ilosc wtryskiwanego paliwa, potem szybki test przelewowy i szybko wyszlo ze 3 wtryskiwacz leje. 400PLN regeneracja przy okazji wymiana swiec zarowych i wszystko smiga, tyle ze teraz wyglada na uszkodzony przeplywomierz ale to inna historia
  4. reemo dzieki za odpowiedz. z tym wierceniem dziurki to mozesz powiedziec w ktorym dokladnie miejscu? i czy ktos juz stosowal takie praktyki. Znika wtedy problem mulenia na malych i srednich obrotach? Jestem w tej chwili w gorach na feriach i czeka mnie jeszcze powrot do domu 1000km i bardzo by sie przydalo te kilka konikow ktorych ostatnio brakuje, choc musze powiedziec ze auto stalo sie jakby oszczedniejsze I jeszcze jedno pytanie, czy ktos ma juz doswiadczenia z produktami AUTLOG. Znalazlem taka przeplywke za pol ceny i zastanawiam sie czy zaryzykowac, czy moze jest to produkt z serii "skapy placi dwa razy" http://allegro.pl/przeplywomierz-powietrza-bmw-3-e46-5-e39-itk-i3792240562.html
  5. Witam, podepne sie pod temat. W moim przypadku jest podobnie z ta roznica ze w wiekszym zakresie obrotow go muli. podpiolem dzis inpe i na postoju pokazywal male roznice w ilosci potrzebnego powietrza a faktycznie zasysanego ale w trakcie jazdy juz bylo to 500-800 jednostek, na plus lub minus. Przy tym tylko raz pojawil sie blad przeplywomierza powietrza jakies 5-6tys kmi po wykasowaniu nie pokazywal sie wiecej. Drugie pytanie, podobno po wymianie przeplywomierza powietrza trzeba to zresetowac podobno w DIS , problem w tym ze moj DIS sie ostatnio rozchorowal i nie potrafie go uleczyc. Czy mozna te przeplywomierz zresetowac INPA lub jakims innym domowym sposobem. Pozdrawiam i Zycze Wesolych Swiat
  6. Witam. Koledzy przy okazji polecam wymiane swiec zarowych. w mojej 525d lal 3 wtrysk od przodu i mialem problemy z odpalaniem na cieplo. oazalo sie tez ze 3 swiece byly walniete ale wymienialem wszystkie bo regenerujac wtryski jest przy okazji dobry dostep do swiec. mMoj mechanik twierdzil ze polowa swiec wyszla bez problemow ale z druga polowa meczyl sie caly dzien. Z wyjmowaniem wtrysku nie mial problemu. Pozdrawiam
  7. tomii9

    Podkarpackie

    Witam. Ostatnio stalem sie (nie)szczesliwym posiadaczem mazdy 6 nie rezygnujac z mojej beemki 5. Szukajac jakiegos mechanika dajacego rade z mazda znalazlem Pana Jagiello z Lysakowa na trasie z Zaklikowa do Modliborzyc i jestem pod ogromnym wrazeniem, z Mazda poradzil sobie bez problemu, glownie chodzilo o elektronike. Wgranie najnowszego softu, dynamiczne korygowanie skladu mieszanki czasu wtrysku czy innych to dla niego nie problem. Twierdzi ze poza Volvo radzi sobie z kazdym autem. BMW wlacznie z modelami z seri F, najnowsze Mercedesy ktore sa trudne w diagnozowaniu, oczywiscie Fordy Ople, Fiaty czy Japonczyki. Facet jest bardzo mily w kontakcie i naprawde tani. Spedzilem u Niego okolo 1,5 godziny, godzina w trakcie jazdy z kalibracja silnika i 30min na placu wgrywania najnowszego softu za to zaplacilem 150zl. Mozna? Mozna! PS. gdyby ktos chcial nr tel zapraszam na priw.
