Witam, Mam problem częstego wypalanie się filtra DPF. Ostatnio miałem do przejechania trasę 1000km wyłącznie autostrada i chyba z 5 razy włączał się tryb wypalania DPF. Nie było znaczenia czy jazda była szybsza (automat: na wyższych obrotach) 160-240 km/h czy wolniejsza (jazda na niższych obrotach) 120 - 140 km/h. Tak samo jest jazda w mieście, przy spokojnej jeździe, bywa ze przez tydzień nie włącza wypalanie, ale jak jest szybsza jazda to prawie codziennie potrafi włączać tryb wypalania. Po podłączenia DIS'a pojawiają się następujące błędy: 4667 DDE: Particulate system regenerates too often (czyli właśnie podaje za częste wypalanie filtra) 4185 DDE: Exhaust Gas Temperature sensor before cat. conv. signal - signal too high (co tu znaczy ze signal jest za wysoki?? może być padnięty czujnik i jak sprawdzić, DIS w TEST Schedule nic nie wykazuje?) 4203 DDE: Glow Control Unit (sterownik do wymiany/naprawy, ale czy może mieć coś z tym wspólnego??) Dodam że filtr DPF był regenerowany w profesjonalnej firmie, przed wymiana tez miałem częste wypalanie się filtra DPF, ale był tez błąd mocno zapchanego filtra.....po kilku wypaleniach przez DIS (przybywało szybko oleju!!) postanowiłem właśnie zregenerować filtra, ale jak widać dalej za często wypala. Czy macie jakieś pomysły, gdzie może być źródło problemu?? Z góry dziękuje za konstruktywne podpowiedzi