Skocz do zawartości

Truteń

Zarejestrowani
  • Postów

    123
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Truteń

  • Urodziny 20.11.1977

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 m40b16 1993
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zawód
    Właściciel :)

Osiągnięcia Truteń

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Przecież napisałem Ci co i jak - co więcej potrzebujesz ? Pozdrawiam,
  2. Będzie bardzo źle :mad2: Nie po to jest dwumasówka, żeby ją zmieniać :!: Załóż to, co powinno być i nie zadawaj pytań, które są co nqajmniej dziwne :shock: Pozdrawiam,
  3. Truteń

    318 ti problemy z zaplonem

    Krokowiec - przeczyść lub wymień. Dodatkowo sprawdź przepływkę - dla pewności zrób tak jak z krokowcem. Pozdrawiam,
  4. Truteń

    316i teperatura spada

    Termostat Zapowietrzony układ chłodniczy Za mało płynu w zbiorniku Pompa wody Pozdrawiam,
  5. Truteń

    318 ti problemy z zaplonem

    1. Świece 2. Przewody WN 3. Źle podłączone przewody WN 4. Krokowiec Złe podłączenie do baterii? Tzn plus zamieniony z minusem? Nie rozumiem.... Sonda też może być, ale jeśli przed serwisem tego nie wykazywała to raczej bym nie obsatwiał, ale.... Może dogadaj się z jakimś znajomkiem z okolicy i na chwilę podmieńcie sondy? Pozdrawiam,
  6. Może być tuleja (ale nie byłoby to az tak widoczne obniżenie), może być sprężyna, może byś padnięty amortyzator - bez zdjęcia koła i tak nie zobaczysz więc (biorąc pod uwagę temperaturę na dworze) jeśli nie masz garażu to warsztat Cię czeka.... PS. jazda z uszkodzonym zawiasem zakrawa o debilizm :mad2: :mad2: :mad2: Pozdrawiam,
  7. Nie wiem czy na szambie działa czy nie, bo nie jeżdżę na tym czymś. Nie po to BMW wyprodukowało silniki benzynowe, żeby jeździć na gazie :mrgreen: Zaworek zwrotny - ściągnij "sam naprawiam" i znajdziesz :P Pozdrawiam,
  8. Skoro zależy Ci na oszczędności to po kiego grzyba kupowałeś auto na Pb :?: Trzeba było kupić sobie diesela starego typu i lać bioester po 3,69 za litr.... Pozdrawiam,
  9. Mówisz i masz - zresztą do wypicia burbona (JD to Burbon a nie whisky) nie potrzeba mi aż takich argumentów :) Spaliny - fakt, masz racje ale jakoś mało to do mnie przemawi bo mówiąc szczerze mało mnie to obchodzi. Zmniejsza zużycie oleju? Hm, tego nie wiedziałem i to jest punkt dla Ciebie, ale przy gazie olej musisz zmieniać cześciej niż na benzyniw więc jest 1:1 :P Pierwsza generacja gazu - to jeszcze to się zakłada :?: :?: :?: Do samochodówki chodziłem kupę lat temu i wtedy się to zakładało - myślałem że dinozaury wyginęły.... LPG w zakupie może i jest tańszy, ale koszty utrzymania (świece, olej, przeglądy i zabrane miejsce w kufrze) są raczej niemałe Zniżki - może tak, ale nie w PL Alternatywne paliwo - tak, racja. Punkt dla Ciebie :) Fakty: Volvo pominę bo się wycofało. Opel - instalacja nie fabryczna, ale dokładana - brak drugiego zbiornika bez zabierania bagażnika, brak oddzielnego zegara (fabrycznie) na desce. W salonach może i można zamówić dołożenie instalacji, ale fabryczna ona nie jest. Hyundai - akurat ta marka do mnie nei przemawia, ale też nie jest to fabryczny gaz, tylko dokładany. Tak jak napisałem - jak kogoś nie stać na Pb to po kiego grzyba kupuje BMW :?: Nie lepiej kupić jakiś małolitrarzowy miejski samochodzik :?: PS. w kwestii Jacka - jak będziesz miał ochotę na małą aloholizację to zapraszam :)
  10. Bez urazy, ale pytanie na poziomie niemyślącego 10 latka :mad2: :mad2: :mad2: Pomyśl chwilę: jakby pompa włączała się (czytaj podawała paliwo) od razu po przekręceniu klucza do zapłony to miałbyś wiecznie zalane świece i w życiu byś nie odpalił... Pompa załącza się w momencie rozruchu podając paliwo. Dlaczego wtedy? Dlatego, że to co wyżej to raz a dwa jest jeszcze takie coś jak zawór zwrotny, który zapobiega cofaniu się paliwa z przewodów do zbiornika :) Pozdrawiam,
  11. Khem :?: Jeśli remont silnika to dla Ciebie niewiele to nie rozumiem Twojego podejścia w kwestii "inwestowania w starego trupa" :cry: Pozdrawiam,
  12. Wywal to LPG i skończą Ci się problemy. Jakby auta (jakiekolwiek) miały jeździć na LPG to by fabrycznie takie były. Co do montażu LPG to wiem cokolwiek z praktyki - większość zakładów robi na sztukę, byleby zarobić a regulacje ograniczją sie do kręcenia śrubą regulacyjną na parowniku.... Znam jedną firmę, która fabrycznie zakładała LPG - Volvo. Zrezygnowali z tego w tempie błyskawicznym na szczęście :!: Po kiego grzyba kupować sobie auto, na którego utrzymanie nie ma się kasy i na siłę pakować to nieszczęsne LPG? Jak ktoś mi odpowie rzeczowo, podpierając rozsądnymi argumentami to stawiam flaszkę Jacka Danielsa :mrgreen: Pozdrawiam,
  13. I po to jest forum, żeby to uświadomić :mrgreen: Pozdrawiam,
  14. Bzdura. To tak samo jakbyś w m40 zmienił sam pasek, nie wymieniając rolek albo w m42 zmienił sam łańcuch bez napinacza. Jeśli już planować głowicę to kompleksowo a nie tylko częściowo. Twoje rozwiązanie jest w stylu "operacja się udała, pacjent mimo to zmarł" :twisted: Idąc przykładem Twojego Opla - uważasz, że marne 50pln jest warte ryzyka? Ja nie.... Pozdrawiam,
  15. Oczywiście :!: Podłączenie "zestawu zastępczego" na pałę mija się z celem :cry: Pozdrawiam,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.