  8. Witam. Sam osobiscie nie wymienialem ale podgladalem troche jak wymienial mechanik w mojej 525d. On mial do dyspozycji jeszcze podnosnik ale mysle ze i bez niego dalo by rade, trzeba zdiac plastikowa oslone z gory przy chlodnicy i odkrecic wiatrak(lewy gwint) powinienes miec dobry dostep. Polecam przy okazji wymienic napinacze (sztuk dwa) i wedlog uznania pompe wody. W moim przypadku pasek zerwal sie na autostradzie w niemczech przez zuzyty napinacz. mam ubezpieczenie Asistance w ADAC i holowanie z autostrady mialem gratis ale naprawa w warsztacie juz nie. i z tego powodu niemiecki mechanior skasowal mnie za naprawe 170 euro plus 100 euro za pasek i napinacz. zlodziej stwierdzil ze potrzebaowal 2 godziny, uwazam ze sam jako laik poradzil bym sobie z tym gore w godzine. Wiec popieram Cie ze wymieniasz profilaktycznie, sam malo zagladam pod maske, raczej zlecam mechanikowi w kraju, jest znacznie taniej ale niestety nie wszystko mozna przewidziec. pozdrawiam :D
  9. Witaj. W swojej beemce tez wymienialem tarcze x4 plus klocki, wachacze przednie gorne, dolne. po jakims miesiacu od wymiany slyszalem podobne stuki przy skrecaniu na nierownej drodze (np wjazd, wyjazd z garazu). Wymienilem wiec jeszcze gumki na stabilizatorze ale to nic nie dalo. Pojechalem do warsztatu zeby zobaczyli co tam jescze moze byc nie tak, po 2 godzinach wlasciciel warsztatu dzwoni i mowi ze auto jesz gotowe i pytal kto mi wymienial wachacze, mowie ze u Niego w firmie . Okazalo sie ze ktorys pracownik zle zamontowal wachacze i to one stukaly. Niestety nie chcial mi powiedziec co bylo nie tak. Moze dokrecali je na podnosniku zamiast na kolach. Jesli nie znajdziesz usterki to zadzwonie do tego mechanika i wyciagne od Niego co bylo nie tak. pozdrawiam
  10. Dzieki, bo czytalem cos na forum ze do M-Pakiet pasuje tylko westfalia
  11. Witam. Mam okazje kupic Hak Holowniczy orginal z sedana z 2001 roku a moje auto to 525d z M-Pakiet z 2002r czy ktos ma pojecie czy bedzie pasowal?
  12. Witam. W mojej 525d po lift 163KM na autostradzie przy pustym aucie srednia predkosc 130-140km/h spala okolo 6 litrowna drodze krajowej przy spokojnej jezdzie do 7,0. W miescie przy szybkich startach spod swiatel wystarcza okolo 9 litrow. Jak wiadomo przy wiekszym ciezarze np 3-4 dodatkowe osoby lub bagaz te wartosci odpowiednio rosna. Wczesniej mialem Audi A6 C4 2.5TDI R5 115 KM palilo o dobre 0,5 litra mniej ale to chyba ze wzgledu na mniejsza mase. A c do gazu to tez nie sadze zeby to byl zly pomysl. Sam zagazowalem kiedys 318i gdy miala chyba 180tys km na liczniku, zrobilem nia okolo 100tys km a potem jescze moj brat tlukl sie tym autem przez 2 latai silnik byl ok. Oczywiscie jak koledzy wspominaja podstawa jest dobra instalacja plus dobry machanik ktory wszystko dobrze zgrai i wlasciwe serwisowanie auta(regularna wymiana oleju, swiec, filtrow,przewodow wysokiego napiecia , aparat zaplonowy itd)
  13. Witam, Ja tez tak mialem. Pojechalem z tym do elektronika w Wagrowcu w wielkopolsce. Wymienil jakas tam tasme kosztowalo 250 zl. bylo warto bo duzo jest rozkrecania a Oni sie na tym znaja. Naprawialem to w Wielkanoc i jak narazie jest ok. :D
  14. Witam. Ja uz wymienialem ten przegub elastyczny. 300 zl Lemforder. po podniesieniu auta luz byl widoczny golem okiem(otwory na sruby byly bardzo wyrobione). Obiawem bylo dosyc mocne uderzenie od spodu auta po karzdej gwaltowenej zmianie biegu a najbardziej przy ruszaniu na jedynce lub wstecznym. po wymiane wszystko ustalo i teraz smiga az milo :D
  15. Witam. Dolacze sie do tematu. Niedawno tez wymienialem te gumy na przednim stabilizatorze ale w sklepie nie znalazl do mojej e39 525d turing i sprzedal mi dobrane po rozmiarze. Po wymianie zaczely sie problemy bo zaczelo cos trzeszczec w zawieszeniu przy skrecaniu przy ostrych nierownych lukach, podjerzdzaniu do garazu. Wlasnie zamowilem nowe laczniki ale widze ze bede musial zamowic nowe gumy. Mam nadzieje ze teraz sie poprawi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.