witam mam kilka pytan dotyczacych remontu silnika e60 535d 272ps wpadlo mi w rece takie biturbo przebieg 300tys auto troszke slabiej ciagnie niz powinno ale jezdzi calkiem dobrze obroty minimalnie faluja nieodczuwalne w aucie. usuniety dpf troszke leje w intercooler odma wymieniona dalej leje. turbiny ok sprawdzone. nie dymi oleju nie ubywa zauwazylem slady oleju w plynie chlodniczym ale moze to byc chłodniczka oleju. chciałbym zmienić pierścienie poprzedzając to oczywiście sprawdzeniem kompresji. plynu spala litr na 7 tys km zmiana pierścieni nie jest dla mnie problemem. rozbierałem wiele bmek ale nigdy nie robiłem tego w dieslu. chodzi mi bardziej o ustawienie rozrzadu. w starszych modelach robilo sie to przez zablokowanie kola bolcem w okolicy rozrusznika pierwszy tłok na górze i krzywki na walkach rownolegle do siebie . jak to wyglada w dieslu ? drugie pytanie jakie pierścienie zastosować na real oem mamy dwa rodzaje 01 Tłok Mahle 83,940MM(0) 01 Tłok Mahle 84,190MM(+0,25) 03 Kpl. pierścieni tłokowych (0) - MAHLE 03 Kpl. pierścieni tłokowych (+0,25) - MAHLE co jeszcze sprawdzic przy okazji zdjetej glowicy na poczatek w gre wchodzi : wymiana uszczelki pod glowica wymiana pierscieni uszczelnienie silnika wymiana chłodniczki oleju. co jeszcze zrobic przy okazji. chce zeby silnik byl w dobrej kondycji, przygotowac auto pod zrobiony juz program. najwazniejsze jak ustawic ten rozrzad