Skocz do zawartości

esarie

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320d 2000r
  • Lokalizacja
    Rumia

Osiągnięcia esarie

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. ładnie utrzymana e46 mimo przebiegu a tak na boku to moja e46 ma już 412tys grunt to wymieniać wszystko na czas a nie jeździć z usterka ..... aż się rozsypie
  2. kurczę czemu wszyscy dodają zdjęcia na imageshack to najgorszy hosting do zdjęć jaki może być a jest ich troszkę, tu na forum 2/3 zdjęć z imageshack jest usunięta masakra później nie wiadomo o co chodzi "Zrób to sam - gotowe recepty" i nie tylko , powinien być zakaz ten hosting imageshack !!!
  3. 80Ah zupełności ci wystarczy pamiętaj czym bardziej większy Ah to nie zawsze lepszy bo alternator może go nie doładowywać na krótkich trasach 85Ah może być stosowany do bardzo bogatego wyposażenia jak grzane fotele, xenony, audio harman kadron , itd. także 80Ah :cool2: a ja mam Centre Futura i osobiście jestem zadowolony.
  4. esarie

    Co to za wtyk?

    dokładnie na górze a czasem zboku chłodnicy
  5. działa to jak zwykły mikrofon który musisz podłączyć do urządzenia np. kabelkiem zakończonym jack 3,5mm
  6. mikrofon, http://allegro.pl/mikrofon-zest-glosnomowiacego-bmw-e38-e39-8352810-i5204877248.html narzędzia , ostry skalpel, nożyk, małe wiertełko by wyznaczyć rogi tego prostokąciku , cos do wyznaczenia miejsca ciecia tasma, jakiś pisak cd dodam ze materiał ten plastik abs jest bardzo twardy
  7. esarie

    e46 wyposażenie na full

    zgadzam się z kolega wyżej niema full-a tylko są bogato wyposażone ps. mi się taka trafiła 5lat temu :) lol.
  8. zmylił mnie ten dym tylko z lewej strony silnika a to taka dziurka, pękniecie ok 5x5 mm w złączu elastycznym na lewa stronę :duh: wytrzymało około 100tys km ciekawe ile to wytrzyma :mrgreen:
  9. i mamy winowajcę :mad2: to złącze elastyczne miało niewielki pękniecie po swojej lewej stronie i dmuchało pod skrzynia na lewa stronę komory silnika :duh:
  10. patrzyłem z góry wszystko czyste i suche przy gazowaniu ilość zadymienia się zwiększa przy normalnym tyrkaniu lekko daje dymku tzn nie widać a czuć z tej lewej strony komory jak wyżej na foto
  11. niestety to nie kolektor ssący ;/ dziś rozebrałem, uszczelki były ok a wokoło kolektora i uszczelek sucho sam kolektor ssący czysty ale i tak wymieniłem uszczelki na nowe silnik od góry suchy, czysty jutro zobaczę od dołu co tam się dzieje pod osłoną
  12. Witam mam taki problem ze w komorze silnika jest dym i przy gazowaniu jest jego sporo dziwne bo wydobywa się od strony kierowcy raczej tylko na postoju na zimnym silniku i z rana jest to uciążliwe, załączam foto z kąt on się wydobywa przy gazowaniu sporo tego tam nie wiem może to spod kolektora ssącego ? http://www.traileryhd.pl/upk/img/36828silnik1.jpg dodam ze go czyściłem z 2lata temu i wymieniałem uszczelki i rok temu był ściągany do wymiany wtrysku ale już skręcany na starych uszczelkach? może tu leży wina bo nie widać z kat to leci może się mylę może gdzieś z dołu silnika?
  13. niestety ale mój sterownik jest w ciężkim stanie hehe http://www.traileryhd.pl/upk/img/88214web_uwalone.jpg jak widać nawet główny układ jest uwalony mam thermo top c ,a podłączyłem thermo top z/c - d i tez nic nie startuje dodam ze tep zew. 5c a ciecz poniżej 30c
  14. esarie

    [E46] Ringi CCFL problem

    a sprawdź przetwornice z drugiej lampy może ta nowa jest tez walnięta ?
  15. ja z czystym sumieniem polecam 5100k teraz mam dokładnie 5000k u siebie a robię około 30tys km rocznie (leci 5rok z rzędu) większość trasy poza miastami i jakoś z dziczyzna niemiałem problemów jak ma wyskoczyć to i nawet na 4300 wyskoczy a czasem nie powiem stoi ich trochę przy drogach, a 5000k lepiej świecą jak dla mnie :lol:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.