seger75
Zarejestrowani-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
e46 320d 136KM 2001r
-
Lokalizacja
Lublin
Osiągnięcia seger75
Praktykant (3/14)
0
Reputacja
-
Witam nie chce zakładać nowego tematu wiec zapytam tu.Mam podobny problem gdy podłączona jest pompka w baku auto się zamula na chwilę przy 2500 obr.potem idzie znowu.gdy odlacze kostkę od pompy problem nie występuje. Może musze jeździć bez pompki tylko zawsze trzeba mieć 1/2 zbiornika inaczej nie zapali.
-
Dzięki Din. Ty wszystko wiesz :cool2: I tak muszę na diagnozę do ciebie podjechać.Jakąś hale mamy stawiać w Lkr to sie odezwę.
-
Witam macie pomysł co to za błąd? O co chodzi z tym bezpiecznikiem.Wszystko mi dziala oprócz tylnej wycieraczki .Co oznacza w INPIE "Turbo na 50% kontrolowane" Błąd wejścia: 2 Błąd: 0x0008: Okno zasilania Bezpiecznik Częstotliwość Błędów 3 Sporadyczne błąd Kod błędu: 08 03 -------------------------------------------------- ---------------------------------- Błąd wejścia: 3 Błąd: 0x0001: Wiper: Bezpiecznik pompy, Oświetlenie wewnętrzne, klienta odcięcia Częstotliwość Błędów 2 Sporadyczne błąd Kod błędu: 01 02 -------------------------------------------------- ---------------------------------- Błąd wejścia: 4 Błąd: 0x0002: Centralny zamek: Bezpiecznik Częstotliwość Błędów 2 Sporadyczne błąd Kod błędu: 02 02
-
Witam.Nie chcę zakładać nowego tematu więc podłącze sie do tego:)Mam problem z wycieraczką tył w touring 2001r. Wycieraczka przestała działać natomiast spryskiwacz jest ok.Wycieraczka działa na krótko wiec czpień nie jest zatarty. Stojąc przodem do tylnej klapy napięcie jest na pinie 1,2 patrząc od lewej w trzy pinowej kostce. Czy może ma ktoś pomysł co to może być i jak to rozwiązać? Dużo jest opisów o zatartej wycieraczce a o elektronicznym podłączeniu nie mogę nic znależć:(
-
Znalazłem podmieniłem ale tylko poczatek menu mam po polsku :(może dlatego ze przy instalacji inpy miałem po angielsku
-
Din76 masz gdzieś moze na chomiku spolszczenie ipo e46?? ogladałem ten twój filmik jak to zrobić i sie troche gubie :D .Wolał bym gotowca ściągnąć :wink:
-
Variante : KOMBI46.PRG - Zegary Licznik (Instrumentenkombi) Wersia : 2.41 instrument cluster basis E46 ERGEBNIS : 2 Błędy w pamięci błędów Błąd : 0x0011: TOG Częstotliwość błędów 50 -- -- Open circuit -- Error present Sporadic error -- Kod błędu: 11 C4 32 ------------------------------------------------------------------------------------ Błąd : 0x00BE: light module-EEPROM error Częstotliwość błędów 50 -- -- -- Invalid working area Error present Sporadic error -- Kod błędu: BE C8 32 ==================================================================================== Variante : IHKA46_2.PRG - Klimatyzacja (Klimaautomatik) Wersia : 2.00 Air conditioning IHKA E46 PU 98 / PU 99 ERGEBNIS : 3 Błędy w pamięci błędów Błąd wejścia : 1 Błąd : 0x001E: AUC heating Częstotliwość błędów 12 -- Short circuit to ground -- -- Error present -- Kod błędu: 1E 42 0C 24 4B C3 08 50 03 71 ------------------------------------------------------------------------------------ Błąd wejścia : 2 Błąd : 0x0017: Auxiliary water pump Częstotliwość błędów 12 -- Short circuit to ground -- -- Error present -- Kod błędu: 17 42 0C 24 54 C3 08 50 03 86 ------------------------------------------------------------------------------------ Błąd wejścia : 3 Błąd : 0x0002: Footwell flap motor Częstotliwość błędów 12 -- -- Open circuit -- -- Sporadic error Kod błędu: 02 84 0C 24 5D CF 08 50 03 71 ==================================================================================== Variante : LSZ.PRG - Lichtschaltzentrum (Moduł świateł) Wersia : 1.25 LSZ E46 ERGEBNIS : 1 Błędy w pamięci błędów Błąd : 0x0019: reserve block 2 Częstotliwość błędów 3 Error not present Kod błędu: 19 03 ==================================================================================== Variante : ZKE5.PRG - Zamek centralny ZKE (Zentrale Karosserie Elektronik) Wersia : 1.28 Central Body Electronics V for E46 ERGEBNIS : 2 Błędy w pamięci błędów Błąd : 0x0007: Anti-theft alarm system: Siren, Radio interior protection, Tilt alarm sensor or Wire STDWA Short circuit to ground or Open circuit Częstotliwość błędów 1 Static error Kod błędu: 07 21 ------------------------------------------------------------------------------------ Błąd : 0x0004: Energy saving mode active Częstotliwość błędów 1 Sporadic error Kod błędu: 04 01 ==================================================================================== ############################################################# Ta zawartość tymczasowo jest przechowywana w ..\inpa\bin\na_fs.tmp ############################################################# MOŻE WIECIE O CO CHODZI Z TĄ MASĄ?
-
No niestety mam pod win7
-
U mnie bląd wyskakuje w STEUERN na wszystkim wyskakuje błąd może dde 3 ta musi być:(
-
Może to pomoże.Też miałem problemy z instalacją pod win7 ale w końcu sie udało.To stronka po kolei jak i co instalowac. http://lubiebmw.pl/inpa_windows7.html
-
Witam.Udało mi się nagrać krótki odczyt z inpa.Jedynka but dwójka but i na trójce do odcięcia . Czwórkę zdążyłem tylko włożyć i utknąłem w korku.Czyściłem kolektor ,egr, zaworki podciśnienia oba i wymienione wężyki podciśnienia stare były sparciałe a mimo to wydaje mi się ze auto jest zamulone do momentu załączenia turbo przy około 1800obr/min.Co może być tego przyczyną???
-
No właśnie u mnie też jet 12V cały czas. Nie wiem jak sprawdzić czy to przekażnik czy świece. :(
-
Bezpiecznik znalazłem na nieszczęście jest dobry wiec alko przekaznik albo świece :(
-
Witam.Czy ktoś mógłby wrzucić fotki bezpiecznika F104 w skrzynce bo te na forum już wygasły a za nic nie mogę go znależć. I jeszcze pytanko czy napiecie na przekazniku, (czerwony gruby przewód przykręcony do obudowy)NR 5 NA ZDJECIU powinien mieć napiecię cały czas po zapłonie czy tylko gdy kontrolka grzania świec się zapala.Jaki opór powinien być na 1,2,3,4 gdy odłącze kostkę i zmierze to na poszczególnych pinach to w ten sposób da sie sprawdzić świece? http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=3b84a434fffb4ce2 Zdjecie podglądowe skrzynki http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/328ae6a917f0594d.html
-
Witam wszystkich.A może ktoś poleci jakiś warsztat w którym regenerują wachacze?????Sam już nie wiem czy robić to czy kupić nowe bo opinie są podzielone.Podobno w BRJ wyciągają stary wachacz a wkładają po regeneracji.Czy ktoś korzystał z takiej usługi u nich?Może ktoś ma ochotę się podjąć wymiany sworznia długiego z jednej strony i krótkiego z drugiej.Jeśli oczywiście jest to do zrobienia.