Skocz do zawartości

MAWE

Zarejestrowani
  • Postów

    151
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O MAWE

  • Urodziny 24.03.1989

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Były: 2 x E36 M43 + LPG Jest: E46 M54B22 + LPG \ E87 N43B20 PB \ F31 318D N47D20C
  • Lokalizacja
    Siemianowice Śląskie
  • Zawód
    Moto Flota - obsługa flot

Osiągnięcia MAWE

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Potwierdzone z developerem trzeba w bimmerlink dodać 1000 Więc polskie lapsze :D
  2. @pawełgaweł Hej, mam pytanie odnośnie odczytu wartości ciśnienia oleju silnikowego. W Twojej aplikacji jest odczyt np 2500 hPa gdzie w tym samym czasie aplikacja Bimerlink pokazuje 1500 hPa. Jest to duża różnica w wartości ciśnienia. Możesz się jakoś wypowiedzieć na ten temat. Wiem że sprawdzając ciśnienie w INPIE należy dodać 1000 hPa bo wartość jest tam zaniżana. Jak jest w przypadku Twojej aplikacji i czy wiesz może jak to jest w Bimmerlinku tez trzeba dodać ten 1000 hPa
  3. Witam Potrzebuje pomocy. Zakupiłem i zamontowałem do swojej F31hak westfalii wraz z dedykowaną wiązką haka też westfalii. Po montażu światła i funkcje przyczepy działają tak jak powinny ale nie wyłącza się PDC po podpięciu przyczepy. Nie mam przycisku na desce aby samodzielnie dezaktywować czujniki. Według instrukcji Westfalii w przypadku braku przycisku konieczne jest kodowanie. Przy pomocy Esysa dodałem do swojego auta opcje FA 3AC - manualny hak holowniczy. Oraz zakodowałem moduły : FEM, ICMQL, REM, DSC, HU and Kombi. W tej chwili po podpięciu przyczepki czujniki parkowania dezaktywują się, zamiast tych kolorowych kresek ile jest do przeszkody jest ładny symbol haka w trójkąciku. Ale teraz na zegarach ciągle pali się błąd układu elektrycznego przyczepy - po odczycie błędów istą wynika że błąd jest spowodowany brakiem komunikacji z modułem przyczepy AHM a ICM, nic też dziwnego bo auto go nie posiada moduł jest ale Westfalii. ( po kontakcie z westfalią okazało się ze dedykowany to trochę przesadzone ich moduł nawet nie zmienia parametrów pracy auta po podpięciu przyczepy :mad2: :mad2: , człowiek kupuje coś dedykowanego bo ma być jak OE) Czy ktoś może powiedzieć jak to zakodować tak aby PDC działało jak ma ale przy okazji silnika, skrzynia i DSC też widziały podpiętą przyczepę. W tej chwili wychodzi na to że tak jak zakodowałem jest ok bo czujniki parkowania zaczęły widzieć fakt podpięcia przyczepy do wtyczki. Wystarczy wykodować hak z modułu ICM i będzie OK ? Mimo wszystko chciałbym aby sprawdzanie spalonych żarówek w przyczepie również działało. Ewentualnie może zakup oryginalnego modułu AHM pod BMW i wpięcie go w miejsce tego z westfalii ?
  4. Witam Potrzebuje pomocy. Zakupiłem i zamontowałem do swojej F31hak westfalii wraz z dedykowaną wiązką haka też westfalii. Po montażu światła i funkcje przyczepy działają tak jak powinny ale nie wyłącza się PDC po podpięciu przyczepy. Nie mam przycisku na desce aby samodzielnie dezaktywować czujniki. Według instrukcji Westfalii w przypadku braku przycisku konieczne jest kodowanie. Przy pomocy Esysa dodałem do swojego auta opcje FA 3AC - manualny hak holowniczy. Oraz zakodowałem moduły : FEM, ICMQL, REM, DSC, HU and Kombi. W tej chwili po podpięciu przyczepki czujniki parkowania dezaktywują się, zamiast tych kolorowych kresek ile jest do przeszkody jest ładny symbol haka w trójkąciku. Ale teraz na zegarach ciągle pali się błąd układu elektrycznego przyczepy - po odczycie błędów istą wynika że błąd jest spowodowany brakiem komunikacji z modułem przyczepy AHM a ICM, nic też dziwnego bo auto go nie posiada moduł jest ale Westfalii. ( po kontakcie z westfalią okazało się ze dedykowany to trochę przesadzone ich moduł nawet nie zmienia parametrów pracy auta po podpięciu