Skocz do zawartości

d_ani

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 330D touring / '2000 /

Osiągnięcia d_ani

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, mam problem z autem, * mianowicie na zimnym silniku trzęsie gdy złapie temperaturę jest ok, * problem z mocą oraz przyśpieszaniem im większe obroty tym bardziej szarpie podczas przyśpieszania (gdy ruszam ze świateł problem mam z wyprzedzeniem daewoo lanosa) * wskazówka obrotomierza nie przechodzi płynnie podczas przyśpieszania tylko ruchy są szarpane) * w ogóle do 3 tyś. obrotów nie ma siły powyżej trochę lepiej. (byłem na badaniu kompresji i wyszła ok na każdym cylindrze wg. mechanika) auto od nowości ma przebieg 233 tyś. więc raczej zajechać trzylitrowy silnik jest ciężko zwłaszcza, że normalnie jest użytkowany. Z góry dziękuje za rady.
  2. d_ani

    330D - jak zaślepić EGR

    auto kiepsko zbiera się do 3000 tyś. obrotów a później jest ok, podobno problem tkwi w tym że zawór recyrkulacji spalin się zacina, z góry dzięki
  3. moje zapytanie jest orientacyjne
  4. dzięki za info jednak musiałem kupić ponieważ wszystko jest oprócz tego do potrzeba, nie dawno kupiłem auto i tak teraz widzę czego brakuje. 29, - PLN -plus 8, - PLN kosztów przesyłki pewnie do piątku dostanę awizo na pocztę po odbiór, pozdrawiam adigroup.pl
  5. ucho holownicze w bmw gdzie mogę znaleźć jeśli ww ogóle je posiadam, jedni piszą, że gdzieś w bagażniku inni ze pod lewym halogenem i co do bagażnika to przeszukałem cały i nie ma, jeśli chodzi o lokalizację pod halogenem to problem ze zdjęciem osłony mam i nie wiem czy szukać dalej czy po prostu kupić nowy. dzieki
  6. pozycja zapłonowa nie kręci rozrusznik, świece podgrzane akumulator nowy, pali z popychu bez problemu. Rozrusznik jakby się zawiesił albo skończył. Prośba o jakieś podpowiedzi w miarę rozsądne jak kupić nowy to jaki itd.. Z góry dzięki,
  7. d_ani

    330d - płyn od wspomagania

    kupiłem dziś MOBIL ATF - 220 1L DEXRON II, dolałem 300ml i jest super z tym, że będę musiał spuścić go i zalać od nowa sprawdzając wcześniej jakość przewodów oraz całą tą pompę pod względem szczelności ponieważ jakoś musiał wyciec, dziwne ponieważ dolałem i jest tyle ile być powinno. Pozdrawiam
  8. d_ani

    330d - płyn od wspomagania

    tydzień temu oglądałem zawartość tego płynu przy wymianie oleju silnikowego i tak jakby gdzieś uciekł i zastanawiam się nad tym co może być przyczyną. Na razie nie jeżdżę do momentu uzupełnienia ponieważ nie chcę czegoś uszkodzić, wydaje mi się że nie był wymieniany ten płyn od nowości. Mam pytanie jaki powinienem zakupić. Chciałbym dodać że jest on strasznie rzadki i ma słabą lepkość. W innym aucie płyn do wspomagania był wiele gęstszy. Gdzie on może uciekać???? Dzięki za ewentualną podpowiedź.
  9. d_ani

    330d - Diagnostyka

    Witam, mam kabel z modułem uniwersalnym OBDII od starego auta, dokupiłem adapter z przejściówką na 20 pinów / http://allegro.pl/1320356551-i1320356551.html /. Powinno wszystko działać tylko mam problem ponieważ nie wiem jaki program diagnostyczny powinienem użyć i gdzie mógłbym go zlokalizować w sieci. Mam jakieś programy które były załączone do starego interfejsu OBDII z tym, że żaden nie działa z nich pod BMW i nie wiem czy błąd tkwi w konfiguracji oprogramowania czy też problemem jest to, iż nie posiadam odpowiedniego programu. Dziękuje za pomoc.
  10. Witam mam problem przy skręcaniu tak a lewą jak i w prawą stronę, tzn. wydobywa się dziwny dźwięk jakby ze wspomagania, przy skręcaniu słychać pracę czegoś i po chwili dźwięk ustaje gdy się zostawi kierownicę w miejscu, przy ponownym ruchu znowu jakby coś się włączało i pracowało czy to skręcam w lewą czy w prawą, mocno lekko nie ma znaczenia. Dziękuję z góry za pomoc. Daniel
  11. dzięki koledzy za podpowiedzi, zacznę od wymiany świec żarowych a później zobaczymy jak będę finansowo zorganizowany Pozdrawiam
  12. Cztery kwestie. Kupiłem auto dwa tygodnie temu i proszę o pomoc./ przebieg 227 000 / Jestem drugim właścicielem auto kupione w Polskim salonie. 1. Po uruchomieniu silnika włącza się kontrolka niskiego poziomu oleju na kilkanaście sekund i gaśnie. (inspekcja olejowa nie skasowana) a nowy olej zalany Castrol 5w/40 oraz wymieniony filtr oleju. Przed zalaniem nowego oleju problem również występował. 2. Około 2-4 sekundy trzeba kręcic zapłon zanim uruchomi się silnik (nowy akumulator BOSCH 95 Ah, prąd rozruchowy 800A) 3. Przy gaszeniu jakby lekko trzęslo silnikiem i całym autem. 4. Przy uruchumieniu w momencie gdy silnik jest zimny lekko falują obroty (750-900) do momentu nagrzania i normalnej temperatury poźniej jest ok. Z góry dziekuję za pomoc. /wiem, że podobne kwestie były poruszane w sieci ale moim zdaniem nigdzie nie ma w miarę konkretnych rad, które mogłyby pomóc/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.