Skocz do zawartości

camelgd

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523i 1999

Osiągnięcia camelgd

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Mala aktualizacja problemu:) Blisko mnie byla osoba ktora chciala sprzedac identyczne radio (part number), po podlaczeniu jest ten sam problem - zero wskazania glosnosci i radyjko milczy jak zaklete. Gosc lakonicznie stwierdzil ze to radio nie posiada wzmacniacza ktory to powinien byc skitrany gdzies przy przednich glosnikach i zauwazyl ze to moze byc problemem. Czy ktos z Was spotkal sie z taka zagadka? Bo przyznam ze jestem w kropce i nie wiem co dalej z tym poczac. Dziekowac i pozdrawiam. K.
  2. Dziekuje Dajan za wskazowki, niestety wszystkie te czynnosci juz wykonalem nim w ostatecznosc postanowilem napisac tutaj zapytanie:( No nic, zostaje mi kupno "nowego" radia, zobaczymy co z tego wyniknie. Dziekuje i pozdrawiam.
  3. Dziekuje za odpowiedz niestety reset nic nie pomogl. W momencie obracania potencjometru radio nie reaguje, cala reszta dziala. Nie ma dzwieku ani na radiu ani na cd, dziwne ze nawet nie wyswietla sie poziom glosnosci, ani z galki ani z przyciskow na kierownicy. Jakies sugestie czy tylko rzeczywiscie zostaje mi wymiana radia? Dziekowac jeszcze raz. Pozdrawiam. K
  4. Witam, w momencie przekrecania potencjometru nie zmienia sie glosnosc, to samo przy probie ustawiania glosnosci z kierownicy, nie wyswietla sie "Volume ...", tak jakby sterownik glosnosci padl. Myslalem ze koncowki mocy odmowily posluszenstwa ale na chlopski rozum chociaz powinnien sie wyswietlac poziom glosnosci, a tutaj zupelne echo. Radio: BMW E39 Business RDS Radio Cassette Player, p/n: 65.12-8 377 005. Macie jakies sugestie nim zamowie "nowe" radio? Dziekuje z gory i pozdrawiam. K
  5. Zastanawiam sie czy jest sems wymieciac uszczelke pod glowica czy lepiej wymienic cala glowice.
  6. Dziekuje za odpowiedz. W sumie przeczytalem Twoj watek wczesniej ale postanowilem zamiescic swoj wlasny poniewaz u mnie sytuacja jest o tyle inna ze nawet po rozgrzaniu silnika nawiew jest zimny a weze sa puste, wyglada jakby nie bylo obiegu. No i wczesniejszy problem z ubywajacym w ekspresowym tempie plynem chlodniczym. Rozumiem ze pokrywa sie to prawie z Twoim problem ale nadal pozostaje to "prawie" ktore sprawia mi problem :-) Z tego powodu temat (jak i moja prosba o porade) pozostaje nadal aktualny. pozdrawiam Kamil
  7. Witam wszystkich jako ze to moj pierwszy post. Chcialbym skorzystac z Waszej wiedzy gdyz nie wiem jak sie zabrac za problem z moim autkiem. Okolo tygodnia temu zaczelo mi ubywac plynu chlodzacego. Jako ze nie zauwazylem zadnego wycieku, autko zaczelo sie trzasc jakby nie dzialal jeden cylinder a z rury mimo rozgrzanego silnika wydobywa sie spora ilosc bialego dymu uznalem za poszla uszczelka badz sa pekniecia na glowicy. Po przejechaniu 70km wciagnelo mi caly plyn z chlodnicy, po dolaniu i przejechaniu kolejnych 100km nie zanotowalem zadnego ubytku. Umowilem sie na wtorek (jutro) na sprawdzenie sprezania i zrobienie testow by dokladnie sprawdzic gdzie lezy problem (uszczelka czy glowica). Wczoraj wyskoczyl mi kolejny problem, mianowicie po przejechaniu ok. 5km temperatura skoczyla powyzej polowy wskaznika, gdy otworzylem maske by sprawdzic poziom plynu okazalo sie ze bylo go calkiem sporo, wywalalo ciagle wode a weze doprowadzajace byly puste i bez cisnienia (silnik byl caly czas wlaczony), visco chodzilo na wyzszych obrotach a chlodnica od strony wlewu plynu byla ciepla a po drugiej zupelnie zimna - wygladalo to jakby nie bylo zupelnie obiegu ale co dziwne nawiew byl ciagle zimny - nie lecialo cieple powietrze. Ledwo co dojechalem spowrotem do domu poniewaz temperatura weszla na czerwone pole i zaswiecily sie wszystkie kontrolki i wysiadlo wspomaganie wiec szybko wylaczylem silnik zostawilem auto na 2 godziny by zupelnie ostyglo. Stawialbym na termostat ale chcialbym zapytac sie co o tym myslicie i moze macie inne sugestie. BMW e34 525i 1995 M50B25 Pozdrawiam i z gory dziekuje. Kamil
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.