przyczepy :mad2: :mad2: , człowiek kupuje coś dedykowanego bo ma być jak OE) Czy ktoś może powiedzieć jak to zakodować tak aby PDC działało jak ma ale przy okazji silnika, skrzynia i DSC też widziały podpiętą przyczepę. W tej chwili wychodzi na to że tak jak zakodowałem jest ok bo czujniki parkowania zaczęły widzieć fakt podpięcia przyczepy do wtyczki. Wystarczy wykodować hak z modułu ICM i będzie OK ? Mimo wszystko chciałbym aby sprawdzanie spalonych żarówek w przyczepie również działało. Ewentualnie może zakup oryginalnego modułu AHM pod BMW i wpięcie go w miejsce tego z westfalii ?
  5. Poniżej instrukcja ZF dotycząca wymiany oleju w skrzyni https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwiJ2JyJ-6XuAhXjwosKHU1ZAZsQFjABegQIARAC&url=https%3A%2F%2Faftermarket.zf.com%2Fremotemedia%2Fsi-service-informations%2Fsi-service-information-zf-136130%2Fsi-transmission-136428%2Fsi-cars-4-137095%2Fsi-polnisch-2-137697%2Fsi-modelluebergreifend-19-138417%2Fsi-zf-si-oelwechselkit-8hp-50130-pl.pdf&usg=AOvVaw0zDQm8XttayBptpZpFyzx- https://aftermarket.zf.com/pl/pl/portal-aftermarket/samochody-osobowe-i-dostawcze/know-how/przydatne-porady/wymiana-oleju-przekladniowego/
  6. Bez problemu można wymienić. Filmik poniżej. Stary na zgrzewach rozwiercasz i wyrzucasz nowy przykręcasz na śrubki które są w zestawie. Do kupienia na allegro lub u skośnookich :D
  7. Zajrzyj do idrive tam jest opcja w zakładce światła aby wyłączyć dzienne
  8. Posiadam F31 z 2013 roku , mały ekran z Navi - champ2 Jak wyczytałem na duży ekran nie zmienię, filmów też nie obejrzę. Do tego musiałbym wymienić HU a to już zbyt duże koszta. Przeglądałem na necie że są dostępne albo same wyświetlacze 10,25" z Android Play podpinane zamiast oryginalnego lub można wymienić ekran na taki z wbudowanym androidem. Jak założę androida czy nawet samego carplaya z wyświetlaczem 10 calowym. Co dzieje się z oryginalnym systemem bmw, a dokładnie z jego rozdzielczością. Dopasowuje się automatycznie do ekreanu 10 cali czy jak ? Czy zyskam wtedy przy hu_champ2 podzielony ekran w ori systemie BMW ?
  9. przecież i tak musisz puścić kable do idrive i podpiąć więc i tak będziesz musiał całe auto rozebrać do przeciągania kabli to co za problem kilka kabli więcej ?
  10. Podepnę się pod posta. Czy jest ktoś na ślasku kto może wytłumaczyć co i jak w E-sys. Tak wiem są filmiki na YT, ale jestem z tych ludzi którzy wolą jak ktoś im pokaże coś na żywo np na własnym laptopie. Nie umiem się czegoś nauczyć z filmików i tak jak kolega nie mam czasu oglądać co i jak. Sołtys podstawy podstawami ale nie każdy umie coś skumać z filmików. Podstawowe kodowania robię Bimmercode na telefonie lub aicoder. Udało mi się dołożyć tempomat tempomat i łopatki w F31 ale nie do końca jest to dla mnie jasne jak to robić aby było poprawnie. Niby wszystko działa ale jednak sterownik zgłasza błędny wariant kierownicy. Bo jest niezgodność z listą wyposażenia która jest wyświetlana w ISTA. Czy jest ktoś kto może to wytłumaczyć przez telefon lub np spotkać się ze mną na śląsku i pokazać co i jak
  11. Ja bym próbował zagadać do ASO żeby zrobili w ramach dobrej woli i gwarancji. Jeżeli przez cały okres normalnie robiłeś przeglądy powinno się udać . W VAG takie coś przechodzi. Tym bardziej że problem znany w 3 i 5, i często robiony w ramach gwarancji.
  12. W f30 występuje przełącznik w schowku pasażera który blokuje otwieranie klapy tylnej tzw funkcja hotelowa zostawiasz rzeczy w bagażniku, blokujesz otwieranie zamykasz schowek
  13. A jak z Petexem, Jeżeli chodzi o gumowe to pasują dobrze bo Petex z tego co wiem robi do BMW na pierwszy montaż wycieraczki ale gumowe , od pewnego czasu mają też w ofercie welurki ciekawe jak z jakością
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.