Skocz do zawartości

dario_stilo

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    '04 E60 530dA ///M
  • Lokalizacja
    Wroclaw

Osiągnięcia dario_stilo

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. dario_stilo

    E60 Problem z DPF?

    Co do sugerowanych wariantow: Możliwe warianty : - nieskuteczna regeneracja - jak to sprawdzic?? widzialem jak wyglada przed i po (wnetrze jak nowy filtr) - uszkodzony czujnik ciśnienie w DPF-ie - da sie jakos sprawdzic?? - uszkodzony czujnik temp. cieczy chłodzącej - sprawdzalem temp. cieczy przed odpalaniem i jest prawie identyczna jak temp. otoczenia (> +0,5ºC) Oczywiscie w DIS'ie filtr DPF zostal "wymieniony na nowy", i to robilem kilka razy (da sie sprawdzic czy cos poszlo nie tak??) Przy jezdzie po miescie (z zalaczonym trybem wypalania) slychac tez taki dziwny swist (jakby przedmuch). Zatrymalem sie na parkingu i rzeczywiscie od ok. 2200 O/Min do 2800 O/Min bylo slychac ten dziwny swist (tylko jak okno otwarte). w samochodzie raczej cisza. Ten objaw pojawia sie tylko i wylacznie przy zalaczonym trybie wypalania. Dzieki za podpowiedzi
  2. dario_stilo

    E60 Problem z DPF?

    Witam, Mam problem częstego wypalanie się filtra DPF. Ostatnio miałem do przejechania trasę 1000km wyłącznie autostrada i chyba z 5 razy włączał się tryb wypalania DPF. Nie było znaczenia czy jazda była szybsza (automat: na wyższych obrotach) 160-240 km/h czy wolniejsza (jazda na niższych obrotach) 120 - 140 km/h. Tak samo jest jazda w mieście, przy spokojnej jeździe, bywa ze przez tydzień nie włącza wypalanie, ale jak jest szybsza jazda to prawie codziennie potrafi włączać tryb wypalania. Po podłączenia DIS'a pojawiają się następujące błędy: 4667 DDE: Particulate system regenerates too often (czyli właśnie podaje za częste wypalanie filtra) 4185 DDE: Exhaust Gas Temperature sensor before cat. conv. signal - signal too high (co tu znaczy ze signal jest za wysoki?? może być padnięty czujnik i jak sprawdzić, DIS w TEST Schedule nic nie wykazuje?) 4203 DDE: Glow Control Unit (sterownik do wymiany/naprawy, ale czy może mieć coś z tym wspólnego??) Dodam że filtr DPF był regenerowany w profesjonalnej firmie, przed wymiana tez miałem częste wypalanie się filtra DPF, ale był tez błąd mocno zapchanego filtra.....po kilku wypaleniach przez DIS (przybywało szybko oleju!!) postanowiłem właśnie zregenerować filtra, ale jak widać dalej za często wypala. Czy macie jakieś pomysły, gdzie może być źródło problemu?? Z góry dziękuje za konstruktywne podpowiedzi
  3. Witam, Przy włączaniu świateł nie działa mi poziomowanie xenon-ów. W DIS-ie mam błąd 9CB6 LWR coil chopping. Przy próbie poziomowania w DIS-ie (test schedule) lewa strona chodzi ale prawa nie, wymieniłem już silniczek ale dalej jest ten sam objaw. Czy musze przeprogramować moduł swiateł? Jak tak to w jakiej rodzinie ECU jest moduł swiateł (potrzebne do WINKFP)?? Dziekuje za pomoc.
  4. Witam, Mam teraz mapę Professional 2010 (Verbatim -R) która działa prawidłowo. Dzisiaj spróbowałem nową wersję 2011 ale jak załaduję płytę do czytnika to system się sam resetuje co jakieś 20 sekund. Jako pierwsze włożyłem DVD1 do cztynika (wypalone programem ultraISO (laptop), Verbatim +R, prędkość x2). Próbowałem tez płytę DVD3 i ten sam objaw. Czy ktoś wie jaki może być powód?? Z góry dziękuję za pomoc!